Iski taas vaatekriisi... ( tytön mekosta)

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
Tytöllä oli eilen oma joulujuhlansa ja nyt sitten tänään osallistuu myös toiseen juhlaan.
Huomasin juuri, että tytön mekko likainen, en tiedä olisiko tiputtanut glögiä siihen illalla.

Mitä ihmettä mä keksin tähän hätään päälle?

Voitko pestä sen? Linkoat kunnolla, onko teillä kuivauskaappia, pannuhuonetta, lattialämmitystä kylppärissä, saunaa, tai edes hiustenkuivaajaa? Kuivaa hengarissa ensin nurinpäin, silitä nihkeänä miedolla lämmöllä, sitten päällipuolelle kuivumaan se puoli kumpi on märempi. Hiustenkuivaajalla voit nopeuttaa kuivumista.

Tai sitten et välitä tahrasta.

Hiustenkuivaaja vaan avuksi ;) Jos ei ole kokonaan likainen vaan esim. pelkästään helmassa tahra, olisit voinut koittaa pestä käsin vain sen kohdan niin olisi vähemmän kuivattavaa :) Mä olen joskus hätätapauksessa laittanut saunan päälle ja kuivannut loppuun hiustenkuivaajalla.

Tahroja oli parissa kolmessa kohdassa...

Vitsi tuo pyykkikone on täynnä vaahtota vaikka laitoin vähän pesuainetta.
Onneksi sentäään en laittanut koneeseen mitään muuta - olisi kivan vaaleanpunaista pyykkiä odotettavissa

Olin valmis "manamaan" anopin kun oli ostanut tytölle tuollaisen pliseeratun mekon joka on hankala silittää... Mutta tuohan on ihan siisti ilman silitystä.
Huoh.

Ja tuntuu kuivunkin kivasti tuolla hiustenkuivaimella.

Ihana anoppi siis kun mekko onkin sittenkin ihanan helppohoitoinen

Yhteistyössä