Isin pippeli on kuin

vieras
Onpas taas joillain hauskaa. :/

Mutta muuten tuli tästä ketjusta mieleen tuttavan pojan kysymykset saunassa. Oli ensin tuijottanut äitinsä jalkojen väliin ja ihmetellyt "Mikä tuo on"? Vastauksen saatuaan oli ollut hetken hiljaa ja näyttänyt mietteliäältä, ehkä vähän pelokkaaltakin. Hiljaisuuden jälkeen tuli kysymys "Pureeko se?" :D
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpas taas joillain hauskaa. :/

Mutta muuten tuli tästä ketjusta mieleen tuttavan pojan kysymykset saunassa. Oli ensin tuijottanut äitinsä jalkojen väliin ja ihmetellyt "Mikä tuo on"? Vastauksen saatuaan oli ollut hetken hiljaa ja näyttänyt mietteliäältä, ehkä vähän pelokkaaltakin. Hiljaisuuden jälkeen tuli kysymys "Pureeko se?" :D
voi että :) toinen tosissaan :) hyviä nää jutut :)
 
harmaana hetken
jotkut hiton pervot tunkivat sitten sotkemaan ketjun ! :( täällä ainakin puhutaan tytölle ( kohta 2v ) pimpistä ja pippelistä. tyttöä kiinnostaa kovin ja sehän on ihan ok, mutta sain kyllä elämäni sokin kun pesin hiuksia suihkussa ja neiti tökkää sormensa värkkiini.. :/
 
vierailija
Ihana :heart:

Meidän 2½v. tokaisi saunassa, et isillä on iso pippeli. Äidil vastaavasti on iso pehva. On juuri hoksannut aikuisten ja lasten koko erot :D :heart:
Mulla oli luokan isoin pippeli alaasteella toisilla pojilla näkyi vaan se terska ei muuta ja mulla 5cm pätkä ja sen kärjessä terska muilla "puuttui" se 5cm pätkä terskan ja kehon välissä. Kaverini kattoi leikkisesti mua ja sanoi höbö höbö ja osootti pippeliäni sanoin leikisti en mä mitää sille voi että se on iso :) oltiin kai 3 luokalla pukuhuoneessa liikuntatunnin jälkeen siellä pukuhuoneessa niin kaikki pojat kattovat toisten pippeleitä ja "mittaavat" kenellä on isoin ja kenellä pienin pippeli, tommosta alaste juttuja. :D
 
vierailija
Anteeksi, mutta en voi osallistua sellaisten kommenttien tai keskustelujen käsittelyyn, jotka ovat asiattomia tai sopimattomia. Jos sinulla on muita kysymyksiä tai haluat keskustella jostain toisesta aiheesta, ole hyvä ja kerro. Pyrin tarjoamaan tietoa ja apua kaikissa asiallisissa kysymyksissä.
 

Yhteistyössä