Iso peppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SexSofia 44v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omani on n.97cm pepun kohdalt mitattuna. vyötärö n. 70cm ja pituutta löytyy 177cm. muuten tosi "urheilullisen blondin" näköne;> onko 97cm jo liian iso? Koska oon jo kauan kärsiny jostain syyst täst lantio alueest :s

Kävin oikein tsekkaamassa naisten pukeutumisen mittataulukkoa, ni eihän tuo sinun mittasi edes täysin täytä naisen D- mitoitusta, eli lantio saattaisi olla hyvinkin tuotakin kurvikkaampi. Uskoakseni lantiosi on kauniimpi kuin keskimäärin. Kookas lantio on parempi naisellisessa pukeutumisessa ja ei ole riskiä ns. jenkkakahvoista. Jos puet tiukat farkut ni ne puristaa enemmän pakaroista kuin vatsasta.
nii kokosi on D36-D38, elikkäs hoikka-normaali.
uskon että mittojesi perusteella (pituushuomioiden) olet erittäin hyvännäkönen, mukavasti kurvikas nainen, mut ei varmasti ole mitään ylimääräistä.

Kukaan ei tiedä? J-Lon mittoja tai näiden pepuistaan tunnettujen naisten kurvien fyysisiä mittoja mut luulisin että ne on tyyliin 70/105? eli sinun mittojasi huomattavasti uhkeampia? Jos lantio ei olisi mielestäsi ongelma, ni se saisi olla muodokkaampikin. Siihen ei olisi estettä, eikä se tarkoita että olisi jotain ylimääräistä. Jos joku mitta on tärkeä, ni se lienee tuo vyötärö, et se pysyy ns. "kurissa"

Viimeksi muokattu:
Ihania miehiä täällä palstalla, osaavat arvostaa naiseutta ja kuvailla sitä hyvin kauniisti. Omaan arvoonsa jätän nuo parjaajat. Te muut olette ihania ja vaimonne saavat olla ylpeitä teistä!

Mitäs olette sitten mieltä tästä? Minulla on kuulemma ns. 'lattaripeppu', eli se on aika leveä (104cm) ja vyötärö siihen suhteen suht kapea (70cm). Takaa katsottuna minua itseäni välillä harmittaa näkymä, koska minulla on kapeat hartiat ja kapea rinnanympärys (rinnat kuitenkin kuppikokoa 80B/C, ja muhkeina ja terhakkoina niitä kuulemma pidetään :) ), niin perse näyttää todella isolta suhteessa muuhun. Edestä päin olen kuitenkin kuulemma X-vartaloinen. Ja olen pituutta 168cm, joten jalkani ovat suht lyhyet, semmoiset perus suomalaisen naisen jalat. Pohkeita on kehuttu kiinteiksi ja naisellisiksi. :)

Reiteni ovat peruskokoiset, eivät ylipaksut eikä mitkään hoikat. Mutta pehmeä olen reisistäni kuin pepustanikin, kiinteä en ole koskaan ollut, vaikka urheilua harrastankin. Kyllä niitä lihaksia saa kaivaa sieltä alta. :P Mitä olette siis mieltä sellaisesta hyvin pehmeästä naisesta, jolla tätä takamusta riittää?

Kuinka paljon teitä haittaa selluliitti? Ei sitä mielestäni hirveästi ole, mutta kyllähän ne muhkareet sieltä tietyssä valossa näkyvät. :(

Karvaa löytyy kolmioleikkauksesta, bikinirajat olen ajanut. Eli en ihan karvatuhero ole takaa päin, mutta en ihan posliinikaan. :)

168cm / 80B-C / lanteet 104cm / vyötärö 70cm

Ihanat miehet <3

Ihania miehiä täällä palstalla, osaavat arvostaa naiseutta ja kuvailla sitä hyvin kauniisti. Omaan arvoonsa jätän nuo parjaajat. Te muut olette ihania ja vaimonne saavat olla ylpeitä teistä!

Mitäs olette sitten mieltä tästä? Minulla on kuulemma ns. 'lattaripeppu', eli se on aika leveä

Karvaa löytyy kolmioleikkauksesta, bikinirajat olen ajanut. Eli en ihan karvatuhero ole takaa päin, mutta en ihan posliinikaan. :)

Ihanat miehet <3

Uuh kuvailit siis kutakuinkin täydellisen pepun ja kuulostaa koko kroppa aika namulta pakkaukselta. Ehdotus , laita tiukkoja hyvin istuvia housuja esim farkkuja ja tuo perse kunnolla esille. Saat varmasti miesten päät kääntymään ja ehkä vähän naisten vihoja niskaasi.
Arvaa vaan tekisikö mieli nähdä kuva sen verran seksikkäältä kuulostaa xD

Viimeksi muokattu:
täytyy sanoa että peppusi on todella kaunis,ole ylpeä siitä.

Mitäs olette sitten mieltä tästä? Minulla on kuulemma ns. 'lattaripeppu', eli se on aika leveä (104cm) ja vyötärö siihen suhteen suht kapea (70cm). Takaa katsottuna minua itseäni välillä harmittaa näkymä, koska minulla on kapeat hartiat ja kapea rinnanympärys (rinnat kuitenkin kuppikokoa 80B/C, ja muhkeina ja terhakkoina niitä kuulemma pidetään :) ), niin perse näyttää todella isolta suhteessa muuhun. Edestä päin olen kuitenkin kuulemma X-vartaloinen. Ja olen pituutta 168cm, joten jalkani ovat suht lyhyet, semmoiset perus suomalaisen naisen jalat. Pohkeita on kehuttu kiinteiksi ja naisellisiksi. :)

Reiteni ovat peruskokoiset, eivät ylipaksut eikä mitkään hoikat. Mutta pehmeä olen reisistäni kuin pepustanikin, kiinteä en ole koskaan ollut, vaikka urheilua harrastankin. Kyllä niitä lihaksia saa kaivaa sieltä alta. :P Mitä olette siis mieltä sellaisesta hyvin pehmeästä naisesta, jolla tätä takamusta riittää?

Kuinka paljon teitä haittaa selluliitti? Ei sitä mielestäni hirveästi ole, mutta kyllähän ne muhkareet sieltä tietyssä valossa näkyvät. :(

Ihanat miehet <3

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä