Isän reaktio lahjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Tökerösti toimittu mieheltä. Vaikkei sitten lahjasta tykkää tai tarvitse, ei tarvii olla aivokirurgin tasoinen älykkö osatakseen ilmaista tahtonsa vähän kohteliaammin.

Palauttaisin kyllä ja ostaisin itselleni jotain kivaa mielipahan hyvitykseksi ;), tuplahinnalla toki.

Vein sen laatikon tuonne eteisen penkille ja teippasin kuitin päälle. Sit sanoin miehelle, et palauta ite, minä en sitä rupee ees-takas kuljettamaan ja osta kuule itellesi ihan mitä haluat

Tajuaako vieläkään tyhmää käytöstään? Nykyään tuntuu olevan kovin muodikasta olla ilkeä, itsekäs ja "suorapuheinen" ja tyhmä ja nättinokkainen, joka siitä mielensä pahoittaa (?). Karsastan tätä ajattelutapaa 111%!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
toisaalta typerä kommentti, mutta toisaata ostaa nyt aikuiselle miehelle joku peli lahjaksi

Eikös tämä nyt ollut aikuinen mies joka tykkää noista peleistä?? Eikä lahjana ollut peli vaan lisävarusteita peliin mitä mies on viimeviikot ahkerasti pelannut.

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
toisaalta typerä kommentti, mutta toisaata ostaa nyt aikuiselle miehelle joku peli lahjaksi

Eikös tämä nyt ollut aikuinen mies joka tykkää noista peleistä?? Eikä lahjana ollut peli vaan lisävarusteita peliin mitä mies on viimeviikot ahkerasti pelannut.

Isäni, 56 vee, pelaa vävypoikien kanssa rallipeliä ratilla ja polkimilla :whistle:

Mutta silti en jaksa ymmärtää aikuisia miehiä jotka......... No joo, kukin tavallaan. En voisi omaa miestäni kuvitella pelaamaan....

Mutta silti en jaksa ymmärtää aikuisia miehiä jotka......... No joo, kukin tavallaan. En voisi omaa miestäni kuvitella pelaamaan....

Ap ei välttämättä itsekään ole peli-fani ja tässä lieni nyt ideana hankkia lahja josta mies ilahtuisi ja siksi päätyi tuohon pelipuoleen perinteisten tohveleiden sijaan. Yritti siis löytää jotain mistä juuri tuo mies pitäisi, mutta ei sitten osunutkaan kohdalle.

Luulisi silti miehen edes arvostavan tuota yritystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tökerösti toimittu mieheltä. Vaikkei sitten lahjasta tykkää tai tarvitse, ei tarvii olla aivokirurgin tasoinen älykkö osatakseen ilmaista tahtonsa vähän kohteliaammin.

Palauttaisin kyllä ja ostaisin itselleni jotain kivaa mielipahan hyvitykseksi ;), tuplahinnalla toki.

Vein sen laatikon tuonne eteisen penkille ja teippasin kuitin päälle. Sit sanoin miehelle, et palauta ite, minä en sitä rupee ees-takas kuljettamaan ja osta kuule itellesi ihan mitä haluat

Tajuaako vieläkään tyhmää käytöstään? Nykyään tuntuu olevan kovin muodikasta olla ilkeä, itsekäs ja "suorapuheinen" ja tyhmä ja nättinokkainen, joka siitä mielensä pahoittaa (?). Karsastan tätä ajattelutapaa 111%!
Asiasta on useaan otteeseen illan aikana puhuttu, mut ei siis mies millään nyt halua/osaa ymmärtää, miksi ei olisi voinut kertoa, ettei tykkää ratilla pelata sitä PERK...EEN peliään, vaan sillä ohjaimella. Teki mielestään vain "palveluksen" mulle kertomalla et sen voi palauttaa ja säästän siis ne rahat... Juu ja sanoin sille tos jokin aika sitten, et saa kyllä luvan mulle selittää, et mitä "eroo" mulla on anopin kanssa, kun tosiaan sen tunteita kyllä osaa kunnioittaa ja varoa, mut mulle voi laukoo mitä vain.

Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:
Sekin on tyhmää että esittää pitävänsä lahjasta jota ei voi sietää

Eli siis syntymäpäivillä paukautat suoraan lahjan antajalle että ompas typerä ja epäkäytännöllinen vaasi, sillä en kyllä tee mitään! Ettet vaan vaikuttaisi ihmisten silmissä tyhmältä....

Ei kaikesta ole pakko pitää, mutta jotkut käytöstavat olisi hyvä omata. Edes sen että kiittää lahjasta, lahjan antaminen on kuitenkin kaunis ele. lahjan voi sitten jättää käyttämättä tai vaikka mahdollisuuksien mukaan vaihtaa johonkin muuhun, mutta tuollainen töksäyttäminen on kyllä ihan pyllystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Asiasta on useaan otteeseen illan aikana puhuttu, mut ei siis mies millään nyt halua/osaa ymmärtää, miksi ei olisi voinut kertoa, ettei tykkää ratilla pelata sitä PERK...EEN peliään, vaan sillä ohjaimella. Teki mielestään vain "palveluksen" mulle kertomalla et sen voi palauttaa ja säästän siis ne rahat... Juu ja sanoin sille tos jokin aika sitten, et saa kyllä luvan mulle selittää, et mitä "eroo" mulla on anopin kanssa, kun tosiaan sen tunteita kyllä osaa kunnioittaa ja varoa, mut mulle voi laukoo mitä vain.

Ei kun ilmoitat vaan suoraan että otetaan sama linja anopin kanssa. Jos anoppi alkaa vielä puhua jotain lahjoista ennen joulua niin sinä sanot suoraan ettei enää tarvi niitä vaaseja tuoda, kun entisilläkään ei mkitään tehdä. Säästyy sitten anopiltakin turha työ, eli eikös tuo ole ihan kauniisti ajateltu?

Yhteistyössä