Isin pippeli on kuin

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Vispilälle:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Joko ootte löytänyt molempia miellyttävän nimityksen tytön alapäälle? :D muistelen ettei miehes hyväksyny pimppi nimitystä.
Ei ole löytynyt, mutta oon ite sanonu sitä pimpsaksi. Tyttö 2v 4kk sitten sanoo, että sillä on limpsa...
Limpsa :D :D
Miten ois pimpulapampula? :saint:
Meillä tuo esikoinen puhu pitkään, että tytöillä on pimpulapampulat, ku anoppi sitä oli valistanu... :whistle:

 
:LOL: SE hitsin punainen ja karvaton myyrä. No niin on!

Siskonpoika pienenä kehaisi saunassa sedälleni, että "Onpas sulla iso pippeli" ja hetken oltuaan hiljaa tokaisi päälle, "Mutta meidän iskällä on kyllä isompi" :D Kun puhutaan tunnelman tappajasta. :D
 
Öppis
Meidän pikkumies kans tutkaili meitä kerran saunassa (n. 2- vuotiaana) ja totesi:
"Isillä on pippeli, minulla on pippeli, siskolla on pylly ja äitillä tuollainen *hetken hiljaisuus*
TUHERO! =) Meinattiin pudota lauteilta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Öppis:
Meidän pikkumies kans tutkaili meitä kerran saunassa (n. 2- vuotiaana) ja totesi:
"Isillä on pippeli, minulla on pippeli, siskolla on pylly ja äitillä tuollainen *hetken hiljaisuus*
TUHERO! =) Meinattiin pudota lauteilta!!
:LOL: :LOL: :LOL:
Meillä tyttö 1v3kk onneks vaan tuijottaa miehen jalkoväliä tarkkaan, ku mies menee suihkuun ja tyttö on vannassa.
 
Turkilmas
Meillä poika hivelee miehen itsetuntua kun kehuu aina iskän jättiläispippeliä :D . Useampaan kertaan on sanonut että sitten kun hänkin kasvaa isoksi niin hänellä on samanlainen TOSI ISO pippeli B)
 
Meijän 4-vuotias oli saunassa vertaillu,etku mullon tämmönen pippeli ja iskälä tommonen,ku iskä on aikunen! oli sit ollu vähä aikaa hiljaa ja kattellu ,ja tuumannu, et mä en kyllä taho koskaan kasvaa isoksi. :LOL:
 
Meitsis oli sanonut pienenä äitille että "Mulla on sulle sipi sipi asiaa (eli kuiskaus asiaa)" äiti siihen että no? Ja minä kuiskasin että "sul on tuossa läskiä" ja äiti ihmeissään että "missä muka?" Ja minä kirkkain silmin sanon että no tuossa ja osoitan äidin tissiä :D

Mulla on 2 pikkuveljeä, joille on siis molemmille pitänyt selittää miksi siskolla ei ole pippeliä. Äiti sanoi että vaikka kuinka selitti että tytöillä vaan ei ole sitä kun heillä on pimppi, niin aina pikkuveljet kyselivät sitte minulta saunassa, että missä sun pippeli on, onko se leikattu pois ja toinen pätevänä että siskon pippeli on irronnut ja sit pudonnut :headwall:
 
vieras
Meillä kun on kissoja ja koiria ja niillä tunnetusti on takapäässään hännät. Poika sitten ihan pienenä hämmästeli suihkusta tulevaa isäänsä, että "isillähän on häntä!! Mut väärällä puolella...". :D
 

Yhteistyössä