Isänpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipsa59
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipsa59

Vieras
Miten on naiset, hankitteko puolisollenne, lastenne isälle
jonkin lahjan isänpäivänä (ja sama toisinpäin äitienpäivänä)?
Koska oma isäni on kuollut jo parikymmentä vuotta sitten ja
lapsemme alkavat kaikki olla pikkuhiljaa täysi-ikäisiä (vaikka
osa vielä kotona asuukin), en näe mitään mieltä siinä että
minä ostan miehelleni isänpäivälahjan (tai hän minulle
äitienpäivälahjan), koska ei hän ole minun isäni! Lapset
saavat muistaa isäänsä kukin tahtonsa ja varojensa mukaan.
Minua lämmitti äitienpäivänä tyttären tekstiviesti opiskelu-
paikkakunnalta : "Hyvää äitienpäivää" ja sama poikien
huikkaamana kotona . Ei siinä mitään materiaa kaipaa
keltään, se riittää että ollaan onnellisia ja meillä on
toisemme. Silloin kun lapset olivat pieniä naperoja
asia oli tietty eri kun oli koulussa tehdyt kortit
ja muut tilpehöörit jotka heti aamulla kannettiin
sänkyyn kahvin kera.

Meillä ei vielä lapsia, mutta hypoteettisesti ajateltuna kyllä mä ainakin miehelleni sanoisin pusun kera että hyvää isänpäivää, ja auttaisin pieniä taaperoita totettamaan isänpäivä yllätykset.

Meillä annetaan muutenkin arkipävän lahjoja silloin tällöin, jos toinen löytää toiselle jotain sopivaa. Ei materia rakkautta korvaa, mutta yllätykset ovat ihania antaa!

Alkuperäinen kirjoittaja JS-kolkytjarisat:
Henkkoht en kaipaa mitään keinotekoista juhlapäivää, mutta jos nyt joku haluaa muistaa niin yritän ainakin näytellä otettua.

eiks ees yhtään kiva päivä? =D mä muistan joskus et mietin et esim halloween on turhin juhla ikinä, mutta nyt jopa kaipaan nimenomaan jenkeissä vietettyä halloweenia. Pienet asiat voivat tehdä elämästä rikkaamman. Musta oli ihan sikasiistiä että ne moottorisahamurhaajat ajavat takaa sua niissä kummitustaloissa =) olen 25vee.

Minä ainakin muistan ja onnittelen isejä, omia ja muiden isänpäivänä, sehän on kaikkien isien juhlapäivä ihan niin kuin syntymäpäivänä muistan ystäviäni joiden päivä on vaikken ole heitä synnyttänyt :)

Olisi jotenkin hölmöä muistaa vain siiden syntymäpäiviä kenet on itse synnyttänyt samoin kuin siänpäivänä vain sitä isää, jonka siemenestä itse on lähtenyt alulle.

Myös itse olen saanut äitienpäivänä ruusuja niiltäkin kenen äiti en ole, jopa yleisissä tilaisuuksissa ja kaupassa... Olenhan äiti.

Tottakai omien lasten onnittelut ovat asiaankuuluvia, niin meilä ainakin muistetaan lähipiirissä toinen toisiamme ketä milloinkinjuhlitaan...

Meillä mies ei ole ees täytekakkua vailla. Kuuleman keikauskaukku on sopiva. Kortin kyllä ostan ja poika tekee vielä koulussa itse kun on viidennellä. Mitään lahjaa en osta. Äitienpäivän aikoihin on yleensäkin kevätkylvö, ettei mies kyllä mitään kerkiä ostamaan. Lapset sitten ostavat jotain pientä.
Omaia vanhempia ei ole ollut aikoihin, ajattelin vielä kynttilän isän muistoksi muualle haudattujen muistokivelle.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Hieman ahdistaa taas tuo tuleva isänpäivä, koska mieheni vaatii silloin aina anaaliseksiä. Huoh, pakko kai se on taas uhrautua, vaikka kirveltää jo valmiiksi :(

Eikös se ole lapsen homma "lahja" antaa isälleen, eikä sinun?

Alkuperäinen kirjoittaja pappa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Alkuperäinen kirjoittaja pappa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Kai sitä joutuu taas tekemään poskitöitä koko viikonlopun. Huoh...

Isällesikö teet?

Perverssi!

Isänpäivähän se on. Kukahan se on perverssi?

Taas vähän kielioppia!

"perverssi" on adjektiivi, laatusanasana, joka ilmaisee, millainen jokin on esim. "punainen", "tahmea".

"Pervertti" on substantiivi, nimisana. Sanaluokka, johon kuuluva sana nimeää jonkin esineen, olion tai asian joko yleisnimellä (esim. kissa) tai erisnimellä (esim. Misu).

Yhteistyössä