Iso kalu vaatii naiseltakin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tykkimäen kreivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaunis nainen.:Ne isot kalut, joita olen nähnyt ovat kasvaneet harvinaisen hintelän ja mitään sanomattoman näköisen miehen jalkovälissä.

oikeastikko useitakin isoja kaluja samassa jalkovälissä?

"8.8.07 17:00 Sanosse (vierailija) Aivan samaa mieltä Tavallisen maatiaisnaisen on turha unelmoida yli 20 senttisestä"

Kyllä ainakin minulta on saanut maatiainenkin. Jos on nainen mukava, ei tarvi jessicalangia olla, en ole itsekään mikään taunopalo.

Alkuperäinen kirjoittaja tykkimäen kreivi;8437882:
Iso kalu vaatii naiseltakin aika tavalla, sillä miksi sitä antaisi tavikselle jonka rinnat ja ulkonäkö vastaavat pientä pippeliä.

Se että annan isoa paksua 22 cm kaluani naiselle vaatii että naisen kuppikoon tulee olla vähintään DD tai vaihtoehtoisesti ulkonäön missiluokkaa. Pelkkä DD-kuppikokokaan ei riitä, vaan tällöin naisen pitää olla lisäksi kaunis.

Miksi tälläistä harvinaisuutta antaisi tavalliselle naiselle jolla ei ole mitään vastinetta, vaan joka on tarkoitettu laadullisesti tavallisenkokoisen pippelin pariksi.

Yleensäkin parit valikoituvat siten että molemmat ovat ulkoisesti samantasoisia, kauniilla naisilla on komeat miehet ja rumilla naisilla rumat miehet. Tosin iso raha korvaa miehessä komeutta. Isolla kullilla voi vaati kaunista ja isorintaista naista.

Mitä tekee kauniilla jos kauniin päässä ei liiku kuin 22cm

Isokaluisen mielestä pillulla ei ole sen suurempaa merkitystä, samanlaisia ne ovat kaikki, ja väljempikään ei ole väljä isokaluiselle.
Naisen ulkonäkö taas on tärkeää miehelle, ja mies valitsee kauniin naisen jos rahkeet riittävät, eli kelpaa kauniille naiselle. Usein hyvännäköiset hoikat trimmatut naiset ovat esteettisyyden lisäksi myös energisempiä ja varmoina ulkonäöstään eloisia ja esittelevämpiä sängyssä, joka miehen mieltä miellyttää.
mä en ainakaan heti miehen nähtyäni ole housuihin kurkistamassa. Että kyllä sillä miehelläkin ulkonäköä olla pitää ja se yli 20 cm kalu tulee sitten plussana päälle jos on tullakseen. Ei mua ainakaan vois vähempää kiinnostaa joku haiseva karvainen +100 kg oleva mies, vaikka tällä sattuisikin olemaan 22 cm kalu. Eli siinä tilanteessa on minulle täysin sama se kalun koko, jos edellä mainitut tuntomerkit täyttävä yrittää tehdä huomiota vain iso kalu käyntikorttinaan.

Viimeksi muokattu:
Iso kalu vaatii naiseltakin aika tavalla, sillä miksi sitä antaisi tavikselle jonka rinnat ja ulkonäkö vastaavat pientä pippeliä.

Se että annan isoa paksua 22 cm kaluani naiselle vaatii että naisen kuppikoon tulee olla vähintään DD tai vaihtoehtoisesti ulkonäön missiluokkaa. Pelkkä DD-kuppikokokaan ei riitä, vaan tällöin naisen pitää olla lisäksi kaunis.

Miksi tälläistä harvinaisuutta antaisi tavalliselle naiselle jolla ei ole mitään vastinetta, vaan joka on tarkoitettu laadullisesti tavallisenkokoisen pippelin pariksi.

Yleensäkin parit valikoituvat siten että molemmat ovat ulkoisesti samantasoisia, kauniilla naisilla on komeat miehet ja rumilla naisilla rumat miehet. Tosin iso raha korvaa miehessä komeutta. Isolla kullilla voi vaati kaunista ja isorintaista naista.

Eikös Darwinin teorian mukaan koko maailman pitäis olla täynnä isomulkkusia jos ne kerran aina saa. Iso kalu on kumminkin poikkeus ja yhtä hankala ja hyödytön kuljettaa mukanaan kun iso mahakin. Pistä täakuun dildo ja ulkosesti vaikutus on sama kun isolla mulkulla - ja yhtä hyödyllinen.

Edelleenkään pelkkä pituus ei kalussa ratkaise. Minä naisen ominaisuudessa tiedän tämän asian paremmin kuin miehet, sillä sen verran on tullut kokeiltua miehiä sänkyhommissa. Voin sanoa rehellisesti, että nautinnon kannalta (huom! puhun nyt pelkästä yhdynnästä, en esileikistä) riittää ihan mainiosti esim. 14-16 cm pitkä kalu, kunhan siinä on paksuutta. Jos paksuutta ei ole, hyvä rakastelija opettelee kompensoimaan puuttuvia senttejä esim. hyvällä esileikillä sekä sillä, että hän osaa työntää peliään oikeassa kulmassa sisään niin, että kalun varsi hankaa G-pistettä.

Isokaluisia miehiä löytyy jonkun verran, mutta todella hyvää suuseksiä antavia miehiä on harvassa. Minä jäin täysin koukkuun erääseen nuoreen mieheen, joka oli mielettömän innokas antamaan suuseksiä. Oli pakko käydä hänen luonaan kerta jos toinenkin... Itse vehkeen osalta tällä miehellä oli pienehkö peli, mutta ennen yhdyntää saatu suuseksi oli todellakin taivaallista herkkua.

Minä ihmettelen sitä, että miten isokaluinen hurmaa naiset. Jos hän näkee baaritiskin äärellä istuskelevan kauniin isotissisen neitokaisen, niin iskeekö hän vehkeen naisen reidelle vai kuinka? Kun minä olen baarissa, niin miehen pitää olla pilke silmäkulmassa, siisti, kiinnostunut minusta ja saa oloni tuntumaan kauniilta ja seksikkäältä. Siinä vaiheessa siis minulla ei ole aavistustakaan, minkä kokoinen kalu miehellä on ellei sitten tanssilattialla tanssita hitaita, jolloin miehen seisokki tuntuu vatsaa vasten. Pelkällä kalun koolla ei ainakaan tätä naista pokata.

Kokemuksen mukaan iso kaluinen työntelee itsensä iloksi ei kannata siis uskoa että hän maailman paras naisen rakastaja sitten olisi. Kyllä useimmat naiset arvostavat kunnon nuolijaa, kunnon käsimiestä ja oikeassa kulmassa etenevää perusmiestä-. Kun kourat on sellaset että rinnat pysyy hyvin niissä, on muukin osa miehestä silloin ok.

Edelleenkään pelkkä pituus ei kalussa ratkaise. Minä naisen ominaisuudessa tiedän tämän asian paremmin kuin miehet, sillä sen verran on tullut kokeiltua miehiä sänkyhommissa. Voin sanoa rehellisesti, että nautinnon kannalta (huom! puhun nyt pelkästä yhdynnästä, en esileikistä) riittää ihan mainiosti esim. 14-16 cm pitkä kalu, kunhan siinä on paksuutta. Jos paksuutta ei ole, hyvä rakastelija opettelee kompensoimaan puuttuvia senttejä esim. hyvällä esileikillä sekä sillä, että hän osaa työntää peliään oikeassa kulmassa sisään niin, että kalun varsi hankaa G-pistettä.

Isokaluisia miehiä löytyy jonkun verran, mutta todella hyvää suuseksiä antavia miehiä on harvassa. Minä jäin täysin koukkuun erääseen nuoreen mieheen, joka oli mielettömän innokas antamaan suuseksiä. Oli pakko käydä hänen luonaan kerta jos toinenkin... Itse vehkeen osalta tällä miehellä oli pienehkö peli, mutta ennen yhdyntää saatu suuseksi oli todellakin taivaallista herkkua.

Minä ihmettelen sitä, että miten isokaluinen hurmaa naiset. Jos hän näkee baaritiskin äärellä istuskelevan kauniin isotissisen neitokaisen, niin iskeekö hän vehkeen naisen reidelle vai kuinka? Kun minä olen baarissa, niin miehen pitää olla pilke silmäkulmassa, siisti, kiinnostunut minusta ja saa oloni tuntumaan kauniilta ja seksikkäältä. Siinä vaiheessa siis minulla ei ole aavistustakaan, minkä kokoinen kalu miehellä on ellei sitten tanssilattialla tanssita hitaita, jolloin miehen seisokki tuntuu vatsaa vasten. Pelkällä kalun koolla ei ainakaan tätä naista pokata.

Viimeksi muokattu:
Isokaluisia miehiä löytyy jonkun verran, mutta todella hyvää suuseksiä antavia miehiä on harvassa. .

Kokemuksesta voin sanoa, että jos isokaluinen haluaa pitää naisensa jatkuvasti tyytyväisenä ja tyydytettynä, niin on paree opetella kunnolla suuseksin antaminen. Ainakin jos haluaa naisensa saavan orkkuja ja antavan miehelleen parasta. Mikään ei näin miehenä ole parempaa kuin antaa naiselle suuseksillä ensimmäinen orkku, jolloin pillu kutistuu tiukasti kahden sormen ympäri. Sormien ympärysmitta on n. 11cm ja kun sen jälkeen samaan edelleen odottavaan reikään työntää 15cm ympärysmittaisen kalun, niin jo tekee gutaa.

Viimeksi muokattu:
Kokemuksesta voin sanoa, että jos isokaluinen haluaa pitää naisensa jatkuvasti tyytyväisenä ja tyydytettynä, niin on paree opetella kunnolla suuseksin antaminen. Ainakin jos haluaa naisensa saavan orkkuja ja antavan miehelleen parasta. Mikään ei näin miehenä ole parempaa kuin antaa naiselle suuseksillä ensimmäinen orkku, jolloin pillu kutistuu tiukasti kahden sormen ympäri. Sormien ympärysmitta on n. 11cm ja kun sen jälkeen samaan edelleen odottavaan reikään työntää 15cm ympärysmittaisen kalun, niin jo tekee gutaa.

Miksi juuri isokaluinen? Eikö tuo olisi ihan suotavaa normikalunkin omaavalle?

Viimeksi muokattu:
On toki. Jos ja kun mies näkee vähän vaivaa, niin saa naida halukkaaseen ja tiukkaan pesään kalun koosta riippumatta. Toiset miehet eivät vain ymmärrä mitä menettävät hätäilyllä ja itsekkäällä toiminnallaan. Luulevat saavansa itse parasta nautintoa, mutta tilanne on juuri päinvastoin. Mikään ei tunnu miehestä niin hyvältä panolta, kun kiimaisen pillun puristus. Lauhkeasta lahnastakin löytyy sisäinen tiikeri, kun vähän näkee vaivaa. Sitä ei moni poika tiedä, mitä menettää.

Juu tuohan on ihan selvä. Ajattelin vain, että sorsit meitä normin omaavia kavereita. :)

Minusta ainakin se kyky tuottaa toiselle nautintoa on suurin omaa nautintoa tuottava asia. Harmittaa ja hävettää sellaiset, jotka hiplaavat vähän tissiä ja työntää sormet sisään, pyöräyttää kerran tai pari ja sitten tunkee jo sisälle. Jyystää siinä pari minuuttia ja kellahtaa nukkumaan.

"voi vittu joo o, narsistipaska! luulet itestäs vähän liikoja.. ei se paljoon auta jos olis iso mulkku, mut naama kun norsunvittu. kuinka moni nainen sellasta haluis"

Tää sisko puhuu asiaa! Näin olen itsekin todennut vuosien aikana. Onneksi olen saanut miehen joka sopii mulle sentilleen.
Tuolla jossain on jokaiselle joku mutta kuinka usein sopiva kohtaa sopivan...?

Viimeksi muokattu:
Tää sisko puhuu asiaa! Näin olen itsekin todennut vuosien aikana. Onneksi olen saanut miehen joka sopii mulle sentilleen.
Tuolla jossain on jokaiselle joku mutta kuinka usein sopiva kohtaa sopivan...?

Vissiin näin se on että paksuus merkkaa enemmän kuin pituus. Itsellä on 19/11. Pituutta on 19 senttiä joka tuntuu riittävän kyllä aina naisille. Tuntuu että yleensä sattuu kun paukuttelen ja venyttelen seinämiä. Sen sijaan kun työnnän sisälle niin puolet elämäni naisista (yht. n. 50) hohhailee vaan kun meikäläinen puskee naama punaisena menemään. Sain ainoastaan ääntä kun painoin pohjaan asti ja silloin parikin naista tokaisi äkäsenä että älä töki kynällä kun sattuu! Sitten kun on tiukka pillu niin munkin munan ympärysmitta joka on siis 11 senttiä riittää hyvin. Tarkalleen mulla on 10,7 senttiä mutta kai sitä saa sen verran pyöristää?

Auttakaa arvon naiset kokeilemalla mittanauhalla käsissänne että millainen paksuus olisi riittävä ja voiko siinäkin mennä liiallisuuksiin? Voin nimittäin erilaisilla penisrenkailla kasvattaa paksuutta 1-3 senttiä mutta en tiedä että uskaltaako laittaa paksunnos

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä