Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merika:MargeSimpson: Synnytitkö sä alakautta? Miten pitkä sun vauvas oli? Mulla saman kokoinen, pituutta yli 56cm ja itse olen melkein 180cm. Alakautta neiti syntyi ja meni ihan ok mielestäni.
Joo mitat on täälläkin yläkäyrän yli. Nyt viikkoja oli melkein 32 ja sf-mitta sellanen 33.
Toista odotan ja pääsen viikolla 37 käymään äippäpolilla kuulemma 5kg ei tarvii kasvattaa. Mulla sokerit ihan ok -alhaiset et geenit ne vaikuttaa kokoon ilmeisesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti lpr:mikä toi symfyysi diastaasi?? ihan kauhun mielenkiinnolla?? ite olin esikolta aika kauan hellänä alapäästä, mutta pystyin kuitenkin istumaan jo viikonpäästä synnytyksestä.. mutta sellanen paineen tuntu ja hellyys säily, ja nyt on ollu pari viikkoo tuo alapää taas hellänä..
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:Onko joillain antaa painoarvioita?? Ei se iso maha aina meinaa isoa vauvaa... Meillä vkoja nyt 32+ ja kohtu vissiin mahdollisimman korkealla jo...Painoarvio vauvasta oli reilu 2000gr viime viikolla