O
onnistuuko
Vieras
Nainen 160 cm hoikka ja mies 180 cm normaalivartaloinen, mutta ihan oikeasti 20 cm kalu ja vieläpä paksu. Onnistuukohan suhde fyysisellä tasolla, asiasta ei kokemusta eikä seksiä ole vielä harrastettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onnistuuko:Nainen 160 cm hoikka ja mies 180 cm normaalivartaloinen, mutta ihan oikeasti 20 cm kalu ja vieläpä paksu. Onnistuukohan suhde fyysisellä tasolla, asiasta ei kokemusta eikä seksiä ole vielä harrastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja no mietipä:Alkuperäinen kirjoittaja onnistuuko:Nainen 160 cm hoikka ja mies 180 cm normaalivartaloinen, mutta ihan oikeasti 20 cm kalu ja vieläpä paksu. Onnistuukohan suhde fyysisellä tasolla, asiasta ei kokemusta eikä seksiä ole vielä harrastettu.
Ihanko oikeasti luulet, että pillun koko on suhteessa naisen pituuteen/painoon? :O
Alkuperäinen kirjoittaja ei hittolan väki:täytyy sanoa, että halvat on huvit, mutta voi hyvä tavaton olen nauranut vartin tämän yhden viestille, joka ei osaa otsikoida ja laittaa nimimerkkiä.
Sama kysymys kolme kertaa....Kuolen ihan kohta nauruun täälläOnpahan yksi idiootti vähemmän
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus automaatti:Ongelman vastaus ei ole koko ero vaan se että jos mies ei osaa naista sytyttää tuntuu kaikki kangertelevan.Rojota nyt vielä 100kg verran päällä ja ronki päälle.
Mitähän vielä keksit kysyä ?
Alkuperäinen kirjoittaja onnistuuko:Nainen 160 cm hoikka ja mies 180 cm normaalivartaloinen, mutta ihan oikeasti 20 cm kalu ja vieläpä paksu. Onnistuukohan suhde fyysisellä tasolla, asiasta ei kokemusta eikä seksiä ole vielä harrastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh!;8316525:Alkuperäinen on PROVO!
ei tuo muuta voi olla!
Alkuperäinen kirjoittaja blääh;8328763:Itse olen n. 160 cm ja mieheni on minua n. 25 cm pidempi ja myös reilusti painavampi. Eihän seksissä tarvitse koko painolla rojahtaa naisen päälle!.
Vaikka nainen olisi 2 metriä pitkä, ei se muuta sitä faktaa, että se sattuu, jos painava mies makaa päällä. Ja ihmisen pituus ei korreloi sukuelinten koon kanssa. Miten 150 cm ja 180 cm pitkät naiset muuten voisivat synnyttää saman kokoisia vauvoja (vastasyntyneet ovat keskimäärin 3 kiloisia riippumatta synnyttäjän koosta ja ainoastaan LANTION leveys voi estää alatiesynnytyksen, ei niinkään se tavaran koko...).
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10621595:Ton kysymyksen aloittajan täytyy olla sairaan narssisti naivi. Ei ole mitään erik. naihan ne suomalaiset 50 v mahakkaat niitä alaikäisiä nuoriaki.. niillä oikeesti on vielä kehittymättömät vellikellot.
Sulla on varmasti jo ikää enemmän kuin 30v joten. sou.. Itse kirj. puht. noita gyne selitelmiiä. Usealla naisellla on ollut hyvin pieni ja siisti kohtu. Vaikka emäntä on ollut lähinnä kokoa 176-180 cm eli miten tuo sinun pituus jotain korreloi ??
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10621595:Ton kysymyksen aloittajan täytyy olla sairaan narssisti naivi. Ei ole mitään erik. naihan ne suomalaiset 50 v mahakkaat niitä alaikäisiä nuoriaki.. niillä oikeesti on vielä kehittymättömät vellikellot.
Sulla on varmasti jo ikää enemmän kuin 30v joten. sou.. Itse kirj. puht. noita gyne selitelmiiä. Usealla naisellla on ollut hyvin pieni ja siisti kohtu. Vaikka emäntä on ollut lähinnä kokoa 176-180 cm eli miten tuo sinun pituus jotain korreloi ??