Iso poika uimahallin naisten puolella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos tuossa iässä ei yksin miesten puolella pärjää, niin olkoon uimatta.

:o

siinä se on tulevalta hoitoalan ihmiseltä "oikea" kommentti...!

esim kaikki kehitysvammat ei näy päällepäin ja kaikilla ei ole miespuolista saattajaa poikalapselle...ja uiminen on loistavaa terapiaa monille lapsille

Silti pitää ottaa toiset huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja valkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mun mielestä voi tulla, jollei ole isä mukana, minä en ainakaan poikaa halua yksin päästää miesten puolelle, kun siellä voi olla niitä homoja/ransuja.

:laugh:

Asia on kyllä vakava, varsinkin isoissa kaupungeissa, mutta hysteeriseksi ei kannata lähteä. Nimimerkillä pari kertaa äijän runkkaamasta suihkussa pikkupoikia katsellen "yllättänyt".

Joo joo. Melkein jo uskonkin. Mitä hittoa sinä teit miesten puolella, vai runkkasiko ransu naistenpuolella? :o :laugh:

Kuten sanottu, olen ollut uimahallissa töissä, uimavalvojana. Minut on tultu useastikin hakemaan paikalle kun nämä paikat vakkaripervot ovat olleet paikalla. Valitettavaa, mutta totta. :(

Ja ovathan siellä miesten puolella myös naispuoliset siivoojat.

Kyllä mun mielestä voi tulla, jollei ole isä mukana, minä en ainakaan poikaa halua yksin päästää miesten puolelle, kun siellä voi olla niitä homoja/ransuja.

Ja Riku ja Eno-Elmeri! :)

*Näkee Ransun vetämässä käteen uima-hallissa*

Hyi mua :D

Alkuperäinen kirjoittaja sori:

Ja Riku ja Eno-Elmeri! :)

*Näkee Ransun vetämässä käteen uima-hallissa*

Hyi mua :D

:laugh: :laugh: :laugh:

Asia on kyllä vakava, varsinkin isoissa kaupungeissa, mutta hysteeriseksi ei kannata lähteä. Nimimerkillä pari kertaa äijän runkkaamasta suihkussa pikkupoikia katsellen "yllättänyt".

Joo joo. Melkein jo uskonkin. Mitä hittoa sinä teit miesten puolella, vai runkkasiko ransu naistenpuolella? :o :laugh:

Kuten sanottu, olen ollut uimahallissa töissä, uimavalvojana. Minut on tultu useastikin hakemaan paikalle kun nämä paikat vakkaripervot ovat olleet paikalla. Valitettavaa, mutta totta. :(

Ja ovathan siellä miesten puolella myös naispuoliset siivoojat.

Totta. Minä olin usein se joka kulki noin kerran tunnissa miesten puolen läpi katsoen että paikat ovat järjestyksessä. Kaikenlaista siinä tuli nähtyä. Lisäksi muutamat elvytykset saunassa ja pesutiloissa, joten tuttuakin tutumpaa toimintaa miesten puolella.

:laugh: :laugh:

Niinpä niin. Homothan niitä pikkupoikia jahtaa...

Ja kyllä samoilla linjoilla minäkin usemman kanssa täällä eli kouluikäiset omalle puolelle.

Ransu vakkaripervo :'( :D

Voi luoja tätä palstaa... vakavasta asiasta tehdään tällainen pelleily. Mut silti muakin naurattaa vaikken kyllä tajua koko hommaa taas.

Mä oon kans sitä mieltä, että Ransu on niin vakava asia, että sillä ei pitäisi pelleillä.

Joo joo. Melkein jo uskonkin. Mitä hittoa sinä teit miesten puolella, vai runkkasiko ransu naisten puolella? :o :laugh:

:headwall: :laugh: :laugh: Ei jjuma! :laugh:

Mutta miettikääs, jos siellä olisi vielä Nalle Luppakorvakin. Lapsiaaa sekin pervo rakastaa, ja mikä kauheinta: lapset sitä.

Tai mikäs se Jänöjussi on sieltä pikku kakkosesta :o sillä oli se joku laulukin...

*näkee kuinka nämä kaikki 3 runkkaavat suihkussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Jee:
Kyllä tuon ikäinen jo osaa ujostuttaa jos menee väärälle "kaistalle". Meidän 8v poika melkein sai raivokohtauksen kun huijasin hänet nakuna ulos kylppäristä- serkkutyttö(9v) tuli yllättäen vierailulle ja näki kaiken....

:o Miksi ihmeessä nolasit ja häpäisit tuolla tavalla lapsesi? Ties mitkä traumat aiheutit.

Alkuperäinen kirjoittaja ouou:

Mutta miettikääs, jos siellä olisi vielä Nalle Luppakorvakin. Lapsiaaa sekin pervo rakastaa, ja mikä kauheinta: lapset sitä.

Tai mikäs se Jänöjussi on sieltä pikku kakkosesta :o sillä oli se joku laulukin...

*näkee kuinka nämä kaikki 3 runkkaavat suihkussa*

Se pupuperhe on megakauhea. :o

Alkuperäinen kirjoittaja lopettakaa jo!:
Todella mautonta ja säälittävää leikinlaskua todella, todella vakavalla aiheella. :(

Toivottavasti et koskaan joudu esim. onnettomuuspaikalle kuulemaan ammatti-ihmisten leikinlaskua. Heille se on terapeuttista, sinulle se olisi traumaattista.

Todella mautonta ja säälittävää leikinlaskua todella, todella vakavalla aiheella. :(

Juu, Kun sitä voi keventää joskus. Kokeile.

En silloin kun olen läheltä nähnyt lasten seksuaalista hyväksikäyttöä uimahallissa. En vaan pysty. Sairasta.

Muakin jo melkein naurattaa, mutta tyttöä ei naurattanut tosiaan tippaakaan. Painui saunasta pikasuihkun kautta altaalle että kohina kävi :( Uinnin jälkeen tuli saunaan uikkari päällä...

No, kommentit onneksi osoittaa, että ihan en tainnut väärässä olla, eikä asenteeni ole ihan tavaton... tyyliin "Kyllähän lasten pitää osata olla alasti toistensa seurassa."

Toivottavasti et koskaan joudu esim. onnettomuuspaikalle kuulemaan ammatti-ihmisten leikinlaskua. Heille se on terapeuttista, sinulle se olisi traumaattista.

Juuh....
Terveisin traumakirurgien ja ensiavun hoitsujen kanssa useampaan otteeseen samassa pöydässä lounastanut.