K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:Tökerösti toimittu mieheltä. Vaikkei sitten lahjasta tykkää tai tarvitse, ei tarvii olla aivokirurgin tasoinen älykkö osatakseen ilmaista tahtonsa vähän kohteliaammin.
Palauttaisin kyllä ja ostaisin itselleni jotain kivaa mielipahan hyvitykseksi, tuplahinnalla toki.
Vein sen laatikon tuonne eteisen penkille ja teippasin kuitin päälle. Sit sanoin miehelle, et palauta ite, minä en sitä rupee ees-takas kuljettamaan ja osta kuule itellesi ihan mitä haluat
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :toisaalta typerä kommentti, mutta toisaata ostaa nyt aikuiselle miehelle joku peli lahjaksi
Alkuperäinen kirjoittaja öh:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :toisaalta typerä kommentti, mutta toisaata ostaa nyt aikuiselle miehelle joku peli lahjaksi
Eikös tämä nyt ollut aikuinen mies joka tykkää noista peleistä?? Eikä lahjana ollut peli vaan lisävarusteita peliin mitä mies on viimeviikot ahkerasti pelannut.
Alkuperäinen kirjoittaja öh:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :toisaalta typerä kommentti, mutta toisaata ostaa nyt aikuiselle miehelle joku peli lahjaksi
Eikös tämä nyt ollut aikuinen mies joka tykkää noista peleistä?? Eikä lahjana ollut peli vaan lisävarusteita peliin mitä mies on viimeviikot ahkerasti pelannut.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :Alkuperäinen kirjoittaja öh:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :toisaalta typerä kommentti, mutta toisaata ostaa nyt aikuiselle miehelle joku peli lahjaksi
Mutta silti en jaksa ymmärtää aikuisia miehiä jotka......... No joo, kukin tavallaan. En voisi omaa miestäni kuvitella pelaamaan....
Asiasta on useaan otteeseen illan aikana puhuttu, mut ei siis mies millään nyt halua/osaa ymmärtää, miksi ei olisi voinut kertoa, ettei tykkää ratilla pelata sitä PERK...EEN peliään, vaan sillä ohjaimella. Teki mielestään vain "palveluksen" mulle kertomalla et sen voi palauttaa ja säästän siis ne rahat... Juu ja sanoin sille tos jokin aika sitten, et saa kyllä luvan mulle selittää, et mitä "eroo" mulla on anopin kanssa, kun tosiaan sen tunteita kyllä osaa kunnioittaa ja varoa, mut mulle voi laukoo mitä vain.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:Tökerösti toimittu mieheltä. Vaikkei sitten lahjasta tykkää tai tarvitse, ei tarvii olla aivokirurgin tasoinen älykkö osatakseen ilmaista tahtonsa vähän kohteliaammin.
Palauttaisin kyllä ja ostaisin itselleni jotain kivaa mielipahan hyvitykseksi, tuplahinnalla toki.
Vein sen laatikon tuonne eteisen penkille ja teippasin kuitin päälle. Sit sanoin miehelle, et palauta ite, minä en sitä rupee ees-takas kuljettamaan ja osta kuule itellesi ihan mitä haluat
Tajuaako vieläkään tyhmää käytöstään? Nykyään tuntuu olevan kovin muodikasta olla ilkeä, itsekäs ja "suorapuheinen" ja tyhmä ja nättinokkainen, joka siitä mielensä pahoittaa (?). Karsastan tätä ajattelutapaa 111%!
Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:Sekin on tyhmää että esittää pitävänsä lahjasta jota ei voi sietää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asiasta on useaan otteeseen illan aikana puhuttu, mut ei siis mies millään nyt halua/osaa ymmärtää, miksi ei olisi voinut kertoa, ettei tykkää ratilla pelata sitä PERK...EEN peliään, vaan sillä ohjaimella. Teki mielestään vain "palveluksen" mulle kertomalla et sen voi palauttaa ja säästän siis ne rahat... Juu ja sanoin sille tos jokin aika sitten, et saa kyllä luvan mulle selittää, et mitä "eroo" mulla on anopin kanssa, kun tosiaan sen tunteita kyllä osaa kunnioittaa ja varoa, mut mulle voi laukoo mitä vain.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:Tökerösti toimittu mieheltä. Vaikkei sitten lahjasta tykkää tai tarvitse, ei tarvii olla aivokirurgin tasoinen älykkö osatakseen ilmaista tahtonsa vähän kohteliaammin.
Tajuaako vieläkään tyhmää käytöstään? Nykyään tuntuu olevan kovin muodikasta olla ilkeä, itsekäs ja "suorapuheinen" ja tyhmä ja nättinokkainen, joka siitä mielensä pahoittaa (?). Karsastan tätä ajattelutapaa 111%!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:Ja mitä ihmettä kolmekymmpinen MIES tekee ratilla ja polkimilla? Eikö ne pelaamiset ole nuorempien touhua? Viettäisi senkin ajan pienen miehenalun kanssa.