vaikket mitään painamista haluakaan, niin mä ajattelin kertoa mun "askarteluista" jos jotakuta toista kiinnostaa..
viime isänpäivänä siis isukki sai t-paidan, jossa oli kaikkien neljän jalan kuva painettuna kangasväreillä. siis neljä eriväristä ja erikokoista jalkaa vatsan kohdalla. hintaa koko hommalle tuli 3,90e (yksivärisen paidan hinta) ja lapsilla oli kivaa. vaavi oli silloin n. 1/2v ja hyvin onnistui (jalkaa ei saa niin hyvin suuhun kuin kädet).
8v neidin kummit menivät naimisiin. hain kangaskaupasta pellavakangasta riittävästi suureen pöytäliinaan. sitten neitokaiselle vihreää kangasväriä jalkapohjiin ja neiti matkaan. käveli "polkuja" pöytäliinaan värjätyin jalkapohjin. ompelin liinan reunat ja pakkasin sellofaaniin nätisti. suht edullinenkin häälahja, eikä varmasti toista samanlaista (no, miksei olis ollu mahdollista, idea oli yhdestä lehdestä..).
mä teen usein lahjat itse ja arvostan valtavasti itse saamiani itsetehtyjä lahjoja. minusta silloin lahjanantaja on nähnyt vaivaa lahjan eteen. ja se on minusta arvokkaampaa kuin mikään kallis ostos.
mutta tänä vuonna en keksi minäkään mitä antaisin... niin, että lisää ideoita vaan listalle !!