Isähahmo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen parikymppinen nainen ja minulla on muutaman vuoden ajan ollut jonkinlainen fantasia vanhempia miehiä kohtaan eli niinkuin eräänlainen isähahmofetissi. En ole siitä viitsinyt edes parhaille ystäville kertoa koska se on ehkä vähän outoa ja hävettävää noin nuorelta tytöltä. Fantasiaa en ole kuitenkaan koskaan toteuttanut, mutta monesti olen vanhempia miehiä itsetyydyttäessä miettinyt.
Onko kukaan kokenut samantapaista?

Oon, aika paljonkin.. Et oo yksin voin kertoo. Onhan se noloa, en oo puhunut kellekään siitä, vaikka mitä maksettais en kehtais myöntää. Onko sulla ollut omaa isää elämässä?

[QUOTE="vieras";28745195]Oon, aika paljonkin.. Et oo yksin voin kertoo. Onhan se noloa, en oo puhunut kellekään siitä, vaikka mitä maksettais en kehtais myöntää. Onko sulla ollut omaa isää elämässä?[/QUOTE]

Eip. Daddy fantasia on kai aika yleinen?

Itselläni on ollut ihan sama jostain 18-vuotiaasta kai. En ole koskaan tapaillut ikäisiäni miehiä. Itse asiassa en ole paljon miehiä edes tapaillut juuri tämän takia vaikka vientiä on riittänyt, oman ikäiset eivät kiinnostaneet minään muuna kuin kaverina. Täytän elokuussa 26 ja olen nyt vuoden tapaillut 42-vuotiasta miestä, sitä ennen oli yritystä 15 vuotta vanhemman kanssa ja ensimmäinen mies jota suutelin oli 45 kun olin 20 ja muita miehiä ei ole ollut.

Täällä yks samanmoinen! Ikää tosin löytyy iteltäkin jo vähän yli 30 vee, mutta silti haaveilen vanhemmista miehistä. Tällä hetkellä kierroksessa on eräs yli 50 vee, ja voi jestas mitä seksiä meillä on! En tiedä, onko tämä jotain isähahmofetissiä, jotenkin en ajattele niin. Vanhempi mies vaan kertakaikkiaan osaa hommansa, eikä haparoi otteissaan kuten nuoremmat.

Yhteistyössä