isälle huumetestit??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja mummo turusta:
Voi hesus! Pilvestä meneekin aivan sekaisin ja muuttuu vastuuttomaksi hipiksi... Tietämättömyys ärsyttää. Monella ystävälläni on lapsia ja he polttavat päivittäin suurta ja pahaa kannabista. Poikkeus päivittäiseen polttoon tapahtuu aina, kun lapsi tulee isänsä luokse, kannabishan ei aiheuta sellaista riippuvuutta, että sen polttoa ei pystyisi lopettamaan jos löytyy tärkeämpää tekemistä. Onkohan mahdollista, että tiedän sinut henk. koht. tämän keskustelun aloittaja. Eräällä ystävälläni on nimittäin juuri vastaava ongelma. Hänen ex naikkonen pyrkii estämään lapsen isältä oikeuden nähdä lastaan samaisen syyn vuoksi. Älkää antako tietämättömyytenne tai sokeutenne maailmaa kohtaan estää lastanne näkemästä isää, joka tulee olemaan hänelle varmasti vähintään yhtä tärkeä, kuin Suomen porvaripuolueiden ja kansalaisten äärisuojelutotalirismipolitiikan sokeuttama typerä äiti.

:o Kristus sentään, tiesin että plussalla kirjoitellaan pikkukänneissä ja olenhan siihen syyllistynyt itsekin, mutta että aivan sekaisin huumeilla :o
Aika jännä että voit niputtaa kaikki käyttäjät samaan kastiin, kannabis ei aiheuta riipppuvuutta, kas kas, eiköhän kaikki nautintoaineet aiheuta riippuvuutta jossain määrin?
Tällaisia kun lukee niin alkaa uskomaan porttiteoriaan.

:o Kristus ja hesus:o
Meni vähän ohi koko viestisi... Siis että sinä kirjoittelet foorumille pikkukännissä? Ja ketä oli aivan sekaisin huumeista? Ja kenet niputin samaan kastiin minkä kanssa? :o

:o Ystäväpiiriini ei kuuluu montaa ihmistä vanhempieni lisäksi jotka eivät polttaisi pilveä, joten mielestäni minulla on aika hyvä kuva kannabiksen polttajista. Ja itseasiassa isoisänikin polttaa pilveä, hän on sentään jo yli 80.v ja hienosti on onnistunut kasvattamaan lapset ja lapsenlapset. Rohkenisin jopa epäillä, että monta kertaa paremmin, kuin moni muu suomalainen pilven sijaan alkoholia käyttävä duunari. Ja minun puolestani saat uskoa mihin teoriaan haluat, koska tätäkin aihetta kommentoit vain uskomuksiesi mukaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja Gerd:
Pilven polttelu voi johtaa psykoosiin. Olen tämän omin silmin nähnyt, eikä ollut kaunista katseltavaa.

Missään tapauksessa pilvi ja lapset eivät sovellu yhteen.

HAHHA! Ei varmasti ollut ei. Aamulla töihin meneminen voi johtaa psykoosiin. Olen tämän omin silmin nähnyt, eikä ollut kaunista katseltavaa.

Yhteistyössä