Iskias...sattuu :(

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Mulla on eilisestä ollut aivan järkyttävät iskiaskivut...tänään pahempi...sattuu ristiselkään ja vasempaan jalkaan niin, että tekis mieli repiä koko jalka! Mahakin meni sekaisin :(

onko jotain konsteja saada iskiaskivut pois, tai ainakin lieventää niitä?Auttaako ibuprofeeni?

venyttely..ittellä on toi iskias vaivannu jo muutaman kuukauden ja oon ollu fysiterapias siitä.mulla alko oireileen lonkka ja sit selviski et se johtuu iskiaksesta..sain lonkkaan kortisoni piikin ja vähä autto! särkylääkkeet ei mulla auttanu

Mene ihmeessä hierojalle heti! Itse hoidatin oman iskiasvaivani jäsenkorjaajalla ja sen jälkeen aloin ahkerasti käydä salilla ja jumpassa. Se hermo pitää vaan saada ensin pinteestä ja sitten huolehtia, ettei pääse enää jumiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
ok, täytyy koittaa venytellä ja nostella jalkaa...ja ootella miestä töistä kotiin että hierois vähä :)

Ei siinä mikään miehen hieroskelu auta, kyllä siinä pitää tietää ne oikeat kohdat. Voi olla esim. koko lantio vinossa ja selkä kuormittunut väärin. Vääränlainen hieronta voi jopa pahentaa asiaa.

Yhteistyössä