iso poika naisten puolella uimahallissa? (pituutta 150cm, eli ei ole eskarilainen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on muuten jännä juttu.Viedäänkö miestenpuolelle vaikka 10v tyttöjä???Miksi ne lapset on yleensä äidin kanssa?

Kyllä niitä ilmeisesti viedään, varmaan vähempi, mutta. Lapseni kaveri on 3.luokalla oleva poika, ja hän käy paljon uimassa. Kertoi tässä yhtenä iltana että kyllä ärsytti kun heidän luokkalainen tyttö oli miestenpuolella isänsäja pikkusiskonsa kanssa ja tuijotti häntä, onneksi sai kuulema pyyhkeen vedettyä suojakseen.

[QUOTE="Joopanoo";25829895]10-12 v.:n ikäraja on kyllä melko uskomaton :O[/QUOTE]

Miten niin ?
Kyllä lapsi nyt yhden pukemisen ja riisumisen ajan pärjää yksinkin pukuhuoneessa 10vuotiaana.
Moni lapsi tulee koulusta kotiin jo klo 13-14 ja on yksin kotona 3-5h . En todellakaan käsitä mikä on ongelma.

[QUOTE="mä";25829957]Miten niin ?
Kyllä lapsi nyt yhden pukemisen ja riisumisen ajan pärjää yksinkin pukuhuoneessa 10vuotiaana.
Moni lapsi tulee koulusta kotiin jo klo 13-14 ja on yksin kotona 3-5h . En todellakaan käsitä mikä on ongelma.[/QUOTE]

Mä veikkaan että kirjoittaja tarkoitti ikärajan olevan naurettavan korkea...

Tästähän on jauhettu täällä ennenkin,eli ongelma ei ole se että aikuisia ahdistaa vaan ne samanikäiset tyttölapset kokevat tilanteen kiusallisena.

Juur näin. Kuten taas viikolla hallissa huomasin. Minustakaan ei oo kiva olla alasti jos joku pojanmölli sielä pyörii. Mut pystyn aikuisena suhtautumaan erilailla kun nää herkät tytöt.

Kieltämättä flippaisin jos pukkarissa olisi minun kokoinen poika äitinsä mukana..

Eikö yli 7 vuotias oikeasti pärjää yksin vaatteidenvaihdon ja suihkussa peseytymisen ajan? Siis normaali lapsi.

[QUOTE="joopajoo";25832075]Voi ei ! Olin eilen 4v. poikani kanssa naisten pukuhuoneessa. Kyllä tiedän, olisihan sen ikäinen jo pitänyt yksin opettaa menemään miesten puolelle...[/QUOTE]

Kato opetat ny toimimaan ni se sitte kouluun mennessä osaa. Miekii oon ton 4v kanssa mut en aatellu sitä enää koululaisena ottaa mukaan.

Kieltämättä flippaisin jos pukkarissa olisi minun kokoinen poika äitinsä mukana..

Eikö yli 7 vuotias oikeasti pärjää yksin vaatteidenvaihdon ja suihkussa peseytymisen ajan? Siis normaali lapsi.

Pärjää, mut kato kun mamma ei taida pärjää ilman että mussukka on kokoaiak siinä nenän alla eikä oppimassa omalla puolellaan. Ohan ne miesten tilat sellasia kauhuloita että...

Yhteistyössä