V
"Vieras"
Vieras
Moikka,
Minulla on alkanut olla jalassa iskiasoireita. Herään yöllä siihen että jalkaa kiskoo, jalka on vähän virheasennossa, kääntyy jalkaterä sisäänpäin. Olen käynyt fysioterapiassa lääkärin lähetteellä ja sen perusteella kuntosalilla tekemässä henk.koht.ohjelmaa, mutta tuntuu ettei hirveästi apua ole ollut. Keskivartalon lihakset ovat kyllä vahvistuneet, joten ne ehkä kannattelevat kehoa nyt paremmin.
Onko teillä muilla kokemuksia auttaisiko joku muu iskiakseen, olen kävellyt, venytellyt, syönyt alkuun lääkkeitä. Auttaisiko hierojalla käyminen? Tai joku muu?
Kiitos kaikista vinkeistä!!!
Minulla on alkanut olla jalassa iskiasoireita. Herään yöllä siihen että jalkaa kiskoo, jalka on vähän virheasennossa, kääntyy jalkaterä sisäänpäin. Olen käynyt fysioterapiassa lääkärin lähetteellä ja sen perusteella kuntosalilla tekemässä henk.koht.ohjelmaa, mutta tuntuu ettei hirveästi apua ole ollut. Keskivartalon lihakset ovat kyllä vahvistuneet, joten ne ehkä kannattelevat kehoa nyt paremmin.
Onko teillä muilla kokemuksia auttaisiko joku muu iskiakseen, olen kävellyt, venytellyt, syönyt alkuun lääkkeitä. Auttaisiko hierojalla käyminen? Tai joku muu?
Kiitos kaikista vinkeistä!!!