Iso-Fifi puri 7v poikaa Mikkelissä

  • Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti
"äiti88"
Mun mielestä ei ole normaalia että tulee naarmuja ja että leikitään "vähän rajummin". Sä vääntelet ja ymmärrät mun sanomisiani tahallasi väärin. Ja mun puoleltä tämä vääntäminen jää tähän sinun kohdaltasi koska sä keskityt ihan epäolennaiseen (eli siihen että saat jotenkin mustamaalattua mun sanani), mutta siis muille vielä selvennökseksi (vaikka kaikki muut ovat jo tainneet sen ymmärtääkin koska sinä olet ainoa jonka känssä tätä tässä vieä veivataan); koiran käytös oli normaalia leikkikäytöstä mutta 1)aivan liian rajua 2)sitä ei saa kohdistaa ihmiseen ja 3)koiran omistaja ei saisi ikinä antaa moista tapahtuvan (ei karkaamista kuin ei myöskään moista käyttäytymistä) eli koira ei ollut mitenkään päin omistajalla hallinnassa.
Ymmärsin sitten väärin sun "toiset koirat kestää rajumpia otteita", ja "niitä naarmuja nyt tulee koirien ja ihmistenkin leikeissä" kommentit. Minusta ne on aiheeseen liittyen vähetteleviä ja selitteleviä, niinkuin usein tuppaa olemaan isojen koirien omistajien jutut näihin tapauksiin liittyen.

Mua ei kiinnosta henkilökohtaisesti sun mustamaalaus.

Jos kaikki muut ymmärsi, niin mitäs sitten veivaat, kerta se sua niin näyttää rasittavankin. Itse sä olet täällä se joka jankuttaa että koiran käytös oli normaalia leikkikäytöstä ja plaaplaaplaa. Kyllä mä sen tajusin jo kaksi sivua sitten! Sä et vaan itse _hyväksy sitä, että joku muu on eri mieltä_. Edelleen, MINUSTA tuo ei ole mitään normaalia leikkikäytöstä, piste. Meilläpäin tuo on epänormaalia, ja tollanen koira joutais monttuun samantien päävikasena, vaikka koiraa vähän säälinkin.

Ja hyi vitsi tuo kertomus kissan sisälmyksistä ja kynsistä koiran kirsussa. :X En tiedä tappajakoirista, mutta kyllä noihin tiettyihin rotuihin liittyy isompia riskejä kuin muihin rotuihin. Siksi en koskaan ottaisi lapsiperheeseen moista rotua, jos se joku päivä pimahtaa (oli syy sitten kiusaaminen, huono kasvatus, huono yksittäinen kokemus, pääkasvain taikka kipeä lonkka), niin seuraamukset voi olla hirvittävät! En tajua miksi näitä riskejä joku vähättelee. En siis väitä että esim. dobermannit on enempi päävikaisia syntyjään kuin muut rodut, vaan jos ja kun joku menee pieleen, ne on todellakin petoja jotka voi TAPPAA, eikä mitään räksyttäviä lamppuharjoja.

Ja ihan kivoja noi videot juu, mutta samalla tapaa tähän voisi linkittää videon missä rottweiler käy yhtäkkiä ohi kävelevän 2-vuotiaan kimppuun, ja retuuttaa lasta pitkin katua jalasta purren. Siinä menee tovi jos toinenkin, ennenkuin aikuiset ihmiset saa sen koiran hakattua lapsesta irti......
 

Yhteistyössä