Isin pippeli on kuin

sanonpa vaan
siskoni tytöt tokaisivat kerran saunassa(jotain 5-6v) Kuule sullapa onkin tosi pienet tisut, meidän äiskällä on paljon isommat ja hienommat... Siinä ei itsellä huumorinkukka kukkinut... Nyt voi jo nauraa a vert e ;)
 
vauvamasu 3kk
mun pikkuveljeä kutsuttiin 3v Pippelisankariksi koska hän tykkäs olla vähissä vaatteissa saunan jälkeen, ja kun oli aika riisua pyyhe hän yleensä pudotti sen (vahingossa toki) , mutta miks keskellä olohuonetta pitää pöksyt pukea? ihmettelen edelleenkin.
 
hassua.
minä opettanut meidän tyttöjä sanomaan sitä pinkkaraksi. kerran kaupassa näkivät jonku naisen jolla lantio housut ja maha näkyi, tyttö 4v tokais tyytyväisenä että meijän äiti on sanonu että pinkkaraa ei saa esitellä. joskus olin oikaissut tyttöä nostamaan housujaan:D:D nopeasti ohjasin tytöt mukanani pois!
 
vieraana
kaveri (tyttö) oli ollu saunas pienenä perheensä kanssa ja hänen veli oli lällättäny; lällälää sulla ei ookkaa tämmöstä! (osottanu pippeliinsä) johon kaveri tokassu; kyllä mullekki kasvaa joskus tommonen! :D
 
miumau
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni74:
Tyttö totesi saunassa tovin mietittyään, että isillä on pippeli, mutta äitillä...PYLLY!
Vessassa hyvin tarkkana: kakkapylly ja pissapimppi, minä sanon kyllä vain pim. Mistälie sekin tullut. :eek:
Kaverin tyttö sanoo pimpsaa etupyllyksi! Musta se on aika hassu nimitys sille!=)
 
äitikkä
Meidän poika oli 4-vuotias ja pääsi naapurin sedän kanssa saunaan pihatöiden päätteeksi. Kun hän tuli kotiin, hän ilmoitti suureen ääneen (muutan nyt sedän nimen...) Pekalla on kaks pippeliä !!

Oli ilmeisesti vähän roikkuvat kivespussit naapurin sedällä :D
 
tuplamami
Meidän kaksoset kun oli 3-vuotiaita, ovat siis tyttö ja poika, niin meidän mummi kysyi että " Noh, mitäs eroa teillä oikein on kun te ootte kaksosia ja toinen on tyttö ja toinen on poika ?"

Tyttö tokasi siihen että "Mulla on pitempi tukka !"
 
annitanni
Päiväkotiryhmän kanssa mentiin uimahalliin ja pukuhuoneessa riisuessamme yksi 4-5-tyttö julisti kovalla ja kirkkaalla äänellä katsoen alapäätäni: "Annilla on HIENO!". Oli kyllä tekemistä, ettei lapsen estottomuutta nolattu nauramalla, me aikuiset..
 
moi Viblsp!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Vispilälle:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Joko ootte löytänyt molempia miellyttävän nimityksen tytön alapäälle? :D muistelen ettei miehes hyväksyny pimppi nimitystä.
Ei ole löytynyt, mutta oon ite sanonu sitä pimpsaksi. Tyttö 2v 4kk sitten sanoo, että sillä on limpsa...
Miksei miehesi hyväksynyt pimppi-nimitystä?
 
s
eiks tää pitäny olla tokasuja lasten suusta eikä aikusten miesten, menkää tonne sex-osastolle!!!

Noi lasten tokasut tosi hauskoja, esikoinen (5) tuli kyseleen et mitä kivaa sie o ku sä nii naurat, enpä vastannu muuta ku et eipä mitää
 

Yhteistyössä