Isoista tisseistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Babe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Babe

Vieras
vain tuntuvat miehet tälläkin palstalla pitävän. Sekö todella pelkästään on tärkeää? Entä jos nainen muuten on viehättävä, kaunis kasvoiltaan ja vartaloltaan muuten. Eikö tälläinen nainen ole miesten mielestä lainkaan eroottinen/kiinnostava? Pelkät tissitkö miehen sytyttää?

On naisessa muutakin kuin isot rinnat. Yleensä mies katsoo ensin tissit. Kasvot ja kaikki muu kyllä vaikuttaa. Kerran jäin tuijottaan pelkkiä ruskeita silmiä. Ne lumosi täysin.

Viis siitä mitä korvien välissä liikuu. Pääasia että nainenonulkoisesti TÄYDELLINEN eli isot tisut, kiinteä kroppa, kostea pillu.. kaikinpuolin siis virheetön, vai????

Voi herranen aika! Mutta mikä on tää sun pointtisi. Totuushan on tietenkin se, että moni kakku päältä kaunis. Olkoon vaikka kuinka isot tissit ja vaikka mitä, mutta jos on latvasta laho niin eipä ole mielenkiintoa. Minua ei pelkillä tisseillä eikä ulkonäöllä yleensäkään hurmata. Mutta korostankin, että tämä on minun mielipiteeni enkä halua jeesustella. Mutta näin on ja tulee olemaan.

Itse pidän hieman rehevimmistä naisista. Olen ehdottomasti peppumies. Rinnat ovat toissijainen asia. Mutta yleensä siis naiset joilla on muotoja, siis leveä takamus, on myös suurehkot rinnat mutta takapuoli ratkaisee. Vaikka olisi kuinka suuret rinnat mutta tynnyrivartalo jossa iso, roikkuva vatsa ja ei takapuolta niin ei kiihota.

Kuulostaa aika teoreettiselta joten tein tutkimusta ruokatunnilla Helsingin keskustassa. Iso takapuoli ja kohtuullisen kokoiset rinnat korreloivat mutta poikkeus vahvistaa säännön. Vastaus kysymykseesi on: Kyllä

Babe: ei kaikki miehet pidä isoista rinnoista. Itselläni on b75 ja aina olen kuullut kehuja ja ylistystä kauniista rinnoistani.

Munkin mielestä suuret rinnat on kauniit lähes aina (kunhan on aidot, silikonit on musta tosi rumat!), mutta niin on pienetkin omalla tavallaan.

Suuret rinnat ei sovi joka kroppaan. Jos on pieni ja hoikka, näyttää isot rinnat hassuilta. Jos taas on muutenkin rehevä ja muodokas, isot rinnat kruunaavat kokonaisuuden. Kyse on vartalon tasapainosta.

Pääasia on se että korostaa omaa vartaloaan oikein ja on siitä ylpeä!

No niin.. Onhan se juttu noinkin... Mäki anatsin mitä vaan et saisin muutamaa kuppikoko pienemmät rinnat... oon 175/59 ja kuppikoko 75DD... Tietääkö joku kuinka paljon maksaa pienennysleikkaus?

Kävin noin kaks vuotta sitten sinkkuna etsimässä netistä mulle kumppanii,kun kävi näin:
Et löysin sielt tosi kivan oloisen pimun.Olimme jutelleet kaksi kuukautta tekemäättä kumpikaan meistä mitään aloitetta.Yhtenä päivänä uteliaisuuteni heräsi ja ajattelin koko
ajan miltä tuo nainen näyttää?Niinpä kysyin häneltä että jos lähetän sinulle kuvani niin
lähetätkö minulle omasi? Nainen vastasi myöntävästi ja niin lähetin hänelle kuvani ja hän omansa.Olin pyörtyä kun näytölle ilmestyi ylipainoinen mummovaatteisiin pukeutunut nainen jolla oli tummat hiukset tiukasti ponnarilla. Kuvan alla luki tuletko treffeille kanssani ravintola kuuhun, ja selosti mistä löydän hänet. Ajattelin eka tehdä
hanelle oharit,mutta sitten ajattelin miten kiva ja mukava tuo nainen oli ja menin ravintola kuuhun. Menin sovittuun paikkaan. Pöytään istui kaunis latinonainen joka oli
kurvikas ,iso rintainen ja enkelin reitinen. Päällään hänellä oli läpinäkyvä paita josta näkyi hänen alusvaatteensa. Ajatelin mmh mikä namu.En tajunnut mistään mitään
sopersin vain nolona anteeksi tämä on varmaan väärä pöytä.Nainen sanoi levollisesti
ei tämä on oikea paikka ja selitti että hän oli nettinaiseni ja oli lähettänyt nettiin kuvan yhdestä painonpudottajasta koska halusi testata rakastinko häntä vai hänen ulkonäköään.Olemme seurustelleet noin vuoden ja kahdeksan kuukautta ja tänään kosin häntä! Muistakaa tämä jos tapaatte ruman mutta sisäisesti kauniin naisen.

Mutta jos on nutturapäinen tiukkapipo lauta,ei sitä kestä kukaan mies.Kun semmoinen muija haukkuu kaikki naiset joilla on isot rinnat,ja auta armias jos erehdyt katsomaan tällaista muodokasta naista,siitä seuraa vähintään kk piina. Ja kaikki isoista rinnoista tykkäävät miehet on tällaisen nutturapään mielestä idiootteja.

Nimmerkillä kokemusta laudasta nutturapää avovaimosta

Alkuperäinen kirjoittaja Repe:
No ei ne nyt välttämättä mitkään jättihinkit tartte olla, mutta reilunkokoiset kuitenkin.
Kyllä sellainen rinnaton poikatyttö on aika toivoton tapaus.

Puhut asiaa, ja jos vielä tosi lyhyet hiukset ja otsa paljaana, ei ole naisen näköinen.

Yhteistyössä