Iso perhe,mistä isot pakkaukset kaikkea (ruokia pesuaineita)

ELi mistä voisi ostaa/tilailla kaikkea suuremmissa pakkauksissa?
Listataanpas kaikki vinkit joissa voisi säästää itseään ja rahaakin niin ettei joka hemmetin kauppareissulla tartteis kantaa noissa yhden-kahden hengen talouksille pakattuja tavaroita kamalissa läjissä kotiin ja sit saada aikaan mieletön roskavuori...
Varmaan ainakin kuiva-aineet (jauhot,makaroonit yms), pesuaineet, siivousaineet jne olisi monestakin kivaa saada vähän suuremmissa erissä.

*Itse ostan pyykkiaineen www.allegrosuomi.com :sta 8kg ämpärissä, hintakin edullinen ja sopii kaikille.

*Tiskiaineena tykkään käyttää Ecoverin tabletteja mutta saisikohan niitä mistää suurissapakkauksissa?

*makarooneja löysin eilen euroshopperilta kilon pusseissa sittarista, niihin en olekaan aiemmin törmännyt.

PItääkö jauho tms ostoksille lähteä myllylle vai löytyykö jostain netitse tai kauppaketjusta jotain jossa olisi isompia pakkauksia kuin tavan kaupoissa?
 
Katiaana
Mene tukkuun! Sieltä saa isoja määriä. Mun kaveri käy tukusta ostaan jauhot, sokerit , mausteet, jäätelöt yms yms..
jauho 15kg
sokeri 10kg
maustepurkit 1l pak.
jäätelöitä 100kpl yhdessä paketissa jne.....
 
Olen jotenkin saanut sen käsityksen ettei tukusta voi ostaa yksityishenkilönä?? :eek:
Tuo oliskin hyvä idea kyllä, mutta maksavatkohan tukussa monet tuotteet nykyisinkin enemmän kuin kaupassa kilohinnat, joskus oli näin. :/
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 14:46 Äittä77 kirjoitti:
Olen jotenkin saanut sen käsityksen ettei tukusta voi ostaa yksityishenkilönä?? :eek:
Tuo oliskin hyvä idea kyllä, mutta maksavatkohan tukussa monet tuotteet nykyisinkin enemmän kuin kaupassa kilohinnat, joskus oli näin. :/
Näin minäkin luulin että ei voi ostaa. Mutta kaverini käy. Ainakin osassa tukussa on tukku myymälä, asiakkaille. mutta siellä ei välttämättä ole kaikkea. perus juttuja, pottuja, jauhoja, mausteita...
Ja hinta loppupelissä ei niin kauheena halvempi...... Jonkin verran kuitenkin.
 

Yhteistyössä