A
ap
Vieras
sitä en ole missään kohdassa kieltänytkään, että minä asiasta suurimman "haloon" nostin loukkaantumalla. Ja tuo Pleikka-homma 30-kymppisellä ei minusta ole ollenkaan nolostuttava asia. Kun meillä on ystäviä kylässä, niin monesti miehet tuonne toiseen huoneeseen linnottautuvat jäkistä tai jotain autopeliä pelaamaan. Ja myös me naiset ja miehet yhdessä monesti singstaria tai buzzia sillä yön tunteina pelaamme.
Mut joo, ajattelin vain herättää asiasta keskustelua ja samalla seurata, et mikä on yleinen mielipide asiaan ja onko minulla siis asiasta "oikeus" loukkaantua.
Ja rahallisesti eihän tuo nyt mikään kamalan kallis investointi ollut (30e).
Minusta vaikkakin on mieheni, niin olisi ollut kohteliasta kauniisti kiittää lahjasta ja vaikka kokeilla noita joskus, kun on näitä ystäviä vaikka kylässä
Mut joo, ajattelin vain herättää asiasta keskustelua ja samalla seurata, et mikä on yleinen mielipide asiaan ja onko minulla siis asiasta "oikeus" loukkaantua.
Ja rahallisesti eihän tuo nyt mikään kamalan kallis investointi ollut (30e).
Minusta vaikkakin on mieheni, niin olisi ollut kohteliasta kauniisti kiittää lahjasta ja vaikka kokeilla noita joskus, kun on näitä ystäviä vaikka kylässä