Isänpäivänä plussataan

Lueskelin tätä ketjua ja mietin kuinka ihanaa olisi plussata isänpäivä. Sitten tajusin että ehkä mekin voitasi silloin testata menkat pitäisi alkaan pe 7.11, mutta jos ei alakkaan ni voisin vitkutella testin tekoa sunnuntaihin... Me saataisiin heinäkuun vauva jos tärppäisi :)

Täällä olis kans yks isänpäivänä testaava =) Inssi tehtiin 23.10 joten isänpäivä olis erittäin hyvä aika testata. Hiukan surulla vaan mietin, että olin jo vuosi sitten isänpäivänä testi pinossa ja sitä plussaa tässä edelleen ootellaan :/

Liityn minäkin mukaan tähän pinoon... Toista lasta toivotaan ja vasta eka kierto kun yritystä on ollut ja ajoitukset taisivat mennä pieleen, mutta EIHÄN SITÄ KOSKAAN TIEDÄ...
Perjantaina pitäis menkat alkaa ja jos eivät ala niin todellakin tehdään testi vasta sunnuntaina. Voi jospa tärppäisi kerrasta niinkuin esikoinenkin!

täällä on toiveet nollassa :( aamulla heräsin menkkakipuihin vaikka mitään vuotoa ei oo vielä tullu, viime kierrossa oli sama homma. parina aamuna ennen menkkojen alkua oli kipuja jotka meni lähes heti ohi, mutta oli kuitenkin niin kovat, että niihin heräs.

eli ei muutaku uusia siteitä tilaamaan....

Heips, minäkin ajattelin testata isänpäivänä vaikka silloin on vielä 3 pv oletettuun tädin tuloon. Viime kierrossa oli olevinaan raskausoireita (ennen kuin menkat alkoi) mutta nyt ei mitään, flunssassa vaan olen. Aika typeräähän on testata näin aikaisin mutta kun on sentäs isänpäivä :D

Mäkin voisin tulla mukaan... =) tosin, en usko että testaamaan asti pääsen, koskapa, alavatsaa nii nippailee, mut et ellei sunnuntaihin mennes ole alkanu nii sit testailen sitten. (vaikken uskalla edes haaveilla että....voi ku haaveilen siltikin) Ny ois kp27/26-28

Minä plussasin. Olen niin kärsimätön että testasin ja haamu tuli. Ja kerroin sille isukillekkin. Mietin, että milloin sitä kertoisi vanhemmille lapsille asiasta - onhan tämä niin kovasti odotettu uutinen. Toisaalta lapsien kautta tieto saattaa levitä liian kovalla vauhdilla...

Nibblerille halaus ja muille mielenmalttia ja onnea matkaan!!

moore voi kuinka ihana kuulla! =) Mulle mies soitteli tos jonnin aikaa sit ja kysyi ensimmäiseks, joko menkat on alkanu, sit ku sanoin ettei nii kuului että "jesss, jospa ne ei tulis edes myöhäs". Siihen virkkasin että jos ei tuu nii su teen sit plussa testin ja näytän sen sulle vain lahjana, nii äijä vaan sanoi, että se oliskin kaikkei paras lahja. =) Ihana ku toinen nii toivoisi......kumpa ei enää kovin usein tarvisi pettyä......tosin, pelkään nytkin pahinta.

ei jännitä....ukko patisteli jo tänää tekeen ja nega sieltä tuli, joten tuskin enää huomenna testailen, eiköhän toi olis jo näyttäny jos ois raskaana ollut kp28/26-29

=) Mutta, toivottavasti tääl moni plussailee!! =)

Älä vielä menetä toivoa elämäilo, kun yritimme ekaa lasta ni menkat oli 3 päivää myöhässä ja sit tuli vasta plussa.
Tuntuu että nyt olis menkat alkamassa alaselkä särkee ja muutenkin sellainen olo :'(
kp 29/26-29

jouvauva Voih, tuntuu kyl että toivon oon menettäny tältä kierrolta, vaik aina väliin toivoisi että jospas ei sittenkään se olis nega, jos vaikka jne...ku maanantai olis sit oikeastaan pidemmän kierron mukaan viimeinen mahdollinen alkamispäivä (tulis kp 29, joka mul on pisin ollu)....mut silti. Ei mul ole oireita suuntaan eikä toiseen. Paitsi että koskaan en voi saunoa kovin kovissa löylyissä, oon aina se joka ensimmäisenä poistuu saunasta nii nyt sit tyytyväisenä vain heittelin löylyä enkä ajatellutkaan et siel olis muka kuuma, ku musta oli nii ihanan lämmin nii et lopulta ukko juos lauteilta ulos. :LOL: Sielt ku tuli nii sanoi että oon kuulemma nii samanlainen ku mitä edellisis raskauksis, et saunon ku hullu. Tuli itku siel lauteilla, ei olis sanonu ja herättäny toiveita. =) =)

Toivottavasti sul jouvauva ei ala ne menkat vaan saat plussan. =)

No niin. Se olisi isänpäivä nyt.... Täällä tuli tikkuun haamujen haamu, mutta tuli sentään testiajan sisällä. Testasin jo aikaisemmin ja sain silloin roskishaamun... Tässä voi nyt käydä kummin vain. Ei auta kuin toivoa että haamujen haamu jaksaisi vahvistua ihan oikeaksi plussaksi ja että pikkuinen jaksaisi matkansa aina syliin saakka.

Onkos muut jo testailleet?

elämänilo älä anna vielä periksi! Toivotaan että sulla ei täti tule kylään ja saisit sen plussan, vaikka et tänään niin nyt alkavalla viikolla!

Tulen sitten varmaan tännekin kertomaan kuinka mulle kävi. Toivon että muutkin jaksaisivat kertoa kuinka on käynyt?

Onnittelut isänpäivänä haamun saaville ja plussille! :heart: :flower:

Tervetuloa mukaan Heinäkuun helistäjiin Odotuspuolelle! :heart: :D

Itsekkin testasin viimeisen kerran raskaustestillä tässä raskaudessa, viime yönä, Clearbluen Raskaustestillä, ja plussahan se on! :heart: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Onnittelut tosiaan haamuilijoille ja plussanneille! Toivottavasti plussaajia tulee lisää...itse en tohdi tänää testata eilisen negan vuoksi. Muutenkin, huomen ois viimenen päivä tädin tulolle, joten odotan, kyl se sielt tulee kai.

Kiitos sulle marleena-84 kannustuksesta. =) Tuntui nii hyvältä kuulla kannustusta. Toivottavasti sinulla tosiaan ny sit viiva vahvistuisi ja kyytiläinen pysyisi kyydissä. =)

Onnittelut moorelle :flower: ja halaukset kaikille! :hug:

Uskomatonta, mutta neljän testin jälkeen on pakko uskoa, että kyllä se plussa sieltä tuli. Ei sitä näköjään sitten tarvita kuin se yksi kerta. :heart: Aika sanaton oon, kun olin ihan varma etten ole raskaana. Nyt toivotaan vaan, että kaikki menee hyvin.

IHANATA!!! ONNITTELUT jouvauva!! =) Mä se yhä odottelen menkkoja ihte.......aamul otin jo testin käteeni mut ei, en uskaltanu tehdä, pelkään sitä negaa ja muutenkin, kai ne vuodot tulee, vaik ei yhtään sellanen olo olekaan.

Yhteistyössä