kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:13 joo kirjoitti:Meidän isi ei tee yhtään mitään ja nyt juuri ei suostu viemään mua kauppaan(11 km matka)jotta vois ostaa lapsille ruokaa.Meidän isi lyö lapsia ja inhoo äitiä.Meidän isille ei saa väittää vastaan tai se suuttuu.Sellanen on meidän isi.
Onks toi nyt sit oikeutettua?Mistä johtuu tollanen käytös??Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:13 joo kirjoitti:Meidän isi ei tee yhtään mitään ja nyt juuri ei suostu viemään mua kauppaan(11 km matka)jotta vois ostaa lapsille ruokaa.Meidän isi lyö lapsia ja inhoo äitiä.Meidän isille ei saa väittää vastaan tai se suuttuu.Sellanen on meidän isi.
sairasta purkaa sitä lapsiinsa... Jos oikein järkevä olet niin viet lapset pois ja itsesi myös. Jos miehesi syyttää suo ja lapsia siitä että elämä on päin v... Lähde ja äkkiä.Ikinä en voisi antaa miehelleni anteeksi jos löisi lapsiani,löisin takaisin ja kovaa \|OAlkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 09:19 joo kirjoitti:Ei ole oikeutettua,pistää syyksi sen kun sillä on niin stressaava elämä ja mikään ei suju(mikä taas on mun syy).
meillä samalla lailla jos päivällä kerkeän joka huoneen käysä pikkasen siistimässä ennen kuin isukki tulee kotiin niin kotiin päästyä hän huomauttaa jostain pienestä sotkusta että siivoa toi pois olen huomannut että jos en siivoa ollenkaan niin siitä ei tule sanomista ennen kuin ei "pääse kävelemään" jos lähden kaupassa käymään ja jätän pojan hetkeksi hänelle niin kottin tullessa makaa lattialla ja kiukuttelee kun ei ole huomiota saannut. (poika) =) ennen synnytystä kävi ulkona kavereidensa kanssa kerran kaks viikossa. koska sitten kun lapsi syntyy niin ei enää pääse. HAH!! sitähän se vielläkin tekee. ei ole viime elokuun jälkeen kotonaviettänyt yhtään viikonloppua. Riideltiin juuri asiasta että en kohta jaksa tätä tilannetta. Hän lupasi yrittää. saas nähdä. :headwall: sitten töihin pitäisi mennä heti äitiysloman loputtua mitä en todellakaan tee omasta periaatteesta. tuttipullon maito jämät pitäisi "uudelleen käyttää????" ettei menisi hukkaan niin paljon. Pojan ruoat maksaa 80c??? kauhee kuinka paljon. Itsellään varmaan 7e päivä jos riittääkään. Kaiken olen itse maksanut pojan pinnasängystä vaatteisiin. Antoi hän minulle 15 e että osta jotain vaatetta kun kolme päivää valitin pojan vaatteiden jäämisestä pieneksi. Rattaat tarvitsisi ostaa. ei vihjeistä tajua että voisi osallistua kustannuksiin. Pyysin häntä sitten ostamaan syöttötuolin, sen hän lupasi kirppikseltä kympillä hakevan!!!!! KAiket päivät hoidan lastamme yksin ja teen miehelle ruoat töiden jälkeen itsellä omaa rauhaa vasta 00.00 alkaen. ja mies ihmettelee että mitä sä taas näin myööhään valvot. Ja seksiä pitäisi saada noin 2 kertaa päivässä!!??? ON SIINNÄ MULLA MIES!!!! en jaksa enää stressata hänestä jos suuttuu niin suuttukoot. ei tunnu missään. Olen kai saannut sydämmeni kylmäksi muuttumaan, mutta ei vois vähempää kiinnostaa. :kieh: =) katoo mihin suuntaan tästä edetään kun jään työttömäks äippäloman jälkeen. Hyviä jatkoja sinulle Sannuli :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 08:48 sannuli kirjoitti:meillä iskä ei oikeen meinaa auttaa mua!!suututtaa ku ite täytyis jaksaa tehä kaikki.Se sanoo aina vaan et mä käyn töissä ja tienaan rahat ja plaa plaa!!!Ite käyn koulua, hoidan pojan, siivoon ja teen ruoan ja ihan kaiken!!Sit kun sanon sille et voisit auttaa siit syntyy kauhee tappelu suurin piirtein!!Ja sit kun pyydän et se kattois poikaa sen aikaa et pääsisin käymään esim. lenkillä niin ei se sitäkään oikeen meinaa tehä..ensin mussutetaan toisillemme vähän aikaa ja sit se suostuu!!Välillä aattelee et ois paljo helpompaa muuttaa pojan kanssa muualle mut ku mie rakastan miun ukkoo nii pirusti!!!
no siinähän se onki jos yritän puhua sille sillon ku kaikki on hyvin (siis ei riidellä tai mitn) nii siitäkin se suuttuu..se on et en jaksa ny aina riidellä noista asioista!!Ja sit ku sanon et en mä mitään riitele sanon vaan kui asiat on nii kaikki on taas mun syy..siitähän taas mykkäkoulu alkaa!!Aina välillä asiat on hyvin mut se on kai siinäkin et tapellaan koko ajan ku ei riitä hirveesti aikaa toisillemme!!Ku saan pojan nukkumaan iskä menee melkein iteki sit nukkuun!!Sit se yks on nii hemmetin äkänen ku ei saa seksiä!!Ku ei yksinkertaisesti kerkiä ja sit kiinnostuski on menny ku ensin laitat huushollin ja kaikkee ja sit tottakai tapellaan jostain nii ketä enää haluttaa siin vaihees..ja sekin on mun syy!!!??on se sellasta... :\|Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 11:16 Heluna kirjoitti:Sannuli, Voiskohan olla apua jos pääsisitte puhumaan tästä vastuunjako/vapaa-aika jutusta silloin kun tilanne ei ole "käsillä". Eli suostuisko miehesi muutenvain puhumaan asiasta niin ettet juuri silloin pyydä häneltä mitään?
Meillä jää myös kotityöt mulle (paitsi lumityöt ja auto), mutta lapsenhoitoon mies osallistuu hyvin. Välillä tuntu kyllä siltä, että minä hoidan rasittavimmat rutiinit ja hänellä on hauskapitäjän rooli.