Isänpäivälahjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Ostatteko jotain semmosta "perusisänpäiväjuttua", mitä se nyt lieneekään vai ostaisitteko jotain, mitä tiedätte miehen haluavan, mutta ei liity isyyteen mitenkään? =)

Juu, jotkut eivät osta miehilleen lahjaa, eihän oma mies ole itselle isä, mut vaikkapa sitten omalle isälle, ihan sama.

Ja minkä hintaisia lahjoja olette ostaneet?

Meillä on pojat vielä aika pieniä, isomman pienen kanssa ajattelin askarrella kortin tai poika saa piirtää paperille tai johonkin sotkua :D Tai jotain vastaavaa. Viime vuonna tehtiin semmonen kortti, että laitettiin sormiväriä jalkapohjiin ja painettiin ne kartonkikorttiin.

Mä ajattelin tehdä lasten kanssa tänävuonna ison kortin johon on sormivärillä painettu jokaisen lapsen jalanjälki :D Sitten lapset saavat siihen piirtää, tai kirjottaa jotain mukavaa isille. Edellisinä vuosina ollaan jotain samantapaista tehty, ja lapset ovat tykänneet isiä ilahduttaa =) Koululaisella tietysti oma koulussa tehty isänpäivälahja, ja varmaan toisiks vanhin tekee kerhossa jonkun lahjan. Sitten aamulla isi saa kahvit ja runsaat aamiaiset sänkyyn kun herää. :flower:

Lapset askartelee kerhossa isille paidan. Paitaan painetaan käsiä ja jalkoja. Lisäksi varmaan ostetaan varmaan joku ihan perus juttu, kalsareita tai cd-levy.

Kotona tehtiin kortit jo eilen. 1-vuotias taiteili omansa ja 2-vuotias omansa, johon kirjotin suoraan lapsen suusta tulleita tarinoita isistä...Kyselin esim.minkälainen isi on? Mitä isi tykkää tehdä? Mitä isillä on ja ei oo?Ym...ja siitä tuli tosi hauska!!!

Mulla ainakin on todella vaikea päättää mitä ostan miehelleni lahjaksi. Olen itse saanut kultakoruja pienistäkin asioista, mutta nyt en millään keksi mitään hienoa lahjaa. Ainut, mitä tiedän hänen tarvitsevan, on uusi yöpaita(joo, meillä on tapana olla iltaisin kotona sellaisilla shortsit ja t-paita yöpuvuilla), mutta se kuuluu juuri tuohon "perusisänpäivä" osioon ja kuulostaa musta aika tylsältä.

Satuin saamaan liput kahdelle karting-ajeluun ja poika antaa ne exälle isänpäivälahjaksi. Siinä on taatusti yhtä innoissaan sekä isä että poika, kun yhdessä pääsevät huristelemaan.