Isänpäivänä plussataan

Hei kaikille!

Ajattelin tämmöistä motivaatioketjua tänne. Olen tuolla lähes kolmikymppisten ekakertalaisten puolella, nyt menossa yk2 kp2/28-30. Esikoista toivotaan, minä 28v, mies 37v.

Ajattelin, että tehdään seuraavasta testistä isänpäivämuisto ja toivottavasti hyvä sellainen. :)
 
Mä voisin kanssa lähteä tähän haaveeseen mukaan. Näyttäs kierto olevan just sopivassa vaiheessa tähän nähden, eli isänpäivän tienoilla pitäs alkaa menkat jos ei tässä kierrossa tärppää. Toki toivon huomattavasti enemmän sitä plussaa testiin isänpäivänä kuin menkkoja. "Apuina" mulla ois greippimehu, vehnänalkio öljy ja foolihappo (plus rautatbletit kun vaikutti menkkojen aikaan siltä että on syytä alkaa niitäkin syömään). NUo "apukeinot" on otettu käyttöön vasta tässä kierrossa ja mistään niistä ei taida kyllä olla pätevää näyttöä että toimisivat, mutta ei ne varmaan pahaakaan mulle tee. Ja kai niistä jollain henkisellä tasolla saa sen fiiliksen että on yrittänyt edes jotenkin edesauttaa asiaa... :LOL:
 
mä lähen tähän mukaan vaikka testipäivä ei vielä silloin olekkaan.
nimittäin plussasin viimeks päivää ennen isäinpäivää kaks vuotta sitten. tosin jos tällä kertaa ois vaikka raskaanakin. =)

*muoks* eiku silloin on just hyvä testata :) laskin väärin.
 
Tämä siis tosiaan olisi aikamoinen haaste meikäläiselle testien suurkuluttajana :D Mutta tosiaan, nyt mennään 23/27-29 (yk 2 ja esikoinen touveissa) että isäinpäivänä olisi menkat jo 2vk ja 4 pv myöhässä. Tosin olo ei ole sen mukainen että tässä kierrossa olisi tärpännyt, mutta katsotaan, olen mukana :p Jos täti ei sitten tulisikaan niin olisi sitä hauska pantata noin pitkään testin tekoa.
 
Ida7 mä en pystyisi panttaamaan testin tekoa kahta viikkoa... Oon kunnon testiaddikti... :kieh: Ihan korpeaa itteenikin, viime kierrossa huomasin et testejä kulu ja nyt koitin tehä päätöksen etten testaisi ennen kuin menkat on myöhässä. Vaikeeta tulee olemaan. Nyt vielä tuntuu että onnistun olemaan testaamatta ennen isänpäivää (jolloin mun menkat olisi ruhtinaallisen päivän myöhässä)... Mutta katotaan vaan kun alkaa noi laatikossa olevat testit polttelemaan siinä viikko ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa... :kieh: Varsinkin jos ollaan osuttu ees ovulaation aikoihin makuukamarin puolelle miehen kanssa (en siis tikuttele oviksia vaan mennään fiilis pohjalta). Sitten istun vessassa tuijottamassa testiä tiukasti ihan kuin voisin tahdon voimalla ja tuijotuksella saada siihen sen toisen viivan ilmestymään... :kieh: Ja saatan tuijottaa testiä pitkin päivää... Oikeesti pitäs polttaa kaikki raskaustestit viimeistään tunnin kuluttua siitä kun on tehnyt sen... :kieh:
 
mä en oo niin himo testaaja, ku oon niin laiska että hyvä jos testipäivänäkään jaksaa raahautua apteekkiin :LOL: jos mulla olis tukullinen testejä kotona niin silloin se ois jo asia erikseen.

mutta tuon testin jatkuva tuijottaminen on tuttua täälläkin päin :D siihenhän voi tulla vielä jotain :saint:
 
marleena-84, tiedän erittäin hyvin mistä puhut :D Viime kierrossa tilasin 3 liuskaraskaustestiä, ja nehän polttelivat! Tulikin sitten tikutettua niillä 2 haamua ennen menkkojen alkua, mutta sitten täti tulikin. En siis enää tilannut lisää liuskoja (paitsi ovis), ja yksi apteekin oma on jemmassa. Ja voi että kun tekis mieli testata ennen ensi keskiviikkoa :D Onneksi ollaan viikonloppu reissussa niin saa muuta ajateltavaa. Ja kyllähän sitä jo tietäisi olevansa raskaana kun menkat olisivat sen reilu 2 viikkoa myöhässä isäinpäivänä (minun tapauksessani ainakin, koopeet ovat ehdottomat! Kamalista PMS-oireista sitten ei kyllä voi päätellä mitään...), sitähän oltais jo rv 6+4 :heart: Noniin, menipä överiksi taas, mielikuvitusleikkiä :D Mutta kuten sanottu, en oikein usko tärppiin tässä kierrossa :ashamed:
 
Huomenia. Nostellaas vähän. Vieläkös täällä on porukkaa vai joko kaikki on siirtyneet muihin pinoihin..? Mä kirjoittelen vähän pinoon jos toiseenkin kun tuntuu helpottavan vähän kun lukee muiden ajatuksia ja saa purkaa omiaan. Lähipiirille ei olla kerrottu mitään tästä vauvahaaveesta, kerrotaan sitten joskus jos tärppää ja ollaan päästy sen kriittisimmän ajan yli. Ellei joku satu kysymään ennen sitä suoraan (kuten isäni kysyi esikoisen kohdalla ja turha sitä oli valehdellakaan vaikka alkumetreillä oltiin).

Ida7 mä kattelen kanssa noita raskauskalentereita ja varsinkin viime kierrosta syyllistyin tuohon samaan ajatusleikkiin raskausviikoista. Silloin oli muutenkin tosi tärppi fiilis. :( Nyt koitan hillitä itseni tuosta ajatusleikistä josko ne menkat ei olisi sitten niin kamala kolaus jos nyt ei tärppääkään... Pahaltahan ne tuntuu kuitenkin, mutta jos ei ihan niin pahalta kuin viimeksi. :ashamed:
 
mun isä on aina ollu semmonen että se "näkee" musta ku jotain on sattunu ja se tietää heti mitä se on... siitä oli sille paljon hyötyä ku mä olin teini :D niin se varmaan näkee musta heti. mut mikäs oliskaan parempi isäinpäivälahja ku iloinen "susta tulee muffa" kiljahus :D

me ollaan kerrottu mun puolelle sukua että ollaan tekemässä, koska äitillä oli vaikeeta saada viimeistä. joten varmaan sanotaan aika heti.
 
Irmeli09
Tämä on ilmiselvästi juuri minun pinoni. Isänpäivänä tulee täyteen kp:t joten nyt on hyvä syy yrittää odotella noiden testien kanssa sinne asti. Toivottavasti vain saa sinne odotella, että on jotain testaamistakin. Kuulostivat kovin tutuilta nuo teidän testiaddikti kirjoituksenne. Itse lukeudun siihen joukkoon aivan varmasti. Viime kierrossakin onnistuin testailemaan raskautta kaksi kertaa vaikka olin oireettomuuden perusteella 95 % varma että ei ollut tärpännyt. Ajatelkaa mitä tapahtuu jos onnistun havaitsemaan edes jonkinlaisia oireita. Tänään aloitin jo ovulaation testaamisen vaikka ei kyllä tod ole vielä sen aika. Kun nyt vähän tuntui siltä että josko sitä olisi tässä kuussa erityisen aikaisena. Sain siis testinälkäni tyydytetyksi vaikka toinen viiva testissä ei kovinkaan vahvaksi äitynyt. Pakkohan minun oli alkaa niitä testejä tekemään kun maalasin mielessäni kauhukuvia siitä kuinka ovuloin tietämättäni tavallista aikaisemmin ja sen takia jää pupuilemiset liian myöhäiseksi Yritin kyllä jo eilen tuota miestä houkutella, mutta oli kuulemma väsynyt. Ei sentään ollut päänsärkyä :LOL: No lupaili jotain täksi illaksi =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
no mutta ida7 ethän sä nyt jo vaivu epätoivoon? :hug:
No en kokonaan, mutta tänään aamulla tuli heti sellainen olo, että menkat tosiaan alkaa pian :'( Nyt mennään kp 27/27-29 ja normaalisti kp 29 se täti sitten tulee. Polttelee tuo yksi testi laatikossa, mutta melkeenpä voin sanoa että sen teko olisi ihan turhaa :ashamed: Näyttäisikö testi jo oikean tuloksen? En nähtävästi pysty tähän haasteeseen :D Pysyn kuitenkin vielä mukana.

Tsempit kaikille!! :heart:
 
nibbler mun isä taas ei oikeen koskaan ole huomannut vaikka jokin oliskin ollut vialla. Sitä sais melkeen lyyä halolla päähän et tajuaisi... :kieh: Kaikella rakkaudella vaan isääni kohtaan, mutta se nyt vaan ei ole ollut ihan nopeimmasta päästä näissä jutuissa. Raskaudestakin innostui pikku hiljaa vasta loppu puolella raskautta, puoli vuotta melkeen meni ettei siitä puhuttu sanallakaan vaikka se oli ensimmäinen sukulainen joka siitä sai tietää... Se miksi se keksi kysyä silloin taisi olla kun kysyin sitä takaamaan lainaa (ei suostunut) kun ostettiin taloa, lisäksi sillä oli 50kriisi menossa kun oli täyttämässä just sen ja ei kestä vanhenemista... Että semmonen isukki mulla... Ihanasti on kyllä kysellyt sitten likan kuulumisia (ja oli kuulemma ollut polleana vähän juhlistamassa tytön syntymää, veli kertoi ja sanoi että ei ole ennen ikinä nähnyt sitä humalassa ja nyt oli ollut pikku maistissa).

Iremli09 tervetuloa mukaan!

ida7 mä pidän täällä sulle peukkuja! Koita vielä hillitä testaamista... Vaikka uskoisin että saattaisi jo haamu näkyä jos on tärpännyt... Varmaan auttoi tämä lausunto tuon testaamisen panttaamiseen... :saint:
 
:headwall: :headwall: :headwall:

Saas nähdä kuinka käy, ovis päällä ja miehen näen seuraavan kerran perjantai-iltana. Lauantaisten simppojen varassa olis sit tämän kierron lisääntyminen. *manaa etäsuhdettaan* Että se siitä isänpäivän testauksesta. :(
 
:hug: no mut hannie kyllähän tuossa on vielä mahdollista raskautua.

Marleena mun äiti on vähän tolanen, se ei kyllä huomaa mitään vaikka neonvalokyltillä ilmoittais :D mut tuo mun iskän tapa on joskus vähän ärsyttävä, varsinkin jos haluu pitää ongelmat omana tietonaan. se tekee tuota bonussiskolekkin ja se tietää aina tarkkaan mikä on vialla tai mitä on tapahtunu.
 
Hannie juuri luin jostakin että simpat parhaimmillaan voivat elää jopa 6 vuorokautta, että toivotaan että simppojen joukossa olisi muutama tällainen sitkeä tapaus =)

Täällä kp16 ja joka toinen päivä on peittoja pölyytetty. Saa nähdä mitä seuraa. Vielä viikon ajan varmistellaan samaa tahtia niin pitäisi tulla päivät hyödynnettyä kun ei tuosta kierrosta tiedä onko se lyhyt vai pitkä.
 
mä unohin koko ovishomman ihan kokonaan :eek: tekis mieli sanoo että ei tästä kierrosta ainakaan tärppää mutta ei kehtaa ku mun pääasiallisessa pinossa oli just raskautunu yks jolla oli monta päivää ennen ovista pupuiltu :) että ei se pupuilupäivä kerro aina ihan kaikkea älkää nyt vajotko epätoivoon :hug:

voi että ku alkaa miettimään miten ihanaa se olis voida plussata isäinpäivänä :) johan sitä on odoteltu sitäki päivää että viimeinkin :heart:+
 
Me koitetaan pitää tuota pupuilu tahtia koko kierron ajan tiuhana. Tulee muten tuolle miehelle siitos sonni olo pian jos lirkuttelen ja lähentelen sitä vaan oviksen aikaan... :LOL: Täällä tuntus olevan ovis aika käsillä ainakin tänään on nippaillut niin että melkeen välillä pitää irvistää... Voi siinä tenavilla olla töissä ihmettelemistä miksi mä irvistelen itekseni... :LOL:
 
Täällä ei ainakaan ihmeitä. Ei selkeitä oireita, siis sellaisia jotka ei selittyisi jollain muulla kuin raskaudella. Eikä menkkojakaan vielä. Viikko pitäisi jaksaa jännätä. Nyt ei kyllä ole mitenkään tärppi fiiliskään...
 
eipä täälläkään. huimausta tosin aika rajusti. tuntuu nenässä asti. vähän semmonen olo että vois alkaa vuotaa verta. ja kädetki puutuu. muuten väsymystä ja kylmää joka varmaan kuuluu syksyyn.

mulla olis enää 4 päivää että kp:t tulis täyteen.onhan se isäinpäivä sunnuntai? joo tietysti on... jos menkat ei ala torstaina niin miten mä jaksan odottaa sunnuntaihin? :D
 

Yhteistyössä