S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia miten muilla on toinen synnytys mennyt?
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Keskivertomiehellä on kehossaan verta yhteensä n. 5 litraa ja naisella vähän vähemmän. Sinäkö vuosit synnytyksessä lähes kuiviin? Tuo kuulostaa jo aika uskomattomalta määrältä...
Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Keskivertomiehellä on kehossaan verta yhteensä n. 5 litraa ja naisella vähän vähemmän. Sinäkö vuosit synnytyksessä lähes kuiviin? Tuo kuulostaa jo aika uskomattomalta määrältä...
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Siis oikeesti noin paljon? Ihmisessä on meinaa noin 5L verta ja 4L menetys on todella hurja.
Alkuperäinen kirjoittaja Synnytyskammo:Minkälainen tilanne sinulla oli? Minulla "kertalaakista" ponnistamisen jälkeen, eikä mitään syytä mistä johtui. Ja siitä jäi sitten synnytyskammo. Ilman lisäverta selvittiin mutta ajatuksiin jäi että henki voisi mennä jos veret on kerralla "pihalla".
Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Siis oikeesti noin paljon? Ihmisessä on meinaa noin 5L verta ja 4L menetys on todella hurja.
Ihan totta on. Hb oli aluksi 90, mutta pikkuhiljaa toipuminen lähti käyntiin =).
Kiitokset verenluovuttajille, tälläisissä tilanteissa sitä lahjaa osaa arvostaa isosti!
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Ihan totta on. Hb oli aluksi 90, mutta pikkuhiljaa toipuminen lähti käyntiin =).
Kiitokset verenluovuttajille, tälläisissä tilanteissa sitä lahjaa osaa arvostaa isosti!
Miten hb on voinut olla 90 jos verta mennyt 4 litraa? Aika oudolta kuulostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Alkuperäinen kirjoittaja c:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja c:Mulla oli vuotoa 4000 ml.
Miten hb on voinut olla 90 jos verta mennyt 4 litraa? Aika oudolta kuulostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja koettu on:En minäkään tuota C:n tarinaa oikein usko...
Mulla meni sektiossa 1900ml (en saanut lisäverta) ja sekin oli hurja määrä. Sairaalasta lähtiessä hb oli 86, mutta nousi ihan mukavasti rautalääkkeillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja c:No älkää uskoko! Minä kuitenkin itse olen synnytykseni kokenut ja osaan lukea synnytyskertomuksen, joka on paperisena kappaleena tälläkin kertaa edessäni.
MIKSI valehtelisin synnytyksestäni?