S
sisko
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä ymmärsin kirjoituksesi niin, että halusipa mies lapsen tahi ei, nainen tekee sen päätöksen ja sen päätöksen tekeminen on naiselle raskaampaa kuin miehelle se, ettei päässyt edes koko päätökseen millään tavalla vaikuttamaan. On muuten ihan oikeasti tilanteita, joissa poika haluaisi pitä lapsen, mutta tyttö päätyy aborttiin. Abortti tai sen tekemättä jättäminen on aina vain ja ainoastaan naisen päätös. Mies sitten maksaa sen laskun, mikä siitä päätöksestä lankeaa.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mulle jäi epäselväksi, että mistä olet eri mieltä? =)
Tarkoitin, että jos nainen on syystä tai toisesta tullut raskaaksi, on hänelle viimekädessä oikeus päättää, tekeekö hän abortin vai synnyttääkö lapsen. Isänkin kanssa voi keskustella ja kuulla hänen mielipiteensä, mutta lopullinen päätös on äidin. Toki on surullista, jos mies haluaisi isäksi, mutta nainen tekee abortin..silti se on naisen oikeus, ketään ei voi pakottaa synnyttämään. Luulen, että olet käsittänyt jotain väärin![]()
tekisitkö näin myös vakisuhteessa? Kyllä minun mielestä silloin myös miehen mielipidettä pitäisi kuulla tai sitten se pian kyllä olisi entinen mies.
Saisikin olla entinen mies, jos yrittäisi minua aborttiin painostaa. Minä en tee aborttia kuin erittäin painavista syistä.
mikä on sun erittäin painava syy?