Isäinpäivänä exä nousee taas mieleeni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pthyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pthyi

Vieras
Ja tää viha on aivan käsittämättömän suurta. Se polttaa ja korventaa mussa, enkä mä oikeastaan edes halua päästä siitä eroon. Vihaan ja halveksin eksää niin paljon, että mikä tahansa muu ansaitsee inhimillisyyttä paitsi se epäsikiö.

Tämä kaikki on ihan sen ihmisen omaa ansiota. Kymmenen vuotta sitten se helvetti alkoi, kauhea, sadistinen, julma perhehelvetti, jossa eksä näytteli pääosaa. Mä en ole ikinä nähnyt sellaista pahuutta, joka eksässä on. Ja eron jälkeenkin se kusipää jatkoi piinaamistaan. Se ihminen sai melkein kokonaan tuhottua mut. Mun psyykeen, mun elämän, kaiken. Ja saman se on tehnyt omille lapsilleen. Ja siitä mä olen kaikista vihaisin. Ihan sama mulle, mutta jumalauta millainen ihminen tuhoaa omat lapsensa?!

Multa ei heru sympatiaa eikä ymmärrystä ihmiselle, jonka mä näen kerta toisensa jälkeen satuttavan ja tuhoavan mun lapsiani.

Joten näin isänpäivän kunniaksi, rakas eksäni, mä toivon sulle koko sydämestäni. Mä toivon, että missä ikinä oletkin, olet elämäsi pohjamudissa. Elät harhoissa, olet koukussa, sulla ei ole enää mitään muuta kuin hallusinaatiosi. Mä toivon, että välillä havahtuisit tähän maailmaan, ja sillon tajuaisit tilanteesi ja se tekisi niin kipeää, että toivoisit kuolevasi. Kunnes taas tietoisuutesi lipuu hirvittäviin uniin, joissa kuolet kivuliaasti kerta toisensa jälkeen. Ihan vaan jotta havahtuisit uudestaan hereille tuskan hiestä märkänä ja peloissasi.

Semmoista minä sinulle toivon. Ja toivon myös sitä, että olet lopullisesti unohtanut meidät, että olet niin syvällä omassa suossasi, ettei sinulla ole voimia enää koskaan nousta sieltä.

Silloin toteutuisi oikeudenmukaisuus ja paha saisi palkkansa.

Riippuu siitä miten "normaali" määritellään.. väkivalta alkoi pikkuhiljaa, oikeastaan vasta sitten kun olin raskaana. Ja paheni todelliseksi vauvan synnyttyä.
Näin jälkikäteen ajateltuna ilmassa oli merkkejä, joiden ois pitänyt soittaa jotain varoituskelloja, mutta enhän mä niistä mitään silloin ymmärtänyt. Miten olisin, kun en ollut ikinä aiemmin osannut edes kuvitella, että eksän kaltaisia ihmisiä edes on olemassa.

Ymmärrän sinua ja samalla toivon että joku päivä kykenet tuon vihan unohtamaan (ise kamppailen samanlaisen vihan kanssa). Tuo viha syö suunnattomasti voimavaroja jotka olisi parempi käyttää omaan ja lasten hyvinvointiin. :(
Toivottavasti me kaikki löydämme vielä joku päivä ne voimat että pääsemme tämän vihan yli.

Itseasiassa en mä joka päivä edes muista tän vihan olemassaoloa, etenkään nyt kun eksä on kadonnut jonnekin meidän elämästä. Mutta aina välillä jokin muistuttaa sen olion olemassaolosta, ja vihan nousee pintaan. Enkä mä tiedä haluanko mä päästä tästä yli. Niin monta vuotta mä elin eksän alistamana, tuntematta yhtään mitään. Mulle tää viha on merkkinä siitä, että enää se paskiainen ei saa musta otetta, mä en enää alistu enkä mä enää pelkää. Mä uskallan ja olen noussut sitä vastaan, enkä aio perääntyä.

Pura nyt kunnolla kun tunteet tulevat pintaan. Silti toivon, että jossain vaiheessa vielä tuska helpottaa ja paremmat fiilikset valtaavat alaa mielessäsi. Mutta käy läpi rauhassa nuo tunteet, tänään on hyvä päivä sille. Itselläkin tunteet pinnassa kun eka isänpäivä eron jälkeen. Ei kyllä yhtä rajut kokemukset taustalla, mutta silti - lähinnä exän uusperhekuvio saa tunteet pintaan. Saman kuukauden aikana otti uuden naisen ja uuden lapsen, kun muutti pois kotoa.

[QUOTE="vieras";25017959]Pura nyt kunnolla kun tunteet tulevat pintaan. Silti toivon, että jossain vaiheessa vielä tuska helpottaa ja paremmat fiilikset valtaavat alaa mielessäsi. Mutta käy läpi rauhassa nuo tunteet, tänään on hyvä päivä sille. Itselläkin tunteet pinnassa kun eka isänpäivä eron jälkeen. Ei kyllä yhtä rajut kokemukset taustalla, mutta silti - lähinnä exän uusperhekuvio saa tunteet pintaan. Saman kuukauden aikana otti uuden naisen ja uuden lapsen, kun muutti pois kotoa.[/QUOTE]

Mulla sama juttu kun sullakin, tiedän tunteesi!

Yhteistyössä