Iskias

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Moikka,
Minulla on alkanut olla jalassa iskiasoireita. Herään yöllä siihen että jalkaa kiskoo, jalka on vähän virheasennossa, kääntyy jalkaterä sisäänpäin. Olen käynyt fysioterapiassa lääkärin lähetteellä ja sen perusteella kuntosalilla tekemässä henk.koht.ohjelmaa, mutta tuntuu ettei hirveästi apua ole ollut. Keskivartalon lihakset ovat kyllä vahvistuneet, joten ne ehkä kannattelevat kehoa nyt paremmin.

Onko teillä muilla kokemuksia auttaisiko joku muu iskiakseen, olen kävellyt, venytellyt, syönyt alkuun lääkkeitä. Auttaisiko hierojalla käyminen? Tai joku muu?

Kiitos kaikista vinkeistä!!!

Sama vaiva oikealla puolella, jäi raskaudesta. Ainoastaan naprapaatin käsittelystä on ollut apua, hierojasta ei mitään. Vaiva on lonkan sisäpuolella S1-nivelessä, jonka yli iskias-hermo kulkee. Fysiatri voi myös pistää kortisonia suoraan niveleen, tätä en ole vielä kokeillut. Itsellä tästä taisi tulla ikuisuusvaiva. Jooga auttaa myös. Toivottavasti löydät jotain helpostusta. On vaikea sanoa, mikä kenelläkin toimii eli etsi oma tapasi helpottaa tilannetta.

Yhteistyössä