Isoisäpuolen Stuart Hazellin, 37,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Briteissä on ns. chaveja eli alempaa roskasakkia. Vähän kuin meidän itä-helsingin porukka (tuulipukuja ja muita idiootteja). Eli jos isoäidin mies on 37, voisi iso äiti hyvin olla vähän yli 40. Esim. 14 vuotiaana itse saanut lapsen, tullut isoäidiksi 30 vuotiaana ja nyt olisi noin 42.

Samaa roskaa sakkia löytyy meiltäkin, varsinkin Keski-Suomesta ja Helsingin slummeista joissa ihmiset lisääntyvät vaikka rahaa siihen ei ole.

[QUOTE="jaana";26881972]Briteissä on ns. chaveja eli alempaa roskasakkia. Vähän kuin meidän itä-helsingin porukka (tuulipukuja ja muita idiootteja). Eli jos isoäidin mies on 37, voisi iso äiti hyvin olla vähän yli 40. Esim. 14 vuotiaana itse saanut lapsen, tullut isoäidiksi 30 vuotiaana ja nyt olisi noin 42.

Samaa roskaa sakkia löytyy meiltäkin, varsinkin Keski-Suomesta ja Helsingin slummeista joissa ihmiset lisääntyvät vaikka rahaa siihen ei ole.[/QUOTE]

Varsinainen päivänsäde siellä näppiksen äärellä :D

[QUOTE="jaana";26881972]Briteissä on ns. chaveja eli alempaa roskasakkia. Vähän kuin meidän itä-helsingin porukka (tuulipukuja ja muita idiootteja). Eli jos isoäidin mies on 37, voisi iso äiti hyvin olla vähän yli 40. Esim. 14 vuotiaana itse saanut lapsen, tullut isoäidiksi 30 vuotiaana ja nyt olisi noin 42.

Samaa roskaa sakkia löytyy meiltäkin, varsinkin Keski-Suomesta ja Helsingin slummeista joissa ihmiset lisääntyvät vaikka rahaa siihen ei ole.[/QUOTE]

Aaaaww :hug: Kuka kusi sun muroihin tänä aamuna?

Katsos vaan ketjun yh:t ja alemman kastin puolustjat ovat heränneet kirjoittamaan siitä että ei ole mitään väärää kouluttamattomana ja rahattomana 18 vuotiaana työstää niitä lapsia sen kylän kovimman autoamiksen kanssa.

Oottakaa kun haen popcornit.

[QUOTE="vieras";26882014]Sama nimimerkki näkyy provoavan muissakin ketjuissa...[/QUOTE]

Meidän naapurissa asuu Jaana ja oli kyllä aika jyrän alle jääneen näköinen koiraa kusettaessaan tuossa pari tuntia sitten. Liekö ollut rankka ilta? Jaana! Mene vähän vielä nukkumaan.

[QUOTE="vieras";26882028]Meidän naapurissa asuu Jaana ja oli kyllä aika jyrän alle jääneen näköinen koiraa kusettaessaan tuossa pari tuntia sitten. Liekö ollut rankka ilta? Jaana! Mene vähän vielä nukkumaan.[/QUOTE]

En tiedä, mutta Katajaharjussa on ainakin ihan mukava ilma ja minua hymyilyttää kun kävelyn jälkeen. Koiraa ei tosin ole.

Muutenkin ihmeellistä kun totuudesta sakotetaan. faktaa on että köyhät niitä lapsia nuorena hankkii vaikka ei ole edes varaa siihen.

ps. perjantaisin ryyppääminen kertoo paljon sosio-ekonomisesta tasosta.

[QUOTE="jaana";26882049]En tiedä, mutta Katajaharjussa on ainakin ihan mukava ilma ja minua hymyilyttää kun kävelyn jälkeen. Koiraa ei tosin ole.

Muutenkin ihmeellistä kun totuudesta sakotetaan. faktaa on että köyhät niitä lapsia nuorena hankkii vaikka ei ole edes varaa siihen.

ps. perjantaisin ryyppääminen kertoo paljon sosio-ekonomisesta tasosta.[/QUOTE]

Okei. Sorry, naapurin Jaana! Tää onkin joku muu jaana, jolla on huono aamu!

[QUOTE="jaana";26882049]En tiedä, mutta Katajaharjussa on ainakin ihan mukava ilma ja minua hymyilyttää kun kävelyn jälkeen. Koiraa ei tosin ole.

ps. perjantaisin ryyppääminen kertoo paljon sosio-ekonomisesta tasosta.[/QUOTE]

Mun pitää varmaan nyt mennä nurkkaan itkemään..yhyy.. Nuorena ja kouluttautumattomana lapset tein, eli olen köyhä. Yhyy..

Yhteistyössä