iso vai pieni palkka?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Aika keskiverto luulisin.
Jos hoitotöitä haluaa tehdä vähän paremmalla palkalla niin kannattaa välitysfirman kautta tehdä töitä.
Välitysfirman kautta ei tule sitä vakituista pestiä...
Hoitoalalla on tosiaan niitä määräaikaisia töitä, mutta vakinaiset hommat on sitten kiven alla.

sh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen sh kans ja kaksi vuorotyöstä jäi palkaksi 1695 käteen siis. Veroprosentti 25,5%. Ja asun pohjosessa. Ei tuo minusta ole huonosti päivätyöstä.
Sulla ei vissiin ole sunnuntaisin töitä? Ja jos on, niin kyllä kuulostaa pieneltä tuo sinun palkka..

Itse olen sh kans ja kaksi vuorotyöstä jäi palkaksi 1695 käteen siis. Veroprosentti 25,5%. Ja asun pohjosessa. Ei tuo minusta ole huonosti päivätyöstä.
Teitkö myös viikonloppuja vai arkisin vain?
Mulla veroprosentti on 19%. Ajoittain ja satunnaisesti tekisin ehkä myös iltoja ja viikonloppuisin, mikä tietysti nostaa välillä kk-palkkaa.

Jos hoitotöitä haluaa tehdä vähän paremmalla palkalla niin kannattaa välitysfirman kautta tehdä töitä.
Itse olen ollut jo vuosia samassa paikassa.
Toiset tykkää keikkailla ja toiset ei, ymmärrän kyllä jos tuntuu epävarmalta vaihtoehdolta. Palkka vaan on kohdillaan =)

sh
On sunnuntaisin työtä. Olen yksityisellä töissä. Tuossa oli pikkasen vajaa kuukauden vuorolisät. Oletko sinä sitten kunnanpuolella töissä?
Olen kunnalla töissä. Aiemmin tein kokopäiväistä työtä, yökorvaukset otin aikana, eli niistä ei tullut lisiä, mutta kk-palkka oli n 2000 käteen..

Toiset tykkää keikkailla ja toiset ei, ymmärrän kyllä jos tuntuu epävarmalta vaihtoehdolta. Palkka vaan on kohdillaan =)
Valmistuin jo -93. Silloin nuorempana tykkäsin keikkailla ja nähdä eri paikkoja. Nyt "vanhana" ei jaksa enää pomppia paikasta toiseen..

vieras
On sunnuntaisin työtä. Olen yksityisellä töissä. Tuossa oli pikkasen vajaa kuukauden vuorolisät. Oletko sinä sitten kunnanpuolella töissä?
Saat alle 1700e/kk vaikka teet pyhäsinkin töitä??? Vai onko peruspalkka + lisät suurempi?
Olen kuntapuolella.
Ota huomioon minulla on 6,5% suurempi veroprosentti, kuin sinulla. Ja meidän TES:issä on on peruspalkkakin 60 euroa huonompi kuin mitä KVTE:issä (kun olin vasta kunnallisella puolella töissä).

Valmistuin jo -93. Silloin nuorempana tykkäsin keikkailla ja nähdä eri paikkoja. Nyt "vanhana" ei jaksa enää pomppia paikasta toiseen..
Vanha tekijä jo :D
Ennen minäkin tykkäsin olla eri paikassa joka viikko mutta nyt olen useamman vuoden taas opiskellut ja on kiva olla yhdessä ja samassa paikassa aina keikkailemassa. Kolmas vuosi tulee täyteen ja vasta nyt alkaa samat naamat nyppiä :whistle:

Yhteistyössä