Onneksi olen ruma ja toinen ongelma miten voisin luottaa mieheeni.(pelko että käy tyttöön käsiksi) =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VIERAS"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VIERAS"

Vieras
Mulla siis on ongelma itteni kanssa.

Nuorempana ehkä pidinkin huolta itestäni ja olin viimisen päälle tällätty mutta mulla on takana 3 hyväksi käyttöä joista pari sukulaisia
yks on lapsuudesta. (vaikka olen miettinyt että voiko lasi oikeesti muistaa noin pienenä mitään mulla on ollut ikää kuitenkin vasta 3-4v mitään muuta en lapsuudesta muista kun tämän kamaluuden)

Nyt oon 30v rupsahtanut mä en uskalla laittaa itteeni hienoks kun pelkään että mulle taas tapahtuu jotain.=(

toinen ongelma on että mulla on ihanaakin ihanampi mies joka ei polta eikä juo on kiltti ja muutenkin ok mutta nää mun tyhmät ajatukset että mitä jos se käy käsiks meiän 10v tyttöön.. kyl mä jossain taka lohkossa uskon että ei se ikinä tekis sellasta,mutta silti nää asiat pyörii mun mielessä =(

en oo ikinä näistä kenellekkää puhunut. paitsi tuosta perhepäivähoitajasta kyselin äidiltäni että huomasko se mun käytöksessä mitään outo lapsena ja tuota ikää kyselin.muista en oo kertonut ikinä kenellekkään.

Soita teekoolle ja pääset juttelemaan asiasta ammatti ihmisen kanssa. Lapsi voi muistaa hyväksikäytön vaikka se tapahtuisi 3-4 vuotiaana. Toisaalta mieli voi armollisesti "unohtaa" sen pahan mitä on joutunut kokemaan. Tiedän esim. ihmisen jolla ei ole juurikaan lapsuuden muistoja alle kymmenvuotiaasta. Se ei ole sinun vikasi, että sinua on käytetty hyväksi. Ja vaikka pelko lapsesi puolesta on turha, niin se lie aika tyypillistä hyväksikäytön kokeneille. Sinun olisi hyvä päästä puhumaan asiasta ammattilaiselle. Sen jälkeen ehkä voisit keskustella asiasta miehesi kanssa. Taakkasi on liian suuri yksin kannettavaksi. Hae apua. Kirjoita kokemasi paperille ja käytä sitä apuna ammattilaisen kanssa jos et pysty puhumaan.

Monta vuotta on ollut mielessä että mun pitäs päästä juttelemaan jonkun kanssa.
olen miehelle yrittänyt kertoa mutta aina se vaan lykkääntyy.

enkä kehtaa hakea ammatti apua tämä kyläkin niin pieni että pelkään jos kuitenkin juorut alkavat.

mutta siis jos joskus haluankin apua niin mikä on se taho mitä kyselen.. psygologia?lääkäriä?

tää kun tuli taas mieleen että näin unta tähän liittyen heräsin ja mulla oli oikeestikkin silmät märkänä itkusta.

Yhteistyössä