Isigallup

• Viestiketjun aloittaja niuho
  • Ensimmäinen viesti
niuho
Eli te isät, jotka kaksplussailette ja vakavissanne seuraatte näitä keskusteluja. Kertokaa itsestänne jotain, millaisia miehiä olette? Ikää, ammattia, kuinka läheinen suhde lapsiin jne.

Ihan mielenkiinnosta utelen, sillä oma ukkoni ei kuuna päivänä viitsisi vilkaista tällaisille sivuille.

:)

Ikä 35. Työpaikka raskaassa terästeollisuudessa jossa myös luottamusmiehenä kuten myös jonkin verran kunnallisia ja järjestöllisiä luottamustehtäviä. Tällä hetkellä lasten kanssa kotona lomautuksen takia mutta ilman sitä olisin kht:lla. No tuo kait kertoo jotain suhteesta lapsiin.

Lada
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ikä 35. Työpaikka raskaassa terästeollisuudessa jossa myös luottamusmiehenä kuten myös jonkin verran kunnallisia ja järjestöllisiä luottamustehtäviä. Tällä hetkellä lasten kanssa kotona lomautuksen takia mutta ilman sitä olisin kht:lla. No tuo kait kertoo jotain suhteesta lapsiin.
Miten sä oot lomautettuna jos oot luottamusmies?

Alkuperäinen kirjoittaja Lada:
Miten sä oot lomautettuna jos oot luottamusmies?
Olen siis omalla osastolla luottamusmiehenä, en ole plm. Noilta lomautuksilta olisi voinut säästyäkin mutta se olisi tarkoittanut että joku muu olisi sitten ollut lomautettuna kun minä olisin ollut töissä. Ja kun minä olen sen verran solidaarinen niin ajattelin kantaa korteni kekoon ja jäädä lasten kanssa kotia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no todellakin. mä jaksan yhä ja edelleen hämmästyä jopa niistä isistä jotka käy vaunulenkillä vauvan kans. kun ei tuo oma koskaan.....
:eek:

Mun mies ei ( tiettävästi ) palstaile täällä,
mutta on kyllä aina hoitanut lapsia.
Käynyt vaunulenkeillä, vaihtanut vaippoja, tehnyt ruokia, ollut hoitovapaalla ( esikoisen kanssa 3kk ja kuopuksen kaa vuoden ), harrastaa lasten kanssa jne.
Ihan tavallinen "duunari" kaupungin hommissa.
Käy kavereiden kanssa kaljalla ja lätkämatseissa.
Viettää suurimmalti osan vapaa-ajasta perheen seurassa.

Mä oon luullut et se on " normaali" mies, isä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
no todellakin. mä jaksan yhä ja edelleen hämmästyä jopa niistä isistä jotka käy vaunulenkillä vauvan kans. kun ei tuo oma koskaan.....
:eek:

Mun mies ei ( tiettävästi ) palstaile täällä,
mutta on kyllä aina hoitanut lapsia.
Käynyt vaunulenkeillä, vaihtanut vaippoja, tehnyt ruokia, ollut hoitovapaalla ( esikoisen kanssa 3kk ja kuopuksen kaa vuoden ), harrastaa lasten kanssa jne.
Ihan tavallinen "duunari" kaupungin hommissa.
Käy kavereiden kanssa kaljalla ja lätkämatseissa.
Viettää suurimmalti osan vapaa-ajasta perheen seurassa.

Mä oon luullut et se on " normaali" mies, isä?
Lentokalan mies kuulostaa minunkin korvaan ihan "perus" mieheltä, isiltä. Varmaan sen takia, että meillä kotona aika samantyyppinen mies =) Viikon päästä hän on palamassa takaisin työelämään reilun vuoden hoitovapaan jälkeen. Aina hoitanut lapsia; ei ole tarvinnut kinastella vaipanvaihdoista, yövalvomisista tai yösyötöistä; rakasti vaunulenkilla käymistä; viettää paljon aika perheen kanssa, mutta samassa käy kavereiten kanssa prätkäreissuilla, fillaroimassa ja aina silloin tälläin eksyy kaljallekin :)

ap
no niin varmasti onkin.

tässä taannoin eräs teiniaikojeni ystävä, miespuolinen kävi kylässä meillä. mukanaan pieni poika, jota hän pääasiassa yksin hoitaa. ihmeissäni kuuntelin hänen juttujaan lapsesta ja siitä kuinka elämä muuttui paremmaksi lapsen syntymän myötä.

tajusin kuinka vähään itse tyydyn.

no niin varmasti onkin.

tässä taannoin eräs teiniaikojeni ystävä, miespuolinen kävi kylässä meillä. mukanaan pieni poika, jota hän pääasiassa yksin hoitaa. ihmeissäni kuuntelin hänen juttujaan lapsesta ja siitä kuinka elämä muuttui paremmaksi lapsen syntymän myötä.

tajusin kuinka vähään itse tyydyn.
Kumpaakohan enemmän säälin: sinua vai lastanne?

ap
no lapsi on sen verran hyvin sulautunut ja tottunut tilanteeseen että uskoisin itse kärsiväni enemmän. toki myöhemmässä vaiheessa voi olla lapsellekin todella kova pala kun ei isään ole läheiset välit.. vaikka kaikinpuolin kunnollinen ja tunnollinen mies muuten on.

Yhteistyössä