Iskelmä festarit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuppu

Vieras
Onko se vaan mummojen juhlaa, vai onko sinne menossa nuorempaakin porukkaa? Onko kukaan palstalaisista menossa?
Ite haluisin ihan hirveesti sinne mut nolottaa kun aina kaikki sanoo et siellä mummot kukkamekoissa humppaa? Mut ois niin ihana ajatus kesäreissuks....

Kiinnostais tuo majoitus. kun pitäs olla suht halpa. Oisko se sit teltta? Oon nyt yrittäny ettii koneelta noita vaihtoehtoja, mut toi riihivuoren majoitus on ainakin tosi kallis. Ja himoksella ei oo enää majapaikkoja vapaana...

Alkuperäinen kirjoittaja nuppu:
Kiinnostais tuo majoitus. kun pitäs olla suht halpa. Oisko se sit teltta? Oon nyt yrittäny ettii koneelta noita vaihtoehtoja, mut toi riihivuoren majoitus on ainakin tosi kallis. Ja himoksella ei oo enää majapaikkoja vapaana...

siis riihivuoren majoitus kallis :o meillä on majoitus sieltä, ja meistä se oli sika halpa

Olin siellä viime vuonnakin ja siellä on kaiken ikäistä porukkaa. Nuoriakin :D
Ne jotka sanoo, et siellä on vaan mummoja niin ovat erehtyneet pahasti :D
Tule vaan mukaan jos mieli tekee!

Kaiken ikäistä väkeä oli paikalla, kun itse perjantaina siellä olin. Sekaan mahtui hyvin niin nuoret kuin vanhatkin kaikki sovussa jammaili mahtavan musiikin tahtiin:) Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan!

Yhteistyössä