Isäpuoli jätti lapset yksin kotiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Helvetti että meni hermot! Meillä oli pienoista riitaa, se sitten rauhoittu hetkeksi. Laitoin ruoan uuniin ja nukutin vauvan vaunuihin, sanoin miehelle että ruoka on valmista vartin yli kuusi ja vauva nukkuu. Isommat lapset (8 ja pian 6), minun siis leikkivät legoilla rauhassa. Lähdin kauppaan. Kun tulen niin mies ajaa vastaan autolla, vauva kyydissä. Ei mitään ollut sanonut lapsille että lähtee, ei minulle ja puhelin kotona. Uunin oli laittanut kiinni mutta ruoka edelleen siellä. Koskaan ei olla jätetty nuorempaa poikaani vielä kotiin ilman aikuista. Minusta teki tuon tahallaan, että kun tulen niin ruoka on pilalla ja mun lapset yksinään. Eikä ollut edes järkevää syytä lähteä, tupakkaa ja limukkaa sanoi menneensä ostamaan! Otti varmaan nokkiinsa, kun kerran miljoonassa vuodessa otan noin aikaa itselleni.. Vai liioittelenko tuon lasten yksin jättämisen kanssa? Minusta todella törkeää. Niin ja vauva on siis yhteinen.

[QUOTE="eee";28846484]No mun mielestä ei ole eriskummallista, että 6- ja 8-vuotiaat ovat hetken kotonaan keskenään.
Mutta tuntuu, että teillä on kyllä miehen kanssa aika pahoja ongelmia noin muuten suhteessanne.[/QUOTE]

On. Kummallista jos lapset vaan jätetään yksin ilman että tietävät siitä.Näin ainakin ap kirjoitti...

No kyllähän tuo on törkeää jättää lapsille kertomatta, että lähtee. Sikamaisintä ikinä sekoittaa lapsia aikuisten välisiin riitoihin. Lapsista on huolehdittava, vaikka mikä olisi. Kyllä meidän tenavat ainakin säikähtäisivät tuollaista.

• Tykkää
Reactions: Hansu81
Ja oli laittanut läppäriin uuden salasanan etten pääse koneelle. Riita tuli niin tyhmästä asiasta kun mies korjaili autoa pihalla, nukutin vauvaa silloinkin, istuin alas ja näytin väsyneeltä. Mies pomppaa auton konehuoneesta että helvetti sun kanssa, no minä nukutan vauvan kun oot noin väsyny ja katkera akka ym...!!! Eli, luuli että marttyrisoin siinä väsyneenä. Joo, olen väsynyt mutta ihan rauhassa kyllä sai autoa korjata. Muutenkin kommentoi kaikkea, jos en hymyile ja ole iloinen. Ei jotenkin osaa olla empaattinen jos en jaksa hyvin vaan just tommonen paska siitä tulee silloin. Siis vaikken edes valita väsymystä tai mitään.

Musta tollanen tahalleen ruuan pilaaminen on todella törkeää käytöstä. Sais mun puolesta laittaa ruuat tulevaisyuudessa. Ja vaikka ton ikäiset voiskin olla hetken kotona keskenään, pitää niille sanoa, että ovat keskenään. Ei voi vain tupakantuskassaan lähteä.

Siis kyllä voisi jo hetkeksi jättää keskenään, jos asiasta sovitaan. Niin minun kuin lastenkin kanssa. Mutta että tolleen kenellekkään kertomatta. Ja se ruoka uunissa. Pyysin ottamaan pois vartin yli niin siellä se vaan uunissa oli kun tulin.

Olisihan voinut soittaa sulle, että tuo tupakkaa ja limukkaa, jos kerran tiesi, että kauppaan lähdit. Erikoista minunkin mielestäni lähteä sanomatta lapsille mitään. Itselläni samanikäiset lapset, jotka ovat tottuneet olemaan hetken kaksin, mutta hätä heillekin tulisi, jos aikuinen olisi vain hävinnyt.

Piilotti mun karkitki jonnekki. Ihan tahallaan se mua nyt ärsyttää! Ja kuinka lapsellisilla tavoilla. Ja tämä kaikki miksi? Koska olen väsynyt!!! Voi vittu mikä mies mulla on!

Anteeksi, mut musta kuulostaa surulliselle. Tuo, että sun rooli on vääntää ruuat ja nukuttaa vauvat ja näyttää aina iloiselta. Katoppa, että saat ansaitsemaasi kohtelua mieheltä. Mun mielestä sun isompien lasten tulisi olla sun miehelle perheenjäseniä siinä missä vauvakin. Älytöntä, että joku sanoi ettei isäpuolen tehtävä ole huolehtia sun isommista lapsista - haloo?! Asutte yhdessä ja olette perhe. Kyllä miestä täytyy vähän ravistella huomaamaan tuittuileva käytöksensä.

[QUOTE="aapee";28846560]voi kuule, minä olen hoitanut hänen isompaa lastaan ties kuinka paljon myös. Mutta totesimpa tämän episodin jälkeen että tällä sai aikaan sen etten huolehdi enää hetkeäkään kun palkka kaikesta on tämä.[/QUOTE]

Älä nyt kuitenkaan lapselle koska isän veemäisyyttä.

Anteeksi, mut musta kuulostaa surulliselle. Tuo, että sun rooli on vääntää ruuat ja nukuttaa vauvat ja näyttää aina iloiselta. Katoppa, että saat ansaitsemaasi kohtelua mieheltä. Mun mielestä sun isompien lasten tulisi olla sun miehelle perheenjäseniä siinä missä vauvakin. Älytöntä, että joku sanoi ettei isäpuolen tehtävä ole huolehtia sun isommista lapsista - haloo?! Asutte yhdessä ja olette perhe. Kyllä miestä täytyy vähän ravistella huomaamaan tuittuileva käytöksensä.
:laugh:

Parasta palstaviihdettä ovat nämä tällaiset aivan älyttömät ketjut joissa ap on tuohtunut jostain täysin turhasta ja sitten palstajeesukset antavat tukeaan. Makeita nauruja joka päivä.

[QUOTE="aapee";28846578]Piilotti mun karkitki jonnekki. Ihan tahallaan se mua nyt ärsyttää! Ja kuinka lapsellisilla tavoilla. Ja tämä kaikki miksi? Koska olen väsynyt!!! Voi vittu mikä mies mulla on![/QUOTE]
Ei kyllä kuulosta ihan normaalilta. : / Se ärsyyntyy kummallisista asioista, ja toimii sen jälkeen lapsellisesti. Onko ollut aina tuollainen?

[QUOTE="aapee";28846560]voi kuule, minä olen hoitanut hänen isompaa lastaan ties kuinka paljon myös. Mutta totesimpa tämän episodin jälkeen että tällä sai aikaan sen etten huolehdi enää hetkeäkään kun palkka kaikesta on tämä.[/QUOTE]

Niin että jatkat samaa lapsellisuutta, ja kostat myös miehesi isommalle lapselle? :( Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset olla sotkematta lapsia riitoihinne!

Parisuhteenne ei ole kovin terveellä pohjalla. Vakavaa puhetta miehen kanssa, itse en jaksaisi tuollaista.

Aina se on pohjimmiltaan ollut ilkeä. Olinki eroamassa siitä mutta sitten testi näytti plussaa. Siis kyllä on ennenki ollut mun lasten kanssa ja ihan ok mennyt, mutta ei koskaan tämmöstä oo käyny. Hånen mielestään vika on mussa, koska raivostuin. Mutta miksi raivostuin? Koska suoraan sanottuna vittuili mun väsymyksen takia. Joku duracell pupu pitäs olla, vaikka vauva on allerginen ja kipeäkin just nyt! Nukuttu on huonosti kohta vuosi.

Yhteistyössä