Iso mies, pieni nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnistuuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnistuuko

Vieras
Nainen 160 cm hoikka ja mies 180 cm normaalivartaloinen, mutta ihan oikeasti 20 cm kalu ja vieläpä paksu. Onnistuukohan suhde fyysisellä tasolla, asiasta ei kokemusta eikä seksiä ole vielä harrastettu.

Alkuperäinen kirjoittaja onnistuuko:
Nainen 160 cm hoikka ja mies 180 cm normaalivartaloinen, mutta ihan oikeasti 20 cm kalu ja vieläpä paksu. Onnistuukohan suhde fyysisellä tasolla, asiasta ei kokemusta eikä seksiä ole vielä harrastettu.

Ihanko oikeasti luulet, että pillun koko on suhteessa naisen pituuteen/painoon? :O

Varmaan naisen pitää mitata tuo oma reikänsä. Kävisiköhän kurkut? Työnnetään kapeimmasta kurkusta alkaen se sinne niin pitkälle kuin menee ja sitten merkataan kynnenjäljillä se syvyys. Sitten vain mittaamaan pituus noista kurkuista. Jos koko on pienempi kuin tuon ison miehen kalu, niin suhdetta ei kannata jatkaa. Jos tuo kalu tulee sinne mahtumaan, niin vielä pitää sitten mitata, että nuo sukupuolielimet osuvat kohdikkain, jos kasvot ovat samalla tasolla.

,Entäs painoero,painonvartija,Mites sitä raaskii iso mies olla hennon neitokaisen päällä ? Onko kenelläkään parilla kokemuksia?

No voe hyvvee päivvöö. Pitääls tääkin tulla ihan täältä asti opettamaan.Herrasmies ei ikinä rojota koko painollaan naisen päällä! Ehkä kannattaa jätää koko seksi harrastamatta, jos tämä asia on vielä jäänyt epäselväksi, tai harjoitella vaikka ensin jonkun pumpattavan kanssa, ja katsoa niitä asentoja ja tarkkailla kuinka pahast toinen litistyy.

täytyy sanoa, että halvat on huvit, mutta voi hyvä tavaton olen nauranut vartin tämän yhden viestille, joka ei osaa otsikoida ja laittaa nimimerkkiä.

Sama kysymys kolme kertaa....Kuolen ihan kohta nauruun täällä :D Onpahan yksi idiootti vähemmän :D

Kyllä onnistuu vaikka olisi kokoeroa niin pituuden kuin painonkin puolesta! Minä olen 159 cm ja painan 55 kiloa, rakkaani on 184-senttinen ja painoa karvan alle 100 kiloa. Seksi onnistuu ja on äärimmäisen nautittavaa kaikissa asennoissa!

Alkuperäinen kirjoittaja no mietipä:

Ihanko oikeasti luulet, että pillun koko on suhteessa naisen pituuteen/painoon? :O

Alkuperäinen on PROVO!
ei tuo muuta voi olla!

Alkuperäinen kirjoittaja ei hittolan väki:
täytyy sanoa, että halvat on huvit, mutta voi hyvä tavaton olen nauranut vartin tämän yhden viestille, joka ei osaa otsikoida ja laittaa nimimerkkiä.

Sama kysymys kolme kertaa....Kuolen ihan kohta nauruun täällä :D Onpahan yksi idiootti vähemmän :D

Samoin. Luulisi että yksinkertaisuudellakin olisi jonkinlaista rajaa, mutta eipä tunnu olevan. Kuinka joku voi olla noin TYHMÄ???

Ongelman vastaus ei ole koko ero vaan se että jos mies ei osaa naista sytyttää tuntuu kaikki kangertelevan.Rojota nyt vielä 100kg verran päällä ja ronki päälle.

Johan norm. nainen siinä jo vetäytyy.?
Ja koko eroista -
pikkunaisella ei välttämättä ole pieni vaikka kuvitteleekin niin.
Kokeile
-äläkä provoile.

Mitähän vielä keksit kysyä ?

Alkuperäinen kirjoittaja vastaus automaatti:
Ongelman vastaus ei ole koko ero vaan se että jos mies ei osaa naista sytyttää tuntuu kaikki kangertelevan.Rojota nyt vielä 100kg verran päällä ja ronki päälle.

Mitähän vielä keksit kysyä ?

Vastausautomaatti on yhdyssana! Kaikenmaailman putkimiehet ja rööriroopet ne tänne kirjoitteleekin, pitäisi pysyä pois koneelta, jos ei osaa suomea!

Itse olen n. 160 cm ja mieheni on minua n. 25 cm pidempi ja myös reilusti painavampi. Eihän seksissä tarvitse koko painolla rojahtaa naisen päälle! Kai sitä nyt viimeistään tässä vaiheessa tajuaa kokeilla sellaisia asentoja, jotka ovat naiselle hyviä (esim. nainen makaa pöydällä selällään ja mies seisoo pöydän vieressä. Takaapäin-asento. Ratsastusasento. Lähetyssaarnajasta sellainen versio, että mies istuu jalkojensa päällä ja vetää edessään selällään makaavan naisen lähemmäs itseään, jolloin kumpikin näkee toisensa eikä miehen keho paina yhtään naista sekä naisen klittaa pääsee hieromaan hyvin kädellä).

...ja mitäs muita tuollaisia yleistyksiä onkaan. Eikä tästä kovin monta vuosikymmentä edes ole kun ihmisen kallon muodon ja ruumiinrakenteen perusteella määriteltiin psyykkisiä ominaisuuksia tyyliin: pyknikko on varasteleva, atleettinen vartalo taas hyveellinen ja luotettava jne.

En jaksa tosiaankaan uskoa, ettäkö 20 cm pitkä nyt olisi NIIIN iso, että se sattuisi sekstatessa. Jos on kuiva, niin melkein mikä vaan sattuu ellei sitten ole ihan pikkiriikkinen pili kyseessä. Joko AP on provo tai teini tai sitten todella pinnallinen, kun heti alkuvaiheessa mittailee viivottimen kanssa miehensä kalua.

Yhtä hassua ja nuija näky on 180 cm nainen ja 160 em mies.

fucking not normal.

Alkuperäinen kirjoittaja blääh;8328763:
Itse olen n. 160 cm ja mieheni on minua n. 25 cm pidempi ja myös reilusti painavampi. Eihän seksissä tarvitse koko painolla rojahtaa naisen päälle!.

Vaikka nainen olisi 2 metriä pitkä, ei se muuta sitä faktaa, että se sattuu, jos painava mies makaa päällä. Ja ihmisen pituus ei korreloi sukuelinten koon kanssa. Miten 150 cm ja 180 cm pitkät naiset muuten voisivat synnyttää saman kokoisia vauvoja (vastasyntyneet ovat keskimäärin 3 kiloisia riippumatta synnyttäjän koosta ja ainoastaan LANTION leveys voi estää alatiesynnytyksen, ei niinkään se tavaran koko...).

Vaikka nainen olisi 2 metriä pitkä, ei se muuta sitä faktaa, että se sattuu, jos painava mies makaa päällä. Ja ihmisen pituus ei korreloi sukuelinten koon kanssa. Miten 150 cm ja 180 cm pitkät naiset muuten voisivat synnyttää saman kokoisia vauvoja (vastasyntyneet ovat keskimäärin 3 kiloisia riippumatta synnyttäjän koosta ja ainoastaan LANTION leveys voi estää alatiesynnytyksen, ei niinkään se tavaran koko...).

Ton kysymyksen aloittajan täytyy olla sairaan narssisti naivi. Ei ole mitään erik. naihan ne suomalaiset 50 v mahakkaat niitä alaikäisiä nuoriaki.. niillä oikeesti on vielä kehittymättömät vellikellot.
Sulla on varmasti jo ikää enemmän kuin 30v joten. sou.. Itse kirj. puht. noita gyne selitelmiiä. Usealla naisellla on ollut hyvin pieni ja siisti kohtu. Vaikka emäntä on ollut lähinnä kokoa 176-180 cm eli miten tuo sinun pituus jotain korreloi ??

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10621595:
Ton kysymyksen aloittajan täytyy olla sairaan narssisti naivi. Ei ole mitään erik. naihan ne suomalaiset 50 v mahakkaat niitä alaikäisiä nuoriaki.. niillä oikeesti on vielä kehittymättömät vellikellot.
Sulla on varmasti jo ikää enemmän kuin 30v joten. sou.. Itse kirj. puht. noita gyne selitelmiiä. Usealla naisellla on ollut hyvin pieni ja siisti kohtu. Vaikka emäntä on ollut lähinnä kokoa 176-180 cm eli miten tuo sinun pituus jotain korreloi ??

Itsellä pituutta 174 ja kaksi alatiesynnytystä, suurempi lapsi painoi vajaa 3.3 kg, pienempi reilusta alle 3 kg. Ei siinä paikat tainneet liikaa venua, ja ainakin uskon että suurempikin lapsi olisi kohtuun mahtunut.
Naisen koko ei merkkaa mitään, tosin painavampaa miestä pystyy kannattamaan helpommin päällään:))

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10621595:

Tuskinpa ketään nyt naisen kohtu kiinnostaa panomielessä... ;) Synnytys taas tapahtuu alateitse ja kaikenpituiset naiset pystyvät synnyttämään näitä 3 kilon lapsia, joten ihmisen pituudesta ei voi päätellä sukuelinten kokoa (kun se joitakin tuntuu niin kovasti kiinnostavan). Myös synnytyksen jälkeen useimmat naiset palautuvat entiselleen, joten senkään perusteella ei voi päätellä kuinka tiukka nainen on. Ja kiihottuneena jokainen nainen on tiukempi (eli vaginan lihakset puristuvat peniksen ympärille), mutta toisaalta myös venyvämpiä ja valmiimpia ottamaan vastaan vaikka sen 20 cm munan (jonka haltija taas voi olla vaikka 155 cm pitkä). Joten koko ketju on aivan absurdi.

Olen 22 v ja 162 cm pitkä, joten mitä minun ikäni ja mittani tähän aiheeseen liittyvät?!

Yhteistyössä