I
ihmettelen..
Vieras
Vanhempani (n.65v)ovat eronneet ja äitini asuu ok-talossa jonka vanhemmat omistavat puoliksi. Talossa olisi peruskorjaus edessä, mahdollisia kosteusvaurioita. Mutta.. vaikka olen vuosien varrella monta kertaa vihjaillut ja sanonut että tarttis tehä jotain talolle niin ei.. isä ei tee mitään. Antaa kaiken rapistua. Huonoin juttu on, että äitini joutuu talossa asumaan.. (äidillä pieni eläke, ja isäni maksaa käyttömenot vieläkin)
Sama juttu isäni omistaman mökin kanssa. Isä ei välitä tehdä peruskorjauksia. Isällä on matkailuautokin ja toinen talokin. Minun puolestani ja sisarusteni puolesta mökin voisi myydä, että ei ole siitä kiinni ainakaan. Taloa on tuossa kunnossa vaikea myydä..
Pointti oli että onko muilla yhtä väliinpitämättömiä isiä? en kertakaikkiaan ymmärrä miksi isäni ei välitä mistään.
Sama juttu isäni omistaman mökin kanssa. Isä ei välitä tehdä peruskorjauksia. Isällä on matkailuautokin ja toinen talokin. Minun puolestani ja sisarusteni puolesta mökin voisi myydä, että ei ole siitä kiinni ainakaan. Taloa on tuossa kunnossa vaikea myydä..
Pointti oli että onko muilla yhtä väliinpitämättömiä isiä? en kertakaikkiaan ymmärrä miksi isäni ei välitä mistään.