Edelleenkään pelkkä pituus ei kalussa ratkaise. Minä naisen ominaisuudessa tiedän tämän asian paremmin kuin miehet, sillä sen verran on tullut kokeiltua miehiä sänkyhommissa. Voin sanoa rehellisesti, että nautinnon kannalta (huom! puhun nyt pelkästä yhdynnästä, en esileikistä) riittää ihan mainiosti esim. 14-16 cm pitkä kalu, kunhan siinä on paksuutta. Jos paksuutta ei ole, hyvä rakastelija opettelee kompensoimaan puuttuvia senttejä esim. hyvällä esileikillä sekä sillä, että hän osaa työntää peliään oikeassa kulmassa sisään niin, että kalun varsi hankaa G-pistettä.
Isokaluisia miehiä löytyy jonkun verran, mutta todella hyvää suuseksiä antavia miehiä on harvassa. Minä jäin täysin koukkuun erääseen nuoreen mieheen, joka oli mielettömän innokas antamaan suuseksiä. Oli pakko käydä hänen luonaan kerta jos toinenkin... Itse vehkeen osalta tällä miehellä oli pienehkö peli, mutta ennen yhdyntää saatu suuseksi oli todellakin taivaallista herkkua.
Minä ihmettelen sitä, että miten isokaluinen hurmaa naiset. Jos hän näkee baaritiskin äärellä istuskelevan kauniin isotissisen neitokaisen, niin iskeekö hän vehkeen naisen reidelle vai kuinka? Kun minä olen baarissa, niin miehen pitää olla pilke silmäkulmassa, siisti, kiinnostunut minusta ja saa oloni tuntumaan kauniilta ja seksikkäältä. Siinä vaiheessa siis minulla ei ole aavistustakaan, minkä kokoinen kalu miehellä on ellei sitten tanssilattialla tanssita hitaita, jolloin miehen seisokki tuntuu vatsaa vasten. Pelkällä kalun koolla ei ainakaan tätä naista pokata.