Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:13 joo kirjoitti:Meidän isi ei tee yhtään mitään ja nyt juuri ei suostu viemään mua kauppaan(11 km matka)jotta vois ostaa lapsille ruokaa.Meidän isi lyö lapsia ja inhoo äitiä.Meidän isille ei saa väittää vastaan tai se suuttuu.Sellanen on meidän isi.
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:13 joo kirjoitti:Meidän isi ei tee yhtään mitään ja nyt juuri ei suostu viemään mua kauppaan(11 km matka)jotta vois ostaa lapsille ruokaa.Meidän isi lyö lapsia ja inhoo äitiä.Meidän isille ei saa väittää vastaan tai se suuttuu.Sellanen on meidän isi.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 09:19 joo kirjoitti:Ei ole oikeutettua,pistää syyksi sen kun sillä on niin stressaava elämä ja mikään ei suju(mikä taas on mun syy).
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 08:48 sannuli kirjoitti:meillä iskä ei oikeen meinaa auttaa mua!!suututtaa ku ite täytyis jaksaa tehä kaikki.Se sanoo aina vaan et mä käyn töissä ja tienaan rahat ja plaa plaa!!!Ite käyn koulua, hoidan pojan, siivoon ja teen ruoan ja ihan kaiken!!Sit kun sanon sille et voisit auttaa siit syntyy kauhee tappelu suurin piirtein!!Ja sit kun pyydän et se kattois poikaa sen aikaa et pääsisin käymään esim. lenkillä niin ei se sitäkään oikeen meinaa tehä..ensin mussutetaan toisillemme vähän aikaa ja sit se suostuu!!Välillä aattelee et ois paljo helpompaa muuttaa pojan kanssa muualle mut ku mie rakastan miun ukkoo nii pirusti!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 11:16 Heluna kirjoitti:Sannuli, Voiskohan olla apua jos pääsisitte puhumaan tästä vastuunjako/vapaa-aika jutusta silloin kun tilanne ei ole "käsillä". Eli suostuisko miehesi muutenvain puhumaan asiasta niin ettet juuri silloin pyydä häneltä mitään?
Meillä jää myös kotityöt mulle (paitsi lumityöt ja auto), mutta lapsenhoitoon mies osallistuu hyvin. Välillä tuntu kyllä siltä, että minä hoidan rasittavimmat rutiinit ja hänellä on hauskapitäjän rooli.