ISOmpaa pesuetta haaveilevat 20

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
joox täällä
Pöh. Lähetän lisää nessuja Okukalle ja voimahalit ************** < tuli tässä.
Niin, myös mun käsittääkseni on tehtävissä paljonkin,
mullahan epäiltiin aikoinaan myös, etten ovuloisi ollenkaan,
ja kun sitä toista torvea ei saatu näkymään ultrassa, ajateltiin,
että ummessa on, mokoma.
Terolutteja, Clomifeneja ja muuta sellasta söin aikamoiset rupeamat sitte....
eipä nuo ainakaan mulla raskautumiseen auttaneet.
Miehenvaihto oli sitten ainoa auttava lääke mulle,
mutta sullapa taitaa jo olla nykyisen kans lapsi(a) joten ei oo siitä kiinni ?

Mut elä huoli.
Asiat järjestyy kyllä, keinot on monet ( sano kissa kun mummolla pöytää pyyhki =)

Ja Titti; kiva kuulla, että yököttää,
tyyppi meinaa, ettet saa häntä pikkuruista unohtaa päivän aikana ;o)

 
Titti*
Joo, pieni pitää huolta ettei kaffetta tuu juuri juotua, ihana tuoksu aina leijailee tuolta kaffehuoneesta mut kun ajattelis ottaa niin... Burb... Mut eikös se liika kahvi ollutkin pahasta??

Joo, sit kotiin...
 
ohdakkeenkukka - töissä
Haidi, Titti ja Joox, kiitoksia..

Olo on noista tiedoista nyt niin turta, etten tiedä mistä alottasin mitäkin selvittämään.
Voisin kaiketi sulatella päivän tai pari ja soitella sitten herttaselle neuvolatädillemme ja kysyä siltä opastusta.
Tämä gyne ei antanut ohjeeksi muuta kun että katsottaisiin parin kk:n päähän uutta käyntiä. Enpä osannut hölmistyksissäni kysyä enempää. Ja kaikenkaikkiaan, sen piti maksaa mulle 70e (omavastuu) mut kun lekuri teki ultran lisäksi pikaisen sisätutkimuksen niin hinta olikin kassalla jo 215e :O
Joten sinne en enää mene, tollasta summaa en enää tosta lystistä maksa..

Joox, ei mulla ole tämän olion kanssa lapsia ei :} vaikka olio sanookin, että ne on sen. Aina kun joku sen tuttukin tulee vastaan niin se esittelee tenavat hänen poikinaan ja tyttönä. Ihana mies, kotona valun sen syliin ja saa paijata mun murheet pois..

Ovulaatiota ei siis tässä kierrossa ollut, joten kerkeen tekeen kevätsiivouksenkin ennenkuin täti näyttää nokkaansa..

 
mirtsu äkkiä
Ohdakkeelle paljon voimia. Jos tästä on sulle yhtään apua niin kerron pienen pienen tarinan eräästä oikein läheisestä ystävästäni jolla oli oikea torvi puhpah pelistä pois. Menetti toivonsa. Joutui onnettomuuteen ja sai pahoja vaurioita juuri siihen vasempaan torveen. Lääkäri oli kuitenkin varma, että torvi toimii niin kauan kuin pientäkin eloa on. Ystävä söi kaikki mahdolliset lääkkeet jotta vasenpuoli sitten toimisi edes jollakin tavalla. Eräänä kauniina päivänä ystävä heräsi tunteeseen, että pitää saada iso kasa tomaatteja jäämurskan kera. Soitti hämillään minulle ja yhdessä marssimme ostamaan testiä. Emme malttaneet tehdä testiä kotona, vaan menimme erään tavaratalon vessaan. Testitulosta siinä sitten oottelimme elämämme pisimmät minuutit. Pienen pieni viiva ilmestyi molempaan ikkunaan. Huutomme kuului tavaratalon toiselle puolelle!!!Itkimme ja kiljuimme. Se oli totta, vihdoinkin totta!!!! Tämän jälkeen hän sai vielä 2 lasta lisää ja ilman mitään lääkkeitä! Kun uskoi itseensä, se auttoi enemmän kuin ne lääkkeet. Älä huolestu, kun täällä nyt päätettiin, että teille se vellipeikko vielä tulee, niin sitten se tulee!!! Ja tädit saa lähettää edelleenkin tänne =)
 
Tehotyttö.
VOi hitsi, en edellisen viestin lähetettyäni huomannut lukea..
Ohdikselle paljon positiivisia ajatuksia! Kyllä sinä vielä saat AINAKIN yhden pienen, ihan varppina. Jos tosiaan olet ennenkin raskautunut, niin miksei vieläkin..
 
joox vielä
Okukka;
mullakin maksoi 185 e toi 15 min käynti+ultraus....
huhhuh!
Ja työpaikkakassasta ( ei siis tule suoraan kelan palautusta )
sain 30 e takaisin....jee-jee.

Että mua korpee >:eek:( toi systeemi muutenkin:
nehän palauttaa taksan mukaan, heillä "taksa" on lääkärikäynnistä 21,25 e ( maksoi siis 90 e ) ja ultrasta olisko tää "taksa" ollu 27 e ( maksoi siis 95 e )
laahaako noi taksat HIUKAN jäljessä, vai kusetetaanko meitä köyhiä vaan huvikseen ??

MurRRRrrrrr.
 
Aurora Vee
Täältä taustalta lähetän piristäviä ajatuksia kaikille murheiden painamille! En ehdi nyt kommentoida tarkemmin, mutta ajattelen teitä!

(sit kylvettämään lapsia...)
 
Papu75*
Pikaiset voimahalit Ohdikselle!

Nyt ei pysty muuta, sattuu ja yrjöttää, pakko kuitenkin käydä pikaseen töissä, multa leikattiin/porattiin viisaudenhammas pois.... tunnin joudun vielä odottaa että saan ottaa särkylääkkeen, en tajunnut etukäteen ottaa...
 
Joox etsii...
Missäs me kaikki luurataan tänään ??

Pystyin pidättelemään itseäni puhumasta vauvoista ( vellipeikoista X) !! )
yhtään mitään eilen oliolle...saavutus !
Koitan jatkaa samalla strategialla.
Pihalla olio ihaili naapurin tyttöä, joka hymyilee aina niin aurinkoisesti ja on todella hyväntuulinen lapsi...olio oikein jutteli lapsen isän kanssa asiasta,
mua hymyilyti taustalla...kjähkjäh.
Beibifiiverin oireita oliolla on selkeesti.......vai oisko nuo vaan katsojan silmässä ??!

Kuinkas Okukka voi, ootkos jo soitellut ja selvitellyt mahiksia ?
Älä sä vaan noin ihanaa oliota vaihda mihinkään, mun resepti ei sovi siihen.
Kyllä te vielä ikioman tuhisevan vellipeikon saatte ;o)

Onko sulla muuten ovistestit näyttäneet ovista ikinä ?
Vai oletko testaillu ?
Mulla ei ole koskaan näyttäny, testailin aikoinaan kai vuoden - pari,
ikinä ei näyttäneet mitään....mutta kait mä ovuloin,
kun yksi luomulapsi sentäs on saatu ??

Meillä muuten olio kans on aina sanonut muodossa " meidän lapset "-
ei mitenkään erittele poikia ja tyttöä erikseen,
ellei siis joku varta vasten kysy asiasta. Iso plussa tästä hänelle.

Titti ; Yöks,yöks =jiihuu =o) ...vai onko ?
Mulla kans ainoa kuvotuksen kohde oli kahvi, vaikka hyvältä tuoksuikin.
Puolivälin jälkeen taas sitäkin pystyin hyvin juomaan,
tosin kuppi päivässä riitti hyvin.

Jokos Haidi on toipunut pahimmasta järkytyksestä ?

Ihanaa, Mirkku saa nuuskuttaa tuhisevaa prinsessaa kotosalla....
mä oon kateellinen, myönnetään !

Ny meen, laittakaas jotekin luettavaa kun ehditte !

 
joox lisää
Kääks!
Papu tuo on varppii kamalaa !!
Mulla on tullut vasta 1 viisaudenhammas, muut on vaakatasossa,
eli jos alkavat puhkeamaan, ne on kaikki 3 leikattava.....iiiks!!
Otan siis särkylääkettä etukäteen roppakaupalla, jos noin käy.
Kiitos sulle tiedosta, muistan tän.

Tsemityksiä sinne lähtee tässä > ***''''***''''**'''''''*****''***'''****'''''''''''**********''''**** !!
 
ohdakkeenkukka - töissä
Mä luuraan täällä, olen koittanut keskittyä hääasioihin tänään ton vauvajutun sijaan :}

Juttelin olion kanssa illalla ja onkin jo parempi mieli.
Aluksi lähdetään liikkeelle niin, että luonnonmukaisin keinoin koitan saada limakalvon paksuutta lisääntymään ja jos ei siitä ole apua, pääsen varmaankin suhteellisen pian lääkittäväksi kun on dokumenttia jo asiasta. Soitan nyt tänään vielä neuvolaan ja kysyn tädiltä mites on ja kuinka edetään.

Raskaaksi tulo on kyllä mahdollista, silloin kun ovuloin. Lääkäri epäilikin, että olen todennäköisesti ollut viime kierrossa raskaana, mutta se on mennyt kesken juuri limakalvon vuoksi.

Mulle tehtiin pari vuotta sitten toimenpide joka on kuulema voinut ongelmia aiheuttaa plus kohtutulehduskierre, joten silloin kun olen saanut aiemmat lapset, ei näitä ongelmia todennäköisesti ole ollut.

Joox, en ole ennen tätä yritystä koskaan tikuttanut (tai kuullutkaan ovistikuista), en vain käyttänyt ehkäisyä ja oli ajatus että jos tulen raskaaksi niin lapsi on tervetullut. Ei ollut hajuakaan oviksista tai kierroista :}

Nauratti kovasti tuo, että joku on herännyt tunteeseen, että haluaa paljon tomaatteja jäämurskan kera :D kiitos kovasti piristyksestä :}

Ei tässä mitään, elämä jatkuu jne..ja taistelutahtoa täällä riittää edelleen! :}


Joox, kyl se teidän olio vaikuttaa nyt siltä, että jotain se hautoo :D kun sä olet lakannut puhumasta, niin nyt se voi sitten ajatella että se onkin sen ajatus ja ettei se ole sulle antanut luovutusvoittoa ;}

Papu, auts. Kaikki mikä tehdään hampaille, on jotenkin aina kovin kivuliasta :/ pikaista paranemista toivotan leukaperille!
 
joo Xo)
Okukka; mix hemmetissä
en oo aiemmin tajunnut koittaa tätä keinoa ??
Onhan kutenkin ihan tunnettu tosiasia,
että nuo oliot haluaa aina ja kaiken olevan just heidän omia ideoitaan,
muuten ei käy mikään...
Witzi mä toivon tän tepsivän, kjähkjäh ;oD !
 
mirella76
Täällä ollaan...

Noista mieliteoista kysyisin. Onko teillä ollut ja minkälaisia?

Oma äitini söi perunajauhoja kun odotti mua. Mulla kans noi mieliteot olivat ihmeellisiä. Pakastepitsapohja ja ketsuppia. Säilykepersikoita ja piimää sekä mehujäätä ja kermaviiliä..... ihan perinteiset siis. Kaverillani oli siis tomaattia ja jäämurskaa. Sitten se ahmi rusinoita ja himoitsi taululiituja(?????????). Toinen söi marspatukoita ja juustoa...

Pahoinvointia aiheutti esikoisesta pähkinät. Riitti kun tiesi et missä niitä on...keskimmäisestä ei mikään ja pojasta se shampoomainos mis se ötökkä nuoli niitä hiuksia. Hyi yöks!!

Jaahans, poika taas otti yhteen jonkun huonekalun kanssa...huokaus.
 
joox Galluppiin ( emmäootäällä...)
Noh, pikaisesti Galluppiin vastaan - ja sitte taatusti menen kotihommiin.

Kaksosia odottaessa keitetty peruna oli intohimon kohde
( kuin myös mies-parka !=) ja omenamehu,
ajoittain kaurapuuro
( sitä en pistäis ikinä suuhuni muuten = lapsuusiän yliannostus )
vain kahvi jotenkin kuvotti viikoilla 10-20, noin.

Tyttöä odottaessa
maksalaatikkoa meni enemmän kuin laki sallii - sitä kaupan valmista,siis.
( opin jopa pitämään siitä ! )
kahvi taas kuvotti muutaman viikon keskivaiheilla.

Mun äiti on syönyt seinälaastia vessan seinästä
( vrt.taululiidut -siis kalkkia on kaivattu)
ja sinappia kaiken kanssa odotusaikoina, kummallakin kerralla.
( kurkun päälle tulista sinappia, njammmm...)
 
ohdakkeenkukka - töissä
Galluppiin vastausta: Kaikissa ollut maksalaatikko ja punajuuret. Raaka liha.
Lisäksi karkit "wanhat autot" ja smurffilimsa. Eli ei mitään kauhean outoa.

Kolmas raskaus paljastuikin kun ostin kaupasta noita karkkeja. Autoon istuessani aloin syömään sitä ja tajusin, että taitaa olla aika ajella apteekin kautta :D

Mä soitin sinne neuvolaan ja pää selkisi paljonkin. Elokuuhun saakka mennään luomusti (vain joka toinen kuukausi siis ilmeisestikkin ovuloin) ja sitten aloitetaan hoito, eli ei tarvitse odottaa vuotta koska mun hedelmällisyys on todistettavasti laskenut reilusti.

Ja nyt teille jotain mitä en ole koskaan aiemmin kuullutkaan: ovulaatiota ennen seksiä VAIN joka neljäs päivä!! Syynä että simpoille kasvaa pidempi ja voimakkaampi häntä ja ovat näin ollen vahvempia pääsemään kohteeseensa.
 
Tehotyttö.
Gallupiin.. Vähän vissiin outo tapaus, mutta ei ole koskaan ollu mitään mielitekoja. Ruoka vaan on maistunut tosi hyvin :) Ei ole ollu sitä pahoinvointiakaan. Pientä etovaa oloa vaan alussa. Outo odottaja!

Peukut Jooxin uudelle strategialle!

Auts Papuliinin hammasta.. Mä olin 22v., kun multa poistettiin kaikki viisaudenhampaat samana kesänä. Ei kivaa!

Ohdikselle vielä halituksia ja iloa häiden suunnitteluun!

Äh, pitää kiitää.. Täällä rauha maassa, appivanhemmat poissa jaloista, jiiihaa!!!
 
joo Xo)
Mä tuun tänne - ja luen Okukan uutta reseptiä:
" ovulaatiota vain joka 4.s päivä ennen seksiä "...häh ??!
-piti oikeen uudestaan lukea, eihän se ny noin ollut ;òD hahhahahahhhaaaahhahaa...

Mulle sanottiin silloin poikien tekovuosina, että joka 3:s päivä
on just sellanen tasanen vauhti....

Ihanaa, Okukka saa suunnitella häitä.... *=`0}
 
ohdakkeenkukka - töissä
Joox, mä olenkin joskus joutunut pyytelemään anteeksi surkeaa ulosantiani :D
Eli siis "seksiä vain joka 4. päivä ennen ovulaatiota" lienee oikea muoto..

Jos jollakin on mielenkiintoa, niin hääpäikky löytyy täältä:
http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=37654
 
Haidi kirjautumati
Eteenpäin sano elämän mieli...ei tässä auta surra surkoot hevoset niillä on isompi pää.
Ohdis saanut panttausohjeita:)
Niitä käytetään myös hoidoissa, ennen inseminaatiota pitäisi olla n.4vrk pidättäytyminen...syy tähän se, että jos siittiöitä on vähemmän juuri sillä kerralla, niin niitä ehtii kerääntyä enemmän juuri H-hetkeksi.
Mulla pyykkäys ilta jne. kotitöitä. Mies taasen siellä maatilalla ja ihanainen ratsastuksenopettaja juuri nappasi tytöt kyytiin kauppareissullaan ja vei tästä natisemasta tallille. Mies poimii kyytiinsä sitten illalla kun tulee kotiin. Hiljainen ilta kissan kanssa kaksin, esikkokin kohta porhaltaa omille menoilleen.
Napaosastolla on ollut välillä vihlontaa, että taitaa se täti kuitenkin tänne vielä tulla kylään muutamanpäivän sisällä.
Taidan mennä nautiskelemaan saarioisten mikropizzan:) en viitsi vielä tehdä ruokaa kun porukka ei oo syömässä kuitenkaan.

Haidi kp25/26
 
joox täällä
Minä täällä,
missä muut ?

tänään Pinkin Pyörremyrskn kanssa "siivotaan" ,
koska huomenna on ensin 5 v-neuvola ja sitten tarhakavereille synttärit,
sukulaiset tulee lauantaina.....
huooooooooohhhh...ei jaxais.
Taas 3 päivää yhtä juhlaa ja mulla PiMS jyllää.....
Onkos formulat sunnuntaina ? taitaa ferrari ajella ainakin >:eek:(

Saakeli että oon ollu pahalla tuulella tänäänkin;
herättiin 6.30 kun toisen pojan luokkakaveri soitti pari kivaa pilapuhelua.
AaaaAAaRRrGGHhhh!!!

Noh, eiköhän tää tästä...
 
Titti*
Mäkin täällä keikun kun työmotivaatio katos taas johonkin...

Tänään olisi ollut mun La... :´( No juhlitaan kihlajaispäivää sen sijaan!!! Neljä vuotta siitäkin jo! Ja tasan 1,5 v naimisissa, on se saavutus ton yhden norsupossun kanssa.. X )

Eiks nyt kenenkään tärppejä pääse jännittämään?? Hö.. Toivottavasti joku nyt vaikka yllättäisi!! Sitä odotellessa...
 
Papu75*
Huomenta kukkuu kaikille! Minä täällä laskeskelen tunteja koska voi ottaa seuraavan särkylääkkeen. Pahinta tässä on että... mä kuolen nälkään!!!!! Yritin eilen imeskellä varovasti toisella puolen ihanaa sinihomejuusto kanaa... muttei siitä mitään tullut, olis pitänyt laittaa muille jotain ökkökökkö ruokaa, niin ei olis tehnyt edes mieli...

Hyvä että Haidilla rupeaa mieli kohenee =)
Toi siittiöiden isompi häntä olikin mulle ihan uus juttu... kaikkee sitä oppii, sano..

G; mulla on alkanut hajuällötys ja suuuuuuri syömishimo kaikkea ei liikkuvaa kohtaan (siis muutenkin olen aina ajoissa ruokapöydässä..), ainoa outo juttu mulle oli porkkanalaatikko jota olen aina inhonnut, keskimmäisen odotusaikana siihen tuli himo ja siis pidän vieläkin siitä..
Kerran meinasin oksentaa yleisellä paikalla, kun Jazzkadulla tuli sellainen karvainen, hikinen, useamman päivän krapulaa sairastava ukkeli joka veti kouralla naamariin niitä pikkumuikkuja (miljoonakaloja!!!)... mutta olisin vissiin ilman raskauttakin yökkinyt, oikeesti, elämäni karmeimpia näkyjä......

Hyvä että OKukalla selvennyt suunnitelmat, kyllähän se luomustikkin voi napata, nyt vaan ne luomulimiksenkasvatuskeinot kehiin! Ja hääsuunnitelmiin saa hyvin upotettua ajatukset.

Jooxille voimia PiMS;n selättämiseen... paras siivouspäivä on mun mielestäni PimSraivotauti... tosin, muut perheenjäsenet tuppaavat kärsimään.. Siis teillä on huomenna kaverisynttärit? Onnea ja menestystä, myös viikonlopulle!!!

Tehiksellä vauhti jatkuu.. appivanhemmistakin päässyt eroon, hinoa!

Hauska tuo Mirellan shamppoomainos- pahoinvointi, tai hauska ja hauska, ei se silloin varmaan hauskalta tuntunut ;)

Mitenkäs Mirkulla on vauva-arki lähtenyt sujumaan? Ja mites muut ipanaariot ovat vauvan ottanut vastaan???

Jiiihaaa, tää pottuposki menee särkylääkkeelle !!!
 
ohdakkeenkukka - töissä
Titti, meilläkin on (1v) kihlajaispäivä :D joten onneksi olkoon vaan, toivottavasti kotonakin menee jo mukavammin!

Meillä tehtiin sotasuunnitelma :} tilattiin iiiiiso kasa ovispuikkoja (en jaksa lärätä niiden tikkujen uittamisen kanssa) ensi kierrolle, plus nyt vedän sinkkiä (limakalvoille) ja vadelmanlehtiteetä (hoitaa kohdun seutua) sekä siveyspuu-uute on hakusessa (keltarauhashormonin/ kierron tukemiseen). Ja tietty greippimehua taas sitten..

palaveriin------->
Olio lupasi, että soitto vain ja hän tulee, pitääkin siivota toi serverikoppi ;}
On siis sekin nyt jo aivan kympillä mukana, mikä on mulle tärkeetä.

 

Yhteistyössä