M
Maailman parhaan miehen vaimo
Vieras
Onko yhdelläkään ihmisellä antaa mulle neuvoa miten saisin rohkeutta lisää?
Meillä on neljä suht isoa lasta (esikoinen 13v ja kuopus 7v). Molemmat ollaan työssä ja kaikki on oikeesti tosi hyvin. Rakkautta löytyy ja seksiä ja niin edelleen. Ongelma on se, etten ihan oikeesti kehtaa esim. tehä aloitetta seksiin tai edes sanoa sanaa seksi. En voi tuoda julki et mun tekee mieli yms. On kuin tarttis vastustaa vaikka en oikeesti haluis... En ymmärrä mitä mun ihan oikeesti pitäis tehä!!! Voi suunnitella laittavani päälleni jonkun hemaisevan asun,mutta en ihan oikeesti sitä pysty tekemään! Ilmeisesti pelkään mieheni reaktiota tai jotai mitä en edes tiiä. Mieheni on maailman paras
Tekee kotitöitä, hoitaa lapsia ja on mulle maailman tärkein. Miten sanon sille tämän kun en saa sanaa suustani. Sitten olen vihainen itelleni ja koska mulla on pahamieli, tiuskin kaikille. Mieli tekis laittaa nyttenkin miehelle viesti et tuu käymään kotona ku lapset on koulussa ja mulla on vapaapäivä. Tiiän et mieheni olisi ilahtunut viestistä ja tulisi kotiin, mutta en kehtaa ku pelkään et mitä mies ajattelis musta... Auttakaa mua pliis!!! Onko jollain muulla sama ongelma vai olenko ainut omituisuus?
Meillä on neljä suht isoa lasta (esikoinen 13v ja kuopus 7v). Molemmat ollaan työssä ja kaikki on oikeesti tosi hyvin. Rakkautta löytyy ja seksiä ja niin edelleen. Ongelma on se, etten ihan oikeesti kehtaa esim. tehä aloitetta seksiin tai edes sanoa sanaa seksi. En voi tuoda julki et mun tekee mieli yms. On kuin tarttis vastustaa vaikka en oikeesti haluis... En ymmärrä mitä mun ihan oikeesti pitäis tehä!!! Voi suunnitella laittavani päälleni jonkun hemaisevan asun,mutta en ihan oikeesti sitä pysty tekemään! Ilmeisesti pelkään mieheni reaktiota tai jotai mitä en edes tiiä. Mieheni on maailman paras