Millanenkohan tili tolle ukolle pitäs tulla että se olis tyytyväinen?Yleensä se valittaa että kiva painaa ympäripyöreitä päiviä raskasta työtä kun käteen ei jää verojen ja muiden maksujen jälkeen paljon mitään.Tänään sitten tuli sille tilinauha ja se pyysi että jos mä katsoisin sen.Voisi sitten jo purkaa vetutusta työpaikalla valmiiksi.No,laitoin sille sitten että paljon sille on tulossa torstaina niin nyt se sitten valittaa että nyt kyllä hänelle maksetaan liikaa.Siis olis nyt tyytyväinen kun laskujen jälkeen jää jopa sen verran käteenkin että voi jotan ostella,mutta ei :/ .Nyt se pähkää siellä että mitä sille on oikein maksettu ja koskahan ne rupeaa kyselemään liikaa maksettujen rahojen perään.Siis kettu \|O .Mä kyllä sanoin että ne nyt maksaa ton verran ja olisit nyt tyytyväinen.Ja mä en kyllä usko että ovat liikaa maksaneet,yleensä saa niiltä kysellä maksamattomien rahojen perään.Melkein joka tilinauhasta puuttuu jotain.Kyllä toi firma vaan niin pihi on että yhtään ylimääräistä senttiä ei kyllä liikaa makseta.No,kai se on vaan tuon meidän isännän luonne että aina pitää hieman valittaa.Kyllä se sitten on jo illalla hyvällä mielellä että kerrankin saa enempi kun edes osasi odottaa.