I
inhottava lapsipuoli
Vieras
Kun olin teini-ikäinen äitini löysi uuden miesystävän ja aika pian asuimmekin kaikki saman katon alla. Hyvin nopeasti huomasin etten tule toimeen tämän uuden miehen kanssa ja muutamia pahojakin yhteenottoja meillä oli. Muutin pois kotoa heti kun se oli mahdollista. Vuodet meni ja siedimme toisiamme ja kuvittelinkin että menneet on menneitä ja meillä on ihan ok välit ja tässä vuosien saatossa ovat vain parantuneet. Minulla on ollut myös omia lapsia ja oma perhe jo yli kymmenen vuotta ja asiat on ollut kunnossa. Koskaan ei ole apua sieltä pyydetty eikä kyllä mitään ole tarjottukaan. Itse ollaan oma perheemme hoidettu.
Nyt sitten vähän aikaa sitten kuulin äidiltäni, että tämä hänen miehensä eli minun isäpuoleni ei pidä minusta eikä perheestäni edelleenkään. Äitini on tämän asian aina vain hyväksynyt ja elää miehen tossunalla. Minä olen nyt aivan sanaton enkä tiedä miten toimisin jatkossa. Pitääkö jättää kokonaan näkemättä ja käymättä jos kerran olemassaolollani niin ärsytän. Ja äidilleni olen vihainen, että sallii moisen käytöksen mieheltänsä. Olen todella hämmästynyt tästä tilanteesta.
Nyt sitten vähän aikaa sitten kuulin äidiltäni, että tämä hänen miehensä eli minun isäpuoleni ei pidä minusta eikä perheestäni edelleenkään. Äitini on tämän asian aina vain hyväksynyt ja elää miehen tossunalla. Minä olen nyt aivan sanaton enkä tiedä miten toimisin jatkossa. Pitääkö jättää kokonaan näkemättä ja käymättä jos kerran olemassaolollani niin ärsytän. Ja äidilleni olen vihainen, että sallii moisen käytöksen mieheltänsä. Olen todella hämmästynyt tästä tilanteesta.