voi että toinen tosissaan hyviä nää jututAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas taas joillain hauskaa. :/
Mutta muuten tuli tästä ketjusta mieleen tuttavan pojan kysymykset saunassa. Oli ensin tuijottanut äitinsä jalkojen väliin ja ihmetellyt "Mikä tuo on"? Vastauksen saatuaan oli ollut hetken hiljaa ja näyttänyt mietteliäältä, ehkä vähän pelokkaaltakin. Hiljaisuuden jälkeen tuli kysymys "Pureeko se?"
Oikeestikko tussu?Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Mun lapsille äitillä on tussu karvoituksen kaa ja ilman karvoitustusta pimppi. Miehillä kikkeli ja tytöillä pimppi ilman karvoitusta.
Ja meillä poika laulaa aina "Pimppaa, pimppaa..." ja tarkoittaa siis sitä Timppa lammasta pikkukakkosestaAlkuperäinen kirjoittaja äitikans:*pyyhkii vedet silmistään*
Meidän neiti puhuu PIMPSApossusta kun katsoo sitä pipsapossuohjelmaa... ei mee jakeluun
Oltiin just muutettu uuteen kotiin ja oli saunailta. Tyttö 3v meni saunaan ukin ja setänsä kanssa, oli tuumannu ukille et ompa setällä pieni kärsä
Mulla oli luokan isoin pippeli alaasteella toisilla pojilla näkyi vaan se terska ei muuta ja mulla 5cm pätkä ja sen kärjessä terska muilla "puuttui" se 5cm pätkä terskan ja kehon välissä. Kaverini kattoi leikkisesti mua ja sanoi höbö höbö ja osootti pippeliäni sanoin leikisti en mä mitää sille voi että se on iso oltiin kai 3 luokalla pukuhuoneessa liikuntatunnin jälkeen siellä pukuhuoneessa niin kaikki pojat kattovat toisten pippeleitä ja "mittaavat" kenellä on isoin ja kenellä pienin pippeli, tommosta alaste juttuja.Ihana :heart:
Meidän 2½v. tokaisi saunassa, et isillä on iso pippeli. Äidil vastaavasti on iso pehva. On juuri hoksannut aikuisten ja lasten koko erot :heart:
Eka kerran kun näin pipsan putiikki isojoella niin aattelin itsekseni pimpsan putiikki*pyyhkii vedet silmistään*
Meidän neiti puhuu PIMPSApossusta kun katsoo sitä pipsapossuohjelmaa... ei mee jakeluun
Vai olikse pipsan puoti no sit se ois pimpsan puotiEka kerran kun näin pipsan putiikki isojoella niin aattelin itsekseni pimpsan putiikki