isommat rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koti hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koti hiiri

Vieras
Onko jollaki tietoa mitkä ehkäisypillerit kasvattais rintoja ja nostais painoa?Mulla rinnat kokonaan hävineet ko olen imettänny kolme lasta.Ja sitte paino kylly sais noussa ko sitä ei ole kuin 50kg mulla.Raskauksien yhdeydessä kyllä nousi 20kg mutta heti synnytyksen jälkeen putosi.Olisin kiitollinen jos jollaki olis keinoja.Itte syön Harmonette ehkäisypillereitä mutta ei ole paino noussu.Tuhannet kiitokset vastauksista jo etukätteen.
Ennen oli muuten B kuppi ja nyt ei edes AA. :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 19:15 koti hiiri kirjoitti:
Onko jollaki tietoa mitkä ehkäisypillerit kasvattais rintoja ja nostais painoa?Mulla rinnat kokonaan hävineet ko olen imettänny kolme lasta.Ja sitte paino kylly sais noussa ko sitä ei ole kuin 50kg mulla.Raskauksien yhdeydessä kyllä nousi 20kg mutta heti synnytyksen jälkeen putosi.Olisin kiitollinen jos jollaki olis keinoja.Itte syön Harmonette ehkäisypillereitä mutta ei ole paino noussu.Tuhannet kiitokset vastauksista jo etukätteen.

Voi rakas ystävä, ei sinun kannata millään tuommosilla hormonikeinoilla painoa ja rintoja kasvattamaan. :hug: Se rintojen häviäminen on kyllä ikävä asia, mutta kuulostaa siltä, että sie et oikein rakasta itteäs, tai ulkonäköäs ja sen kans sinun pitäis alkaa nyt toimimaan - ei niinkään sen muuttamiseksi vaan sen suhteen, että hyväksyisit ittes just tuollaisena kuin olet! :heart:
Jos painoa on saatava lisää terveydellisistä syistä niin suosittelen hyvää ruokavaliota ja liikuntaa. Lihakset painavat enemmän kuin läski, jota jotkut pillerimerkit saavat kehoon kertymään...(kuulemma) eli lihaskunto-ohjelma ja hyvä ruokavalio ja itsensärakastamispäätös, eikö vaan :D !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 19:15 koti hiiri kirjoitti:

Tää nyt ei liity tähän mut mulla on taas toisin päin et nykyisestä D:stä antaisin mitä vaan et saisin vanhan B-kupin takaisin ja painoni entiselleen :'( On meillä kaikilla hassut ongelmat... :)