Iso ongelma muuten ihanassa elämässä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maailman parhaan miehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maailman parhaan miehen vaimo

Vieras
Onko yhdelläkään ihmisellä antaa mulle neuvoa miten saisin rohkeutta lisää?
Meillä on neljä suht isoa lasta (esikoinen 13v ja kuopus 7v). Molemmat ollaan työssä ja kaikki on oikeesti tosi hyvin. Rakkautta löytyy ja seksiä ja niin edelleen. Ongelma on se, etten ihan oikeesti kehtaa esim. tehä aloitetta seksiin tai edes sanoa sanaa seksi. En voi tuoda julki et mun tekee mieli yms. On kuin tarttis vastustaa vaikka en oikeesti haluis... En ymmärrä mitä mun ihan oikeesti pitäis tehä!!! Voi suunnitella laittavani päälleni jonkun hemaisevan asun,mutta en ihan oikeesti sitä pysty tekemään! Ilmeisesti pelkään mieheni reaktiota tai jotai mitä en edes tiiä. Mieheni on maailman paras:) Tekee kotitöitä, hoitaa lapsia ja on mulle maailman tärkein. Miten sanon sille tämän kun en saa sanaa suustani. Sitten olen vihainen itelleni ja koska mulla on pahamieli, tiuskin kaikille. Mieli tekis laittaa nyttenkin miehelle viesti et tuu käymään kotona ku lapset on koulussa ja mulla on vapaapäivä. Tiiän et mieheni olisi ilahtunut viestistä ja tulisi kotiin, mutta en kehtaa ku pelkään et mitä mies ajattelis musta... Auttakaa mua pliis!!! Onko jollain muulla sama ongelma vai olenko ainut omituisuus?

No mikä olis pahinta mitä sun mies vois tehdä/ajatella? Mun mies hymyilis vielä juhannuksenakin jos laittaisin hälle viestin että tules kulta kotiin viettämään laatuaikaa kun mukulat on poissa...

nyt tällä hetkellä miehes ajattelee että olet siveyden sipuli joten lähetä hälle nyt viesti niin se mitä hän sitten ajattelee on parempaa kuin edellinen :) no niin rohkeasti vain...

tiedän et munkin mies tulis viivana kotiin. Ei se tekis mitään eikä ees ajattelis mitää erityistä, mut siinä se ongelma onkin etten tiiä miks en kehtaa.

Mulla on sama pelko. Haaveilen usein tekeväni aloitteita ja lähetteleväni esim kesken päivää pikkutuhmia viestejä jne mutta en uskalla. Pelkään miehen reaktiota ja jotenkin pelkään tekeväni itsestäni pellen jos mies ei lähdekään mukaan.

Nykyään meillä on tosin käymässä niin että seksielämä alkaa olla tylsää ja halut laskee kuin lehmän häntä. Olen kyllä ehdottanut miehelleni että kokeiltaisiin jotain uutta ja tehtäisiin jotain muuta kuin se "peruskuvio" mutta hän ei tunnu innostuvan. Jos hankkisin jotkut seksihepeneet ja esittelisin niitä miehelle, hän varmaan sanoisi että eikö sulle tuu kylmä ja kantaisi mulle viltin...

Mulla ois hirveästi annettavaa jos saisin mieheni "pelaamaan samaan pussiin" eli rohkaisemaan ja olemaan juonessa mukana. Jos teen aloitteen, mieheni heittäytyy passiiviseksi ja sanoo että saan tehdä (hänelle) mitä haluan. Lahnaksi heittäytyvä mies ei ole kiihottava kenestäkään, ja musta on tullu aloitteiden suhteen arka.

Aloittajalle voisin sanoa että jos miehesi on innostuvaa sorttia, kannattaa ryhtyä tuumasta toimeen! Mikään ei ota päähän niin paljon kuin se, että tajuaa joskus myöhemmin jättäneensä monta hyvää tilaisuutta käyttämättä.

Mieheni on heti valmis lähtemään hommaan mukaan ja on valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Olen itsekin halukas, mutta, mutta... Tiiän ettei mies nolais mua mut silti on ainainen häpeän tunne mukana. mulla olis myös hierveesti annettavaa, jos pääsisin tämän yli. Ymmärtäisin jos meillä olis tuore suhde ja oltais vielä vieraitä toisillemme mutta kun yhes ollaan oltu 15v. Mies haluais pelata rakkauspeliä ja itekin haluaisin mutta kun en kehtaa ja ongelma tässä on se et MIKS EN!!!

ap:lle. Mun mies on siveyden sipuli. Mua hävettää joskus heittäytyä "leikkiin" täysillä. Mies hoitaa hommat, thats it. Olen opastanut, unohtaa ne kuviot. En saa olla liian aktiivinen. Mun pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa, niin silloin on hyvä. Aina vaan ei jaksaisi, kun minä olen suhteessa se halukkaampi yleensä. Jos mieheni miettisi sun lailla asioita, ravistelisin sen "häveliäisyyden hupun" hänen päältään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Maailman parhaan miehen vaimo :
Mieheni on heti valmis lähtemään hommaan mukaan ja on valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Olen itsekin halukas, mutta, mutta... Tiiän ettei mies nolais mua mut silti on ainainen häpeän tunne mukana. mulla olis myös hierveesti annettavaa, jos pääsisin tämän yli. Ymmärtäisin jos meillä olis tuore suhde ja oltais vielä vieraitä toisillemme mutta kun yhes ollaan oltu 15v. Mies haluais pelata rakkauspeliä ja itekin haluaisin mutta kun en kehtaa ja ongelma tässä on se et MIKS EN!!!

Kuka on pilannut sun luonnollisen suhtautumisen seksiin? Vanhempasi? Aiempi seksisuhde? Mikä? Oletko kenties uskonnollisesta kodista, jossa asia oli tabu? Kuulostaa siltä, sori ap. Toivottavasti rohkaistut!

En ole uskonnolisesta perheestä, eikä mulla ole mitään erityistä muistikuvaa tai mitään, et olis joku syy tähän. Rohkaistumista tässä tarvitaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Maailman parhaan miehen vaimo :
En ole uskonnolisesta perheestä, eikä mulla ole mitään erityistä muistikuvaa tai mitään, et olis joku syy tähän. Rohkaistumista tässä tarvitaankin.

Mietipä näin, olette aviopari, yhtä, siis sinä ja miehesi. Yhtä kuin samat yhteen kietoutuneet juuret, vaikka kaksi erillistä puuta. Teillä on rakkaus, joka on kaikista elämän eliksiireistä tärkein. Hengitätte samaa ilmaa, katsotte samaan tulevaisuuteen. Hän nauttii, kun sinä nautit. Sinä nautit, kun hän nauttii. Oli kyse seksistä tai mistä tahansa. Läheisyys, aikuisten leikki, siis seksi saa olla leikkiä. Älköö ottako liian vakavasti. Joskus leikit jää kesken, joskus leikki on parasta aikaisemmista. Harjoitus tekee mestarin. Puhu miehellesi, näytä vaikka tämä keskustelu. Sano, että asia vaikuttaa sinuun paljon ja haluat, että miehesi auttaa sinua jollain lailla rohkaistumaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4

[quote="
Mietipä näin, olette aviopari, yhtä, siis sinä ja miehesi. Yhtä kuin samat yhteen kietoutuneet juuret, vaikka kaksi erillistä puuta. Teillä on rakkaus, joka on kaikista elämän eliksiireistä tärkein. Hengitätte samaa ilmaa, katsotte samaan tulevaisuuteen. Hän nauttii, kun sinä nautit. Sinä nautit, kun hän nauttii. Oli kyse seksistä tai mistä tahansa. Läheisyys, aikuisten leikki, siis seksi saa olla leikkiä. Älköö ottako liian vakavasti. Joskus leikit jää kesken, joskus leikki on parasta aikaisemmista. Harjoitus tekee mestarin. Puhu miehellesi, näytä vaikka tämä keskustelu. Sano, että asia vaikuttaa sinuun paljon ja haluat, että miehesi auttaa sinua jollain lailla rohkaistumaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4[/quote]

Iso kiitos!

Voi tietty yksin ollessasi sanoa ääneen seksisanoja ja siten harjoitella niiden sanomista helpommaksi. Aloita pienestä ja sitä kautta saat itsevarmuutta ja positiivisia kokemuksia. Itse aloitin pikkutuhmien puhumisesta seksin aikana kun en nähnyt mieheni kasvoja :) Nykyäään olen jo sinut oman seksuaaliseeteni kanssa, vaikka en jostain syystä pysty tehdä aloitteita niin usein kun haluaisin. Seksi on ihanaa ja mieheni muutenkin juuri sellainen, joka osaa suhtautua hienosti ja olen saanut 'kasvaa ja kehittyä' seksin suhteen hienosti. Kumpikin nauttuu nykyään vielä enemmän kuin ennen :)

Yhteistyössä