Iskiasvaiva, vai jokin vakavampi juttu? Reidessä pistelee

Oikean puoleisessa reidessä on alkanut tuntua pistelyä. Se muistuttaa vähän vilunväristyksiä tmv.
Olen googlaillut tästä vaivasta, että voi johtua jopa Si-nikaman asentovirheestä. Mulla on tuolla lannenikamassa 2 nikamaa aikanaan saaneet luhistumismurtuman. Pelkään, että tilanne siellä on nyt pahentunut, mistä johtuu tämä ihmeellinen reiden tuntohäiriö. Ja se on nimenomaa oikeanpuoleisessa reidessä ja tarkempi sijainti tuossa etupuolella.
Mulla on iskiasvaivaa ollut toisessa jalassa kyllä ja se tulee ja menee. Koskaa aikaisemmin ei ole tuo oikea puoli vaivannut mitenkään. Hjälp!
Olen kyllä menossa lääkäriinkin juttelemaan näistä vaivoista. Mutta ajattelin huhuilla, jos täällä on jollakin samankaltaista kokemusta. :oops:
 
vierailija
Jos sun selkä ei ole nyt kipeä ja vaiva paikallisesti reiden keski-ala-sivuosassa nimenomaan puutumista ja kihelmöintiä niin googlaa meralgia paresthetica, paikallinen hermopuristustila, inhottava mutta vaaraton. En tiedä onko tuo vaivasi, lekurilla kannattaa ottaa diagnoosi, palstahommat on arvailuja.
 

Yhteistyössä