Iso penis - lahja vai kirous?

  • Viestiketjun aloittaja Metriheikki
  • Ensimmäinen viesti
shootingblanks
Vaikka vanha aihe onkin, katotaan vastaako kukaan... Siis nainen tietenkin, ellei mies satu olemaan gynekologi tjs. Itellä ihan näitä lukiessa iski uteliaisuus ja vilkaisin ihan mitalla mitä mahtaa olla pöksyissä, u know ;)
Pituus 18 ja ympärys 12 osapuilleen. En oo koskaan itteeni hävennyt, enkä häpeä, siittä ei ole kyse..
Lähinnä mietin tätä, että jos emätin on nyt vaikka sen 10 cm pitkä, niin mitä riemua siittä mun 8 ylimääräisestä on :/ ihan kiva palaute on aina ollut jos en stressaa liiaks "suorituksena" (jolloin vaikeampaa innostua\liian nopea) mutta tuntuuko se jossain jos se sitten pohjia myöten tuupatessa kohtuun (vai minne sitten) päätyy? Jokatapauksessa olen tuntenut toisinaan kokomatkalta lypsyä.. outoa tietty enää tällä ikää tällaisia kysellä, mutta kuten sanottu, uteliaisuus iski :) Ilmeisesti (näitä luettuani) karvan keskivertoa isompi se taitaa olla, vaikkei mikään jättiläinen mutta hk sininen vieressä aika samanlainen on jos jotain vertailukohtaa hakee =D
Sinä sossun luukulla käyvä luuseri saa edes kätesi kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
YksJoni
Mulla on käsittääkseni lelu siitä isommasta päästä. Pituutta 16cm ja ympärysmitta noin 14cm.

Kokemusta seksistä ei vielä 23v iässä ole millään tavalla. Seurustellutkin olen vain kerran. Jokunen on sanonut isoksi mutta enpä tiedä. Ujouteni on varmasti suurin syy kokemattomuuteeni.
 
Xy1
Kalun koko on suhteellista. Se pitää suhteuttaa käytössä olevan pillun kokoon. Paljon on vuosia mennyt, ennenkuin on tunnustettu, että kalu voi olla jollekin pillulle liian suuri tai sen käytössä pitää varoa pohjaan tai kohdunsuuhun osumista. Osalle naisista iso kalu on lahja, toisille kirous. Oma naiseni on aina nauttinut hänelle isosta kalusta, joka on hieman liian pitkä ja pasku. On tykännyt siitä, että välillä on vähän kirpaissut kovemmat työnnöt tai päälle istuminen ja syvälle junttaaminen. Tykännyt siitä, että pitäähän sen tuntuakin joltain. Pikaseksi on ollut poissuljettua aina ja seksikin on onnistunut vain niinä päivinä, jolloin hänen vatsana on toiminut. Muuten on tökkinyt ilkeästi takaseinään ja täynnä olevaan peräsuoleen. Sellaista meillä.
 
vierailija
Oon 21v ja penikseni on 22cm pitkä ja 15.5-16cm ympärysmitalta (kyllä, olen mitannut oikein). Hyviä puolia isossa peniksessäni on se, että jotkut naiset jumaloivat sitä, koska pitävät isosta. Isolla peniksellä on myös helpompi tyydyttää, jos sitä osaa käyttää. Iso penis tuo myös paljon lisää itsevarmuutta ja esim. alasti olo saunassa ei hävetä ollenkaan ainakaan koon puolesta.

Huonoina puolina on sitten taas se, että joillekin naisille se on vaan aivan liian iso. Penis ei yksinkertasesti mahdu sisään ja se satuttaa naista. Jotkut naiset ovat jopa sanoneet etteivät halua sitä sisäänsä, koska se on liian iso vedettyäni housut alas. Lisäksi housuissa tahtoo aina pullottaa ja olen huomannut, että moni nainen kyylää sitä. Se on hieman noloa. Lisäksi uiminen speedoilla nolostuttaa kaikkein eniten, koska en vain saa sitä millään piilotettua ja kaikke näkyy läpi.

Mitä mieltä naiset olette, onko iso penis hyvä vai huono juttu? Pidättekö penistäni sopivana, liian isona tai liian pienenä sekä paksuudeltaan että pituudeltaan?
ehdoton LAHJA, suurimmaksi osaksi olen saanut kiitosta ja nautintoa mutta joskus harvoin liian suuri( 22/13,4) kehuja ja pelkkä elin kiihottaa osaa naisia. runkkaavat 2 kädellä ja vertailevat käsivarren kokoa tai mille tuntuu kun käytän pillun aukolla. ei tarvitse aina panna 69 ja orkkuja tulee lopuksi heitän ison lastin päälle ja siitäkin on koitunut orkku . joskus housut kiristävät liikaa. mutta näyttää hyvälle.
 
Viimeksi muokattu:
M44
Itsellä on päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.
Oon 179cm urheilullisella kropalla. Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmin tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :) Ongelma on siinä kun hän oo saanut niin sanoo herkistyvänsä niin paljon, että pitää lopettaa mahdollisimman nopeasti sen jälkeen. Siinä tulee kiire saada itselle hoidettua huipentuma

Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..
 

Yhteistyössä