saanut on
pelkäättekö te, isovehkeisten naiset, että teidän miehenne kiinnostaa muitakin naisia? että oikein kärttävät seksiä kun tilaisuus tulisi?
"Our studies with a group of condom users indicate that the average length of an erect penis is around 168mm (6.5 inches), and the average circumference is about 130mm (5 inches). There is, of course, a distribution of sizes within the population."Alkuperäinen kirjoittaja J. Holmes:Siis mistä helvestissä tän voi tietää?Alkuperäinen kirjoittaja AP:lle:Keskiarvokalun mitta on muistaakseni 14-15 cm.
Näyttäkää minulle se taho joka päivätyönään tutkii miesten jäykkien ulokkeiden pituutta! Tai tiedättekö jonkun joka olisi moisissa tutkimuksissa käynyt?
Eiköhän toi keskimitta ole seksuaalipsykologien keksintö millä sitten elimensä koosta huolissaan olevien kerho voi lohdutella toisiaan ajattelemalla että onneksi olen vain parin sentin päästä 'normaalista'.
etkö voisi ostaa jotain hervotonta dildoa?Alkuperäinen kirjoittaja Hellukka:Mulla ainakaan ei kyse siitä, että kuvittelisin ison kalun antavan sen paremmat kyydit, kuin pienikään.
Tilanne on nimittäin se, että ikäni olen tämän pienen kanssa ollut ja kokemusta on vain "siitä".
Eli isoa haluaisin kokeilla ihan vain sen takia, että tietäisin miltä se iso tuntuu. En missään nimessä paremman seksin toivossa.
Voi reppana. Taasko tämä "tosimies" täällä vonkaa. Livessä kun ei mitään saa, niin vielä "orgasmitakuu". Saattaahan se sinulla olla taattu orgasmi kun aikasi jyystät, mutta nainen jää siinä ilman.Alkuperäinen kirjoittaja Tosimies.:23cm. Orgasmi takuu.
Tosimies_23cm@hotmail.com
Ei se minustakaan mikään hassu kommentti ole, vähän samalla tavalla minullekin on sanottu. Eikä se kommentti siinä tilanteessa mitenkään oudolta kuulostanut. Hän vain mainitsi sen ohimennen, että olet melkoisen pienikokoinen, mutta tuskinpa siitä mitään hankaluuksia tulee koitumaan, tai jotakin sinne päin...Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+:No jos tiedät mitä gyne tutkii ja miten Niin tuo on kerrassaan hassu kommentti.
Minuakin ovat oikein kädestäpitäen kiitelleet, jotka ovat tajuissaan selvinneet...Alkuperäinen kirjoittaja isokiho:Täällä akat taas eksyvät jutuissaan sivuraiteelle kuten yleensä. On se kumma ettei joku lorttovittuinen usko että pinkeitä värkkejäkin löytyy.
On kyllä harvinaisen mukavaa upottaa oma nahkanuija aidosti paikkojaan treenanneeseen hyvälihaksiseen mimmiin. Ei ole kukaan koskaan valittanut, että olisi liian iso, kun se on tarpeeksi paksu. Kun sekä osaa käyttää vehjettään sekä omistaa ison sellaisen niin avot. Naiset soittelee hoitojeni perään aika useasti eikä ihme.
Eiei, ei ole tarkoitus olla uskoton, siinä mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Kellukka:No ei tuolla perusteella kannata uskoton olla. Miehestä riippuen se voi tuntua ihan hyvältä tai niin pahalta, että kadut sitä vielä satavuotiaana. Tai jotain siltä väliltä. Etukäteen et voi tietää. Periaatteessa sama asia kai se on nytkin.Joskus tuntuu rakastelu taivaalliselta, joskus tavanomaiselta. Siinä sinulle vastausta. Pysy oman ukkosi kanssa, äläkä haikaile joutavia.Alkuperäinen kirjoittaja Hellukka:Mulla ainakaan ei kyse siitä, että kuvittelisin ison kalun antavan sen paremmat kyydit, kuin pienikään.
Tilanne on nimittäin se, että ikäni olen tämän pienen kanssa ollut ja kokemusta on vain "siitä".
Eli isoa haluaisin kokeilla ihan vain sen takia, että tietäisin miltä se iso tuntuu. En missään nimessä paremman seksin toivossa.
Unohdin mainita, että katson kulliani yleensä 100 kertaa suurentavalla suurennuslasilla, että erottaisin sen taustakarvoituksestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tosimies.:Tämän forumin ainoa oikea isokullinen alfauros:
Tosimies_23cm@hotmail.com
Siis häh? Ei uskoton ja kuitenkin olet menossa isompikaluista kokeilemaan? Mitäs tuo nyt on olevinaan?Alkuperäinen kirjoittaja Hellukka:Eiei, ei ole tarkoitus olla uskoton, siinä mielessä.
...
Tuossa joku kehuu, miten gyne on sanonut piukaksi. Mulle on gyne sanonut, että on hyvä tutkia, kun parin lapsen jäljiltä on reilut paikat. Tarkoittanee väljää (
Eli olemme kuin eri pleneetoilta eliminemme, mutta sielut samalta.