isoja kortsuja?

  • Viestiketjun aloittaja nolona kyselen
  • Ensimmäinen viesti
nolona kyselen
En oikein tiedä, että mille palstalle tämä kysymys pitäisi laittaa... Kun olen serustellut nykyisen mieheni kanssa olen syönyt e-pillereitä niin kauan kunnes aloimme yrittää vauvaa. Kortsuista ei siis hänen kanssaan ole kokemusta kun vasta nyt synnytyksen jälkeen. Olemme kokeilleet näkki ja magic-merkkisiä kortsuja, mutta mieheni penis on niin paksu, ettei meinaa millään kyseisiin kortsuihin mahtua. Kyllähän se sinne väkisin sullomalla menee, mutta ei se ole kummastakaan kivaa kun laitto sattuu mieheen. Sitä tässä kyselenkin, että onko olemassa semmoisia kortsumerkkejä, jotka ovat isompikokoisia kun nuo kaksi mainitsemaani? Kai sitä on olemassa muitakin miehiä, joilla tuo elin on keskimääräistä suurempi...
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2004 klo 11:36 nolona kyselen kirjoitti:
En oikein tiedä, että mille palstalle tämä kysymys pitäisi laittaa... Kun olen serustellut nykyisen mieheni kanssa olen syönyt e-pillereitä niin kauan kunnes aloimme yrittää vauvaa. Kortsuista ei siis hänen kanssaan ole kokemusta kun vasta nyt synnytyksen jälkeen. Olemme kokeilleet näkki ja magic-merkkisiä kortsuja, mutta mieheni penis on niin paksu, ettei meinaa millään kyseisiin kortsuihin mahtua. Kyllähän se sinne väkisin sullomalla menee, mutta ei se ole kummastakaan kivaa kun laitto sattuu mieheen. Sitä tässä kyselenkin, että onko olemassa semmoisia kortsumerkkejä, jotka ovat isompikokoisia kun nuo kaksi mainitsemaani? Kai sitä on olemassa muitakin miehiä, joilla tuo elin on keskimääräistä suurempi...
Durexilla on,myös sultan menee aika hyvin.
 
Sama ongelma on meilläkin... :whistle: Ja Sultan ei ainakaan meillä toimi. Tuota Durexia täytyykin kokeilla. :)
Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta tämä asia on rajoittanut meillä seksin harrastamista aika lailla... :ashamed: Ei oo kivaa kesken kaiken tapella sopimattomien kortsujen kanssa, menee fiilis molemmilta. Ja kyse ei ole siitä, että emme osaisi kyseisiä vekottimia käyttää (kuten joku joskus ehdotti, kun kyselin asiasta), sillä yhteistä käyttökokemusta on jo yli kymmeneltä vuodelta... ;)
 
nolona kyselen
Kiva kuulla, että jollain muullakin on sama ongelma. Mä en pahemmin ole kehdannut kenellekään asiasta puhua, kun tulee vähän semmonen olo että muut ajattelee mun vaan leuhkivan mieheni peniksen koolla.
 
=)
Samasta syystä minäkään en ole asiasta huudellut, kun tuota "kokoa" löytyy meilläkin mieheltä, ja yleensä jos vihjaakin näin niin sanotaan, että tarviiko leveillä tuollakin asialla..
Meillä ei toimineet tavalliset merkit, niin mies kävi itse ostamassa seksikaupasta jotakin tällaisia "XL-kortsuja", en muista merkkiä. Siellä oli kuulemma neuvottu, että kookkammille miehille sopii myöskin sellaiset kortsut, joita miehet käyttää keskenään, kun ne ovat lujempia ja kestävät paremmin vähän venytystäkin.. Sieltä sitten löytyi sellaisia, joilla pärjättiin (meillä on yksi lapsikin tällainen "kondomivahinko", joten ongelma on ihan todellinen). Eli miehen kannattaa yrittää jostakin seksikaupasta niitä kysellä..
 

Yhteistyössä