isän risti on nyt valmis...

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Oli muuten yllättävän vaikea, siis henkisesti, tuo valmistus. Mies teki ristin ja mä maalasin. Täytyy sanoa että itkussa oli nielemistä monesti, mutta nyt on isällä risti haudalla jonka on vävy tehnyt ja tytär maalannut.

Viimeinen palvelus isälle :( .

Jotenkin muuten tykkään tuosta että sinne hautausmaalle ei tosiaan tule muutakuin luonnonkiviä tai puisia ristejä. Hautakiviä siellä ei siis ole yhtäkään.

Viikonloppuna vielä kuskaan ristin Poriin ja siihen laitetaan laatta.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
:hug:
Voi kun ihanaa, että itse teitte.
Joo mulle se oli tärkeetä että itse tehdään ja vielä niin että mies tekee ristin. Ei se mikään superhieno ole, mutta mieheni sanoja lainaten: "pitää olla rosoinen risti kun oli rosoinen mieskin" :D .

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Osanotot:
Kuinka pitkällä olet raskaana ja mihin isäsi kuoli?
33+1 on nyt viikkoja ja isä kuoli virallisesti sydänlihas-sekä keuhkotulehdukseen ja myrkytystilaan. Eli vähemmän virallisesti sanottuna kuoli sammuneena.

Isän kuolemasta on jo pari kuukautta aikaa, vähän ennen kuin jouduin sairaalaan oli hautajaiset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Jotenkin muuten tykkään tuosta että sinne hautausmaalle ei tosiaan tule muutakuin luonnonkiviä tai puisia ristejä. Hautakiviä siellä ei siis ole yhtäkään.

Viikonloppuna vielä kuskaan ristin Poriin ja siihen laitetaan laatta.
Misä sellanen hautasmaa Poris o? En oo kuullukkaa tollasest paikast?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja minski:
Metsähautausmaallako on isäsi hauta? Ja voimia sinulle viemään risti sinne.
Juu sielläpä hyvinkin, kaunis paikka mielestäni.

Ja kiitos toivotuksesta, mä en tiedä tosin pääsenkö ristiä viemään perille asti. Kun siis ensin äidin täytyy hommata se laatta ja vasta sitten viedään paikalle.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Jotenkin muuten tykkään tuosta että sinne hautausmaalle ei tosiaan tule muutakuin luonnonkiviä tai puisia ristejä. Hautakiviä siellä ei siis ole yhtäkään.

Viikonloppuna vielä kuskaan ristin Poriin ja siihen laitetaan laatta.
Misä sellanen hautasmaa Poris o? En oo kuullukkaa tollasest paikast?
Metsähautausmaa
 

Yhteistyössä