Isin poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
Mahdankohan olla hölmön mustasukkainen? Vajaa 2v. pojalla on vahva isäkausi. Äiti ei kelpaa mihinkään. Jos tulee pipi isin pitää ottaa syliin. Kun herätään unilta isin pitää nostaa sängystä. Kun tarvitaan jotain isin pitää antaa.
Mahdankohan olla maailman tylsin äiti kun en kelpaa enään mihinkään?
Onhan tässä ollut raskaus ja kaikki nyt niin että olen ollut vähän väsy, mutta onhan mulla toivoa vielä pojan sydänkäpyseksi :D

[QUOTE="jjjj";22802793]Täällä on aina ollut noin isi sitä, isi tätä. Äiti ei kelpaa mihinkään eikä osaa mitään.[/QUOTE]

No pöh :/

Meillä vanhempi tyttö on aivan äiti sitä ja äiti tätä. Nyt tuntuu ihan hassulta kun ei olekkaan se paras :D Nuorempi tyttö nyt ei vielä suosi ketään kun on muutaman kuukauden vasta.

Luin Sinkkosen kirjasta, että pojille tulee tuo itsenäistymiskausi äidistä, joka rikkoo viimeisetkin symbioosin rippeet. Silloin siellä kuuluisi olla se turvallinen isä, jonka syliin mennä. Anna pojan itsenäistyä. Kyllä se äitiä tarvitsee vielä monta vuotta =)

Semmoista se vaan on. :D Meillä molemmilla isommilla lapsilla on ollut tuollaisia "vain äiti/isi kelpaa"-kausia, mutta kyllä ne siitä ovat sitten helpottaneet.

Toivottavasti.

Mä uskoisin että tämä liittyy paljon siihen kun olen ollut juuri raskaana ja nyt on uusi pikkuvauva niin ei ole ollut niin paljon aikaa ja sitä kautta isi on enemmän touhunut pojan kanssa ja tämä kostautuu.
Mä odotan innolla kun lomat loppuu ja olen taas se päähoitaja niin jos saisin ykkösen paikkani takaisin :D

No ei... Ihanaahan toi on että isi osallistuu ja kelpaa. Olen höpö :D

Isi on ilmeisesti ollut paljon pojan kanssa viime aikoina? Meillä ainakin heti huomaa jos poika on paljon isin kanssa niin sitten äiti on ihan ilmaa, ei huomaa minua ollenkaan. Itse otan sen mukavana 'taukona' :)
Pahin on siinä vaiheessa kun isi onkin paljon töissä ja isiä vaan huudellaan kotiin, eikä äiti keksi mitään kivaa :/ Veikkaan että huomenna aamulla on taas isi, isi kitinää, kun nyt on saanut isin huomion kolme päivää putkeen - äiti ei ole kelvannut edes vaippaa vaihtamaan :D

Meillä kanssa pojan (1,5-v) 50% sanoista on "pappa".
"hyvää yötä" - "pappa"
"kauniita unia" - "pappa"
"tuutko syömään" - "pappa"
"äitin poika" - "pappa"
herätessään - "pappa"
koko ajan - "pappa"

Mäkin kelpaan lohduttamaan ym. mutta koko ajan kyselee pappaa. Asiaa ei helpota se että isä on paljon töissä. Koko ensi viikonkin työmatkalla. Pitänee soitella näköpuheluita.

Yhteistyössä